1. leht 7-st

TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 10:56 am
Postitas MahviaDeTyrk
Arto kirjutas:Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!
Kas ja kuidas see igasugu lähinaabritega kooskõlastub ?? - et kas samal ajal ka mujal see punkt sisse tuleb ??

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Jaan 22, 2014 10:57 am
Postitas Arto
MahviaDeTyrk kirjutas:Kas ja kuidas see igasugu lähinaabritega kooskõlastub ?? - et kas samal ajal ka mujal see punkt sisse tuleb ??
Teeme tööd selle nimel!

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Jaan 22, 2014 11:07 am
Postitas Landy
Arto kirjutas: Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!
Härrased, esimese aprillini on nagu veidi aega!

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Jaan 22, 2014 11:21 am
Postitas Praks1
Teil on ikka väga igav, et nüüd vintsi asukoht ette jäi,minuarust on see lollus.
Kuna hydro keelamisega oli julm valu taga,siis nüüd tekitasite veelgi suurema ebavõrdsuse,
Õige oleks keelata kõik peale 1 mootoriga elektri ja mitte inimesi n...... da asukohaga,lõptulemusena säästab see loodust,selle mõttega on soomes lubatud taga Vintsid.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 11:51 am
Postitas Jünger
Nõustun Praksiga. Pigem siis juba kõigile elektrivints vabalt valitud kohas. Nagu aru on saada, on tegu klassi võrdsustamisega. Endalgi oli tegelikult plaanis perse peale mehhaaniline panna, aga ilmselt jääb nüüd ära.


Kaspar

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 1:18 pm
Postitas e.p.
Kui kehtivaid reegleid lugeda, siis ei tohiks vints salongi ega ka "kasti" paigaldatud olla,
kuna selleks on vaja keresse lõigata avasid, mis ei ole kooskõlas reeglitega. (punkt 3.4.11.1.)
Täna ainuke võimalik paigaldamise koht väljapoole kere ja kui mehhaaniline, siis tohib olla ainult valmistajatehase poolt ettenähtud vints, paigaldatuna tootja poolt ettenähtud kohta (punkt 3.4.16.1.)
Ehk kõik justkui ka täna suht mõistlikult kirjas, kui reegleid lugeda ja järgida.

Lätlastel juba ehitatud suured elektrivintsid salongi tagaosasse. Nii on meil kohe-kohe järgmine "vaba" klass ... kui see on eesmärk, siis miks praegused Vaba klassid tühjad on?
Sellisel juhul tehke korraldalatele ettepanek Vaba rada kokku viia TR1 rajaga ja saavad rahulikult modifitseerimishuvilised omavahel mõõtu võtta.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 3:49 pm
Postitas Praks1
Ei tea ühtegi tr -i millel poleks kere lõigatud vähemal,või rohkemal määral,aga eks targemad teavad mis teevad.
Vabade kohta rääkisin kohe, et läheb p..... e, kui tuleb 37 ratas, kuna autosid on vähe mis seda kannatavad jne.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 4:09 pm
Postitas e.p.
vabas kuni 840mm (33) rehv lubatud.

Need vähem või rohkem lõigatud autod peakski vabas sõitma mitte TR1-s

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 4:19 pm
Postitas enx
e.p. kirjutas:Kui kehtivaid reegleid lugeda, siis ei tohiks vints salongi ega ka "kasti" paigaldatud olla,
kuna selleks on vaja keresse lõigata avasid, mis ei ole kooskõlas reeglitega. (punkt 3.4.11.1.)
Täna ainuke võimalik paigaldamise koht väljapoole kere ja kui mehhaaniline, siis tohib olla ainult valmistajatehase poolt ettenähtud vints, paigaldatuna tootja poolt ettenähtud kohta (punkt 3.4.16.1.)
Ehk kõik justkui ka täna suht mõistlikult kirjas, kui reegleid lugeda ja järgida.

Lätlastel juba ehitatud suured elektrivintsid salongi tagaosasse. Nii on meil kohe-kohe järgmine "vaba" klass ... kui see on eesmärk, siis miks praegused Vaba klassid tühjad on?
Sellisel juhul tehke korraldalatele ettepanek Vaba rada kokku viia TR1 rajaga ja saavad rahulikult modifitseerimishuvilised omavahel mõõtu võtta.
Võin ju vintsi tagastangesse samamoodi paigaldada (kerismisuunaga ette) ilma, et keres auke poleks.
Stanget lõigun ainullt samapalju kui ees. Ei ole ju tänaste reeglitega see vastuolus.
Seega, võiks olla lubatud vints ees või taga, aga mitte siis kõhu all ja avade lõikumisega keresse.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 4:24 pm
Postitas Maasturid
Praks1 kirjutas:Ei tea ühtegi tr -i millel poleks kere lõigatud vähemal,või rohkemal määral
Võin julgelt oma Toyotat näidata, vintsi kohal on plekil väike tükk välja lõigatud ja tiiva nurgas snorkli toru auk, see on kõik mis on kere juures lõigatud.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 4:34 pm
Postitas Jünger
e.p. kirjutas:vabas kuni 840mm (33) rehv lubatud.

Need vähem või rohkem lõigatud autod peakski vabas sõitma mitte TR1-s
Praks pidas silmas ilmselt vaba+


Kaspar

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 4:36 pm
Postitas Movistar
Varsti kägistate oma pidevate uute reeglitega ka TR1 ära .
Vabadest pole vist mõtet enam rääkida.See peaks olema ajalugu .

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 4:47 pm
Postitas e.p.
oli aeg, kus ka TR3 oli "surnud" :)
aga kägistamas pole keegi kedagi, pigem ei nõustuta võistlema oma autole vastavas klassis. :)

Ideed ja ettepanekud muideks tulevad klassi võistlejatelt.

... pagan jälle kustutasin pool a4 ära

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 5:08 pm
Postitas Praks1
Lihtsalt,kui idee välja käia arvab,et sellega kaob Insenerid autolt meh vints,siis ta eksib.
Lihtsalt vints rändab ette (originaal) ja sellega asi lõppeb ning keegi ei võida midagi.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Jaan 22, 2014 5:19 pm
Postitas e.p.
Kui vastab reeglitele, siis miks mitte aga kardan, et auto peab kuskilt muuseumist tooma sellisel juhul :)