1. leht 1-st

K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: P Jaan 19, 2014 4:26 pm
Postitas ValgeKotkas
Kõigepealt tahaks küsida, ega keegi ei tea, kust saaksin leida l200 või ma arvan, et ka Pajero elektriskeemi?
Nimelt ei taha tagurpidikäigutuled normaalselt töötada - pidevalt taga. Seega on andur praegu lahti ühendatud.

Samuti jamab ka generaator - ei taha laadida korralikult lambist, tahhomeeter hüppab (võtsin lahti, puhastasin õlist ja panin uued simmerid, kuid ikkagi ei taha funksida).
Kas püüda lasta kuskil remontida või on kellegil töötavat eksemplari ehk pakkuda (2.5td 63kw või mis ta oligi) ?

Keegi ei tea, kust leida varuosadeks 2.gen l200 ? :D Spidokas lendas laiali ja muud salongiplastik tahab uut juppi... Kas tõesti kuskil ei ole sellist isendit?

Aitäh!
Jüri

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: E Jaan 27, 2014 10:54 am
Postitas rauki
Roosna alliku maasturi lammutusest oled otsinud tagavaraosi?

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: E Jaan 27, 2014 4:33 pm
Postitas Andruzka
http://www.mitsubishilinks.com/

Siin on erinevad skeemid, võibolla leidad omale sealt midagi kasulikku.

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: E Jaan 27, 2014 5:43 pm
Postitas nustu826
Kui tagurpidikäigutuled on kastipealse anduri järgi ühendades pidevalt taga ja pistiku eemaldades kustuvad siis on ju andur ise vigane.

Generaatori puhul - Kuidas oli harjade seisukord ja kuidas oli kontaktrõngastega. Vägisi tundub et seal probleem. Kas generaatori märgutuli armatuuris on kogu aeg ilusasti kustunud, või hõõgub vms. Ta sul ilmselt vaakumpumbaga eks ole?

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: T Jaan 28, 2014 1:40 pm
Postitas ValgeKotkas
Proovin Roosnat! Aitäh. Aitäh lingi eest!

Tagurpidikäiguga ma arvan et andur on ok aga käimaril mingi probleem. Muidu tundub et andur peaks releega töötama. Nii tutikas kui ka kasutatud andur töötavad samamoodi - vajutades kaob ühendus. Kui R sisse panna siis ei muutu midagi :(.

Armatuuris hõõguvad tuled vabakäigul, gaasitades nagu kustuksid. Kindel on see, et laadimine on halb peale seda kui geneka laadimise lõpetas. Harjad olid OK, muu nägi ka suht OK välja...lootsin et äkki harjad jäid veidi õliseks ja töötab sisse aga tutkit. Vaakumpumbaga jah, seeprast oligi gene õli täis :D
Ma pole kindel, et kas enne geneka surma oli mul laadimine tõesti ~14.7 või pani multimeeter segast, sest et praegu on multimeeter mul katki läinud ja näitab ~1V vähem kui muidu.

Proovin võibolla kasutatud geneka osta... või kurat osta kohe tutikas taastatud 90nega :D

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: L Veebr 08, 2014 8:30 pm
Postitas ValgeKotkas
Uus kasutatud genekas ja tutikas pingeregulaator - vabakäigul ~14.7V ja tuuri andes 15.5. Eeldan, et see pole genekale väga tervislik? Mu mõistus ütleks, et ainus koht, kus viga võib olla on ergutusjuhtmetes - too ,mis näitab genekale kui palju süsteemis volte on. Võib mul õigus olla?
Ehk kui ta mul kuskil kahjustadasaanud vähe ja pingelang selles juhtmes on karm, siis võib nii juhtuda? Tasuks uus juhe kuskilt kaugemast otsast kui aku pealt vedada??

sjiujveöomcaöo, tõstmise ajal käis praks ja üks peamine vedru taga oli pooleks :bg

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: L Veebr 08, 2014 9:06 pm
Postitas nustu826
Kas see n.ö. kondensaator(või oli ta pingestabilisaator) on ka süsteemis? Must väike 4kandiline karbikene mõõtudega 0,5x1x2cm. 1 juhe tuleb välja ja läheb generaatori küljes ühe peenema + poldi alla. Karp ise on kah generaatori küljes. See põhjustab kah täpselt sellist anomaaliat, et laadimispinge jookseb vähe kõrgemaks kui muidu.
Mul läks Hondal kunagi see kondensaatori juhe katki ja pinged olid täpselt sama kõrged mis sul praegu. Parandasin juhtme ära ja asi korras.

Edit: Uurisin natuke pilte ja tundub et sellel on pingeregulaator harjadega koos. Ehk on praak pingeregulaator lihtsalt sattunud? Või tester valetab. Ergutust ei ole genekale tavaliselt rohkemaks tarvis kui korraks et laadimine tekiks. Siis võid e-juhtme eemaldada ja laeb ikka edasi.

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: L Veebr 08, 2014 9:46 pm
Postitas ValgeKotkas
Huvitav, lasin asjal käia ja enam üle stabiilse 14.7 ei tõuse.... Kurat seda tehnikat võtab :mrgreen:
Sellega vast enam pead ei murra... ainult lehtvedru pärast muretsen... uus 150.- tk :( Tea, kas kuskilt midagi head odavamalt saab? Number of spring blades: 4+2, Width: 70 mm, L1/ L2: 510/695 mm


Tuleb vist oma teema teha, küsimusi tekib liiga palju, igaühe jaoks uut nõme teha :D

Re: K: 1995 2.5td (l200) elektriskeemi, ja muud probleemid

Postitatud: T Veebr 11, 2014 12:47 am
Postitas ValgeKotkas
Tahhokas näitab usutavaid numbreid vaid tühikäigul käies... Genekas vist ei tohiks enam vigu olla, seega juhe sellelt kuni armatuurini? Tuleks vaid välja otsida, millised

E: Hoopis pumba pealt jookseb andur tahhokasse :O Tuleb hakata uurima, kus täpsemalt kontaktimure on. Või üldse andur äkki peetis.