1. leht 1-st
Kumba wranglerit valida 4,2 1988 v.2,5 1993
Postitatud: K Nov 22, 2006 11:49 am
Postitas Smuke
Vabandan ette kui tundun naiivse ja pinnapealsena.Ega mujalt ilmselt paremat vastust saa kui siit.Plaan soetada Wrangler ja küsimus mille ees olen et kumba masinat eelistada
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html või
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html plaanin maasturit kasutama hakata eesti väikesaarel ja enamus kilomeetreid kulgen seal,vean käru ja müttan rannaliivas....kütusekulud on neil ilmselt sarnased,kas ka hooldekulud ja vastupidavus??? olen väga tänulik vihjete ja suundade eest....palun mitte ullult peksu teha..

Postitatud: K Nov 22, 2006 12:01 pm
Postitas Landy
Pole küll "jeebimees", kuid kuuldu-nähtu baasil on teada, et 4,2 on pommikindel asi. Kuna kütte kulu saranane ja plaanis liikuda maastikul ning käru vedada, sii 2,5 võib lahjaks jääda.
Postitatud: K Nov 22, 2006 12:17 pm
Postitas 414 AVM
Postitatud: K Nov 22, 2006 12:20 pm
Postitas Smuke
seesama on jahh millest isegi kirjutan/küsin ...
Postitatud: K Nov 22, 2006 4:08 pm
Postitas steneric
Mõlemad masinad on olnud suht kaua müügis ja hinnad mõlemal tugevalt langenud aga see selleks...
Soovitaks kah pigem ikka seda suuremat mootorit, sest 2,5 jääb käru vedamisel jänni, tean seda omadest kogemustest.
Sten-Eric
Postitatud: K Nov 22, 2006 5:17 pm
Postitas andre
alles hiljuti otsisin ka endale maasturit. see punane 2.5 wrangler oli üks valikutest. kuskil interneti hämarustes kolades õnnestus leida eelmise omaniku müügikuulutus ja temaga ka kontakt saadud. praegused omanikud on itaallased ja nemad ostsid auto selle aasta alguses, kas oli märt või aprill. muidu eelmine omanik rääkis, et auto on uuena eestist ostetud ja ennem teda oli selle omanikuks kernu metsavaht ehk siis tema oli ka esimene omanik. teine omanik sai auto kätte koos käigukasti kalaga, see oli laiali. tegi selle korda ja auto toimis ilusti. sõitis aasta ning siis müüs praegustele omanikele. nii palju sain mina teada sellest autost, äkki on abi.
Postitatud: N Nov 23, 2006 12:26 am
Postitas Madis
Valgel autol puudub jõud, kuna peale pandud lada karpa... vist siis ökotamise tõttu.
Postitatud: N Nov 23, 2006 12:29 am
Postitas Landy
Mats kirjutas:Valgel autol puudub jõud, kuna peale pandud lada karpa... vist siis ökotamise tõttu.
No see viga peaks olema ju väga kerge vaevaga kõrvaldatav.
Postitatud: N Nov 23, 2006 9:20 am
Postitas ivanvillis
mul 4.2 ja peale pandud volga karpa... ja ei ütleks et jõudu vähe
edasi läheb nagu 4.2 ikka, kuigi pole originaal karpaga sõitnud
Postitatud: N Nov 23, 2006 9:34 am
Postitas Smuke
no nii...tänan teid kes raatsisid vastata...auto õues ja see vanem aga mehem....nüüd tarvis siis tegusid tegema hakata...esmalt diagnostika,ja siis remont....tänud vastajaile

Postitatud: N Nov 23, 2006 7:25 pm
Postitas Siller
Vabandust aga kas mitte 4.2 ja 2.5 L mootorid pole mitte monopritusngid?
Postitatud: N Nov 23, 2006 7:51 pm
Postitas ivanvillis
ei ole see nii... 4.2 on karpa... 2.5st ei tea
Postitatud: N Nov 23, 2006 8:02 pm
Postitas Xim
4.2 karpa
4.0 ja 2.5 pritse
mina olen nii aru saanud, targemad parandavad

karpa/pritse
Postitatud: N Aug 16, 2007 4:17 pm
Postitas landwrangler
4,2 on kompuutri poolt juhitud karpa.
Mootor on AMC 258 ja karpa on Carter BBD 2-barrel computer controlled.
Põmst on ka õige seda body-throttle'iks nimetada e. siis maakeeli monopritsung.
