1. leht 1-st
O: Jeep Cherokeele esimesed vedrud
Postitatud: K Nov 22, 2006 8:21 am
Postitas v6rrimees
Tere.
Et siis vajan cherokeele esivedrusid mis oleks originaalist 2 tolli pikemad.
Pakkuge erinevaid varjante.
Auto on aastast 92.
V6rrimees
5110092
Postitatud: K Nov 22, 2006 1:14 pm
Postitas flash
Kasuta originaalvedrusid ning trei kummist vms materjalist selline rõngas:
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/susp/x ... spacer.jpg
Loe lähemalt cherokee tõstmisest:
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/susp/x ... flx/front/
Martin
Postitatud: K Nov 22, 2006 6:08 pm
Postitas kunks
Postitatud: E Nov 27, 2006 3:01 pm
Postitas v6rrimees
Tänan alternatiivsete lahenduste pakkumise eest aga siiski hing sisemas ümiseb, et peaks mõtisklema ikkagi pikemate ja värskemate vedrude peale.
Ei tundu kuigi hea lahendus vanale ja väsinud vedrule seda klotsikest vahele treima.
Millise auto vedrud võiksid sinna alla sobida on kellegil aimu?
Postitatud: T Nov 28, 2006 9:28 am
Postitas usajansa
Us parts ja Top parts
Postitatud: T Nov 28, 2006 9:30 am
Postitas usajansa
v6rrimees kirjutas:Tänan alternatiivsete lahenduste pakkumise eest aga siiski hing sisemas ümiseb, et peaks mõtisklema ikkagi pikemate ja värskemate vedrude peale.
Ei tundu kuigi hea lahendus vanale ja väsinud vedrule seda klotsikest vahele treima.
Millise auto vedrud võiksid sinna alla sobida on kellegil aimu?
Cherole pole mõtet miskit muud vedru otsida ,kuna tal originaalis on vedru pikem ,kui enamusel maasturitel.us partsist sain viimati päris hea komplekti ,mis siis väliselt meenutas sportvedru elik all ja ylal tihedam osa ja keskel hõredam.parim on ikkagi vahetyki treimine ja amordi käigu pikendamine.kui ikka tahad pikemat siis mine top partsi ja sealt ikka leiad miskit.hinda muidugi pead siis ka maksma.kui originaalid saad a la 2 kiloga siis performance eest pead ikka 4 kilost alates hakkama krabisevat kulutama.
JS