1. leht 1-st
O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: P Dets 29, 2013 1:40 pm
Postitas Martin841
Mitsubishi pajero 4 (tuli välja 2007).Oskab keegi rääkida auto headest külgedest ja mis vead on ja kui pajlu hooldus kulud on. Mõte on selline mudel Mitsubishi Pajero Intense Premium 3.2 DI-D 125kW (automaat).
Kas sellega maastiku peale ka kannatab minna ?
Ette tänades Martin

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: E Dets 30, 2013 9:31 pm
Postitas smurhv
Kasutatuna ostetuna on esinenud ühel masinal pidevaid elektri ja andurite probleeme. Ls oli siis alles alla 150k. Ka see kübemefilter ei ole asja ette. Liiva sisse kinni jäädes suutsin kord käigukasti üle kuumeneda lasta. Maanteel sõit seeeest ülimugav ja tagaveoga üpris säästlik.
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: E Dets 30, 2013 11:47 pm
Postitas Martin841
kas sellele ette vintis kannatab panna? või peab kohe kogu raud stange tegema ?
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: T Dets 31, 2013 3:37 pm
Postitas ttambett
Pajero III ja Pajero IV on miuarust suht sarnased pillid, arvan, et 90% metallist koostisosi on samad, kuigi varuosa koodid on erinevad ja Agr-i mehed ütlevad, et nemad ei tea kas klapivad omavahel. Kolme aasta jooksul olen täheldanud , et nii mõnigi osa on üks ühele. Pajero III-me kohta oskan öelda, et maastikule kannatab minna küll, vints on võimalik viisakalt esistsngesse sättida. Mul küll pole ühtegi teist maasturit olnud aga originaaljupid on minuarust jaburalt kallid ja B juppe pole mõtet külge kruvida, need ei tööta juba uuestpeast. Margiesindust külastades tundub mulle tihtilugu, et mina oma puusepamõistusega, kolme aasta jooksul, umbes korra kahe kuu tagant, selili lumehanges auto all kuvalda ja vanade vene torutangidega olen õppinud seda autot paremini tundma kui kõrgeltkoolitatud luksepad kes selliseid autosi igapäevaselt näpivad.
Vahekast, eelkõige positsiooniandurid mida on viis pluss üks esisreduktoris vist on nõrgad kohad ja vajavad viisakat lähenemist. Sihtotstarbelisel kasutamisel roostetab tõenäoliselt läbi kütusepaak - korduvalt.
Kui juba tekkis küsimus kas panna metallsatnge, siis kindlasti panna.
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: T Dets 31, 2013 3:53 pm
Postitas Jopinto
Kuna omalgi mõte see masin ära proovida siis jälgin huviga seda teemat...
Huvitab mis tal üldiselt hooldust pidevalt vajab? Mingid tüüp kohad? Õõtsad, laagrid vms...
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: T Dets 31, 2013 7:18 pm
Postitas ttambett
Kui B varuosi ei kasuta siis ei vaja pidevat hooldust. Mingi aasta tagasi ehk, üritasin B rattalaagritega autot töökorda seada, kuuritaha tekkis laagritest koosnev vanaraua hunnik ja laagri vahetus sai heasti käppa. Originaal laager maksab ca 350€/tk. Umbes poole odavamad SKFid jäid ka pidama. Õõtsapukse olen ühe korra vahetanud aga seda seetõttu, et tõstevedrud muutsid rattakaldeid ja roostespoltide tõttu ei olnud neid enam võimalik reguleerida. Tuli vahetada poldid koos puksidega, mis oli päris kulukas töö. Sildades ei ole peale erinevate kaitsekummide midagi suutnud metsas ära lõhkuda.
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: P Jaan 05, 2014 9:05 pm
Postitas smurhv
Kübeme/tahmafilter ja andur, egr. Auto ei kuulunud minule, kuid sõitsin sellega tihti - vedasin igasugu staffi sellega.
Endale ei ostaks kuna tegemist ei ole päris maasturiga, liiga palju igasugu nodi. Ise ei puhastanud ega vahetanud midagi, käis alati AGR autokeskuses, järvevana teel. Maatkasti suutsin kord keema ajada, kuid auto liigub siiani. Samas enam ei tea, ehk on juba ka seda remonditud.
Soovitan teha päringu selle mudeli kohta AGR-i, kuna tihti on näha seal seismas erinevaid, sama mudeli, Pajerosid.
Üks haigelt lihtne ja tobe asi, mis pidevalt närvi ajas - probleem tagaluugiga, mille link saab tolmu vahele ning ei taha töötada, ehk luuk ei sulgu. Ja luugi küljes on ka tagavararatas, mis teeb selle raskeks.
Samas kõik ei pruugi olla nii nagu mina arvan. See masin tuli Lätist ja kes teab, kuidas temaga seal sõideti..
Edu otsinguil!
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: E Jaan 06, 2014 8:07 pm
Postitas helar
Kui linnas lühikesed otsad siis jah saab DPF täis. Maanteel antakse elektroonika poolt käsk see tühjaks põletada.
Kas mitsul saab ka DPF välja progeda ? Seda võiks uurida. Ja kui keeruline ( ja kas üldse) saab EGR pimedaks teha ?
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: E Jaan 06, 2014 11:59 pm
Postitas margus11
Esivanemal selline ja sõitnud ise sellega päris palju.5 aastat ja pole küll ühtegi probleemi olnud,tuleb hooldada korralikult.Eks need andurivead arvatavasti mõnel autol sellest,et euroopa uputus on siia toodud.Auto muideks müügis,aus kaup ja kindel ajalugu!
http://www.auto24.ee/used/1635652
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: T Jaan 07, 2014 6:22 pm
Postitas TiitR
jaan mmc kirjutas:helar kirjutas:Kui linnas lühikesed otsad siis jah saab DPF täis. Maanteel antakse elektroonika poolt käsk see tühjaks põletada.
Kas mitsul saab ka DPF välja progeda ? Seda võiks uurida. Ja kui keeruline ( ja kas üldse) saab EGR pimedaks teha ?
Eelmist, st. commonrailita versiooni, saab pimetihendiga EGRi sulgeda. Ilmselt saab ka uuemat.
Uurisin kunagi oma LC-le sama sja, siis räägiti, et sellel ilma veateateta ei saavat?

Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: T Jaan 07, 2014 6:38 pm
Postitas helar
D4D puhul osutus tiba keeruliseks. Sel turbo ülerõhk lastake läbi egr maha. + muud pisemad nüansid. Kindlasti saab aga eeldab ümberehitust.
Kindlasti aitab palju jama ära hoida karterituulutuse filtreerimine.
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: N Jaan 09, 2014 5:11 pm
Postitas Gerd
Re: O: küsimus mitsubishi pajero 4 kohta
Postitatud: P Jaan 12, 2014 4:40 pm
Postitas Martin841
tean ma jõutisin oma teemaga enne teha

Loen huviga mõlemat teemat.