1. leht 2-st

Mure diisel G.Cherokee käivitamisega...

Postitatud: L Nov 18, 2006 6:58 pm
Postitas jops
2,7 crd on paar korda mind yllatanud mitte käivitamisega.

Esimesel korral juhtus see nii, et peale tööd (mõtetega juba kodus :) ) ja starteri võtit keerates piirduski käivitamise protsess ainult starteri käiamisega, mootor ennast taha ei võtnudki. Mõne aja pärast proovisin uuesti, läks laksust ilusti käima.

Kuskil kuuaega hiljem hommikul juhtus jälle, kuid seekord sellise erinevusega, et esmakäivitamisel korraks tõmbas tuurid ylsesse ja kohe surigi välja. Seejärel käiasin straterit väikeste vahedega u 5 min. Mingil juhuslikul hetkel läks taas ilusti käima... :shock:

On kellelgil juhtunud sarnaseid anomaaliaid? Või mu tööloom on millegi suhtes allergiline? :P

Olgu veel täpsustuseks öeldud, et miinus kraade väljas polnud.

Postitatud: L Nov 18, 2006 7:52 pm
Postitas paevaline

Postitatud: L Nov 18, 2006 11:46 pm
Postitas hulkur
eee...immo?

Postitatud: P Nov 19, 2006 5:29 pm
Postitas tanel
Kõlab nagu tehase immo jah. Mul on 2 korda sama kino olnud. Vaata, kas võtme pildiga tuli jääb põlema peale käivitamist ja kas võtit andes kellade checki ajal see üldse põleb (no äkki surnd lamp või miskit).

Kui ma pastat panen, siis teadjamad parandavad, aga mul on selline mälupilt, et see tehase immo seisnes sisuliselt mingis takistuse mõõtmises "õigetest kohtadest" võtmel. Krt teab, kas on võimalik selline olukord, et lukku ringi keerab ja muukide aspektist on OK, aga klemmid ei ole päris õigel kohal või miskit s***ane vms. Päris täpselt ei tea siiski, mismoodi ja kust mõõdetakse...

Aga siiani, ptüi-ptüi-ptüi, on aidanud jah võtme uuesti näitamine ja hoolikam sisse lükkamine.

Postitatud: T Nov 21, 2006 3:43 pm
Postitas jr
Mulle endale kangastub selle jutu peale järgmine diagnoos silme ette.
Kõrgsurve pump laseb õhku kusagilt sisse ja seistes surved maha seega. Sellest vahest tahab pikka käiamist saada ja kui käivitub siis turtsatusega ja lööb pööret üles. Võib olla mingi süütu mansett või siis tagasivoolu klapp või noh ei tahaks uskuda et pump paska saanud ja peaanuma survekolvil kahjustused küljes.

Postitatud: T Nov 21, 2006 4:38 pm
Postitas erik
Pakuks ka mingi kontrolllisti:

Immo (tehas või custom)
Kütuse etteanne
Kõrgsurve pump

Esimese hooga läheks mina diagnostikasse ja üritaks veateateid lugeda.

Postitatud: T Nov 21, 2006 4:49 pm
Postitas Prayer
immosse ma ei usu, kuna võtme tuluke ei läinud põlema...
ülejäänud variandid ehk tõenäolisemad :cry:

kas tõesti tuleks oodata hetke mil köie otsas teenindusse tirida tuleks?
kas veakood tuleks välja ka siis kui ta ilusti käima läheb?

ette tänades.

P.

Postitatud: T Nov 21, 2006 5:04 pm
Postitas jr
Veakood jääb mällu, seega kui seal on midagi, siis saad selel raudselt kätte. Ise arvan, et pole sul ühtegi koodi kuna näiteks õhu sisseimemist või seisvast kõrgsurvepumbast surve mahalaskmist ei registreeri miski.

Seda saad pumba diagnostikas teada, mis seal toimub. Pannakse pump stendi ja survestatakse igast otsast, siis ehk annab vea kätte.

Postitatud: T Dets 05, 2006 2:40 pm
Postitas Prayer
Krt jälle vedas alt käivitamisega! :poff

Soovitage pln mõnda head kohta kus tuntakse antud mudelit ja kus ei röövita :roll:

Ette tänades...

Postitatud: T Dets 05, 2006 3:08 pm
Postitas jr
Balmoral Peterburi teel.
Too on Silberautoga tihedalt seotud (tütarfirma) ja seega Chrysleri know how majas olemas.

Postitatud: T Dets 05, 2006 9:48 pm
Postitas Prayer
ise elan laagris, kas saan seda N asendis vedada nii kaugele? või oleks parem tõstuk tellida?

Postitatud: T Dets 05, 2006 10:14 pm
Postitas hulkur
Prayer kirjutas:ise elan laagris, kas saan seda N asendis vedada nii kaugele? või oleks parem tõstuk tellida?
Mis manual ütleb? Mul G-l oli manualis kirjas mis kiirusel ja kui pikalt võib N asendis pukseerida, peast ei mäleta ja ei viitsi õue vaatama ka minna.

Postitatud: T Dets 05, 2006 10:19 pm
Postitas jr
Vahekast neutraali peale ja anna tuld!

Postitatud: T Dets 05, 2006 10:24 pm
Postitas Prayer
manual on kahjuks võõrakeelne, s.t ei ole ingl, soome ega ka vene keeles. mingi hollandi või krt teab mis keeles, ühesõnaga abi tast pole.

tänud jr vahekasti N peale lülitada poleks kohe kindlasti ise tulnud....

Postitatud: T Dets 05, 2006 10:43 pm
Postitas jr
Igaks juhuks pane ka kast N peale, juhul kui vahekast miskipärast N pealt ära tuleb.