1. leht 1-st
nissan x/trail
Postitatud: L Dets 21, 2013 5:00 pm
Postitas alar107
tered sooviks soetada x/traili aastast 2004/2005 aga mida kindlasti nende autode juures oleks vaja uuride enamus saksast toodud ja pole ajalugu kindel praegu on silma jaanud valgas Kaher olev x/trail
Re: nissan x/trail
Postitatud: L Dets 21, 2013 5:31 pm
Postitas ahto42
Esimene asi mida kontrollida oleks see,et intercooler ei leki. St kui käima paned, siis turbost tuleval sisendi juurest ei oleks õline. Tagasuppordid kipubad kinni jääma. Paagi all olev kütuse transpordi pump võib olla läbi roostetanud. Õlivann kipub väljastoolt rooste, ja pärast seda ka lekkimised tulema.
Muud nagu väga polegi sharniire vahetada ei saa. Üliharv juhus on kepsupoldi järgi andmine.
Re: nissan x/trail
Postitatud: L Dets 21, 2013 5:37 pm
Postitas daf921
Tere,
Oman ise 2te 2005a 100kw 2,2diisel xtraili . Vastupidavus on autol väga hea. Küttekulu samuti. Mul suur osa maanteed ja keskmine kulu tuleb 6,7 kuni 7,2 100km kohta.
Proovi,et nelivedu ikka toimiks korralikult.
Samuti vaata,et karter sirge oleks (kaitsmata ja saab tihti haiget) .
Käima läheb hästi külmaga (mõlemal viskasin Saksast kaasas olnud akud minema ja asemele nii suured kui mõõtudelt mahtusid).
Soojaks läheb ilma lisasoojenduseta väga aeglaselt talvel . Aga kui soojaks saab,siis on soe auto. Eks külmakartlikel ole siis õige webasto juurde toppida.
Samas on nii vanal autol läbisõit tõenäoliselt piisavalt suur ja kulumispiiril olla seetõttu ükskõik ,mis sõlm.
Külmalt käima paned,siis pihustid lagisevad kõvasti , see tal tüüpvoga ja ei ole eriti muretsemiseks põhjust kui soojalt ära kaob.
Salongipuhur võiks puhuda igal kiirusel hästi, vahetus raske ja varuosa kulukas.
Sander
Re: nissan x/trail
Postitatud: L Dets 21, 2013 7:42 pm
Postitas ahto42
puhuril läheb läbi takisti plaat. cooler on kallim osa. uus esindusest 1500€. Laki auto vahetab sisu 380€, ebayst u279€ keevitatud cooler.
Re: nissan x/trail
Postitatud: T Dets 24, 2013 11:03 am
Postitas dim70
see 2005a. x-trail mis kaher müüb on ainult esisilla veoga.
http://www.auto24.ee/used/1459953 ja teine on üldse imelik 2003a. ja 103kw. see peaks olema 84kw.
http://www.auto24.ee/used/1632650
Re: nissan x/trail
Postitatud: N Dets 26, 2013 12:03 pm
Postitas rannamees
Re: nissan x/trail
Postitatud: L Dets 28, 2013 6:55 pm
Postitas alar107
soovin diislit ait'h pakkumast no ei tea millist valida ei tahaks j'lle orki astuda
Re: nissan x/trail
Postitatud: P Dets 29, 2013 10:22 pm
Postitas ahto42
Lase ka esinduses üle vaadata. Vaata, et intercooler ei leki. Sealt algavad igast küttekulu ja tahmamise teemad.
Re: nissan x/trail
Postitatud: E Dets 30, 2013 9:27 pm
Postitas rannamees
Otsisin ka omalajal diislit. Tiir mööda platse ja eraisikuid tegi sellele plaanile kiirelt lõpu. 6st autost 5 olid Leedust, kuigi müüjad jahusid midagi lõuna Itaaliast ja oma naisest. Servise raamatu asemel näidati 7 aastat vana TÜV lehte, värske shampooni haisu oli salong täis, esinduse diagnostist ei tahetud kuuldagi, järgmine ostja pidi tunni möödudes tulema. Jne, jne.
Kui ostusoov kindel, siis tee kindlasti pädevas kohas ülevaatus- spets müügiks toodud risusid on liikvel palju.
Re: nissan x/trail
Postitatud: T Dets 31, 2013 12:25 pm
Postitas alar107
ait'h vastanuile
Re: nissan x/trail
Postitatud: E Jaan 06, 2014 10:43 am
Postitas IndrekS
Tore on see, et tõsta on seda I põlvkonna autot lihtne (klotsidega).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.
Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.
Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
Re: nissan x/trail
Postitatud: T Jaan 07, 2014 4:24 pm
Postitas alar107
Samas on silma jäänud rovelstenis müüdav xtrail
www.auto24.ee/used/1352944. Kes tahab kommenteerida andku tulla
Re: nissan x/trail
Postitatud: T Jaan 07, 2014 10:44 pm
Postitas ahto42
Muidu paistab viisakas, Taga stanget on natuke müksatud, endal samad kohad natuke irvakil pärast kellegi parklakõksu.
Kapoti alt pilti muigi pole, nagu ikka, kontrolli coolerit.
Ise eelistaks püsikat ja ESP'ga masinat, Saad piduritega liba LSD. Paljudes kuulutustes mösrgitakse küll stabiilsuskontrolli, aga tegelikult paljudel ei ole. Olemasolu reedab ESP OFF lüliti vasaku põlve juures.
Ahjaa, meie kliimas tuleb pidureid hooldada iga sügis, Liugurid (eriti tagumised) kipuvad kinni jääma.
Re: nissan x/trail
Postitatud: K Jaan 08, 2014 8:50 am
Postitas Maaks
IndrekS kirjutas:Tore on see, et tõsta on seda I põlvkonna autot lihtne (klotsidega).
Paned lisaks alla vähe normaalsema suurusega (suuremad) rehvid ja ongi keskmisest pädevam softroader olemas.
Kütust läheb vähe ja mingit ulmekallist remonti ei nõua.
Enda autol (II gen) olen 175000 peal vahetanud esimesed rattalaagrid (85.- tk, SKF), stabika kondid (13.- tükk) ja Ferodo klotside ring (50.- terve ring).
Mis klotse sa mõtled? Tal sõltumatu vedrustus, macphersonitega ja raami ju pole!

Või mõtled vahetükke amortisaatori ülemise kinnituse ja kere vahele?
Re: nissan x/trail
Postitatud: R Jaan 10, 2014 2:46 pm
Postitas IndrekS
Maaks kirjutas:
Või mõtled vahetükke amortisaatori ülemise kinnituse ja kere vahele?
just.
Kui mina pidin oma tõste jaoks vedrud sebima siis I gen autodel saab seda vahetükkidega teha kuna mõlemal teljel on püstakud.
2 tolline kit (samodjelkin)
samas vend kirjutab, et kuni 40mm tõstega saab kalded hiljem paika kuid 50mm tahab veidi nikerdamist.