1. leht 1-st

G mersu

Postitatud: T Dets 10, 2013 10:43 pm
Postitas martint
Kas keegi oskab nõu anda mul on G mersul 230 bensiini mootor 85 a koos manuaal kastiga, millise diisli oleks kõige parem sinna paigaldada

Re: G mersu

Postitatud: T Dets 10, 2013 10:51 pm
Postitas TiitR
Äkki hoopis LPG lisada? :roll:

Re: G mersu

Postitatud: K Dets 11, 2013 8:33 am
Postitas Rene
Oleneb kõik ju kasutus valdkonnast. Kindlasti on võimalik sinna vahele pista mistahes diisel (piisava tahtmise ja raha summade juures).
Mersu diisel läheb ka teistele mudelitele vahele, läbi käidud tee.
Lähiajal tuleb, sõbra G-le 2.9TD vahele pista. Vana 3.0 koputab kergelt.
Tehasest on sinna hunnik erinevaid diisleid paigaldatud, Google abiks.

Re: G mersu

Postitatud: K Dets 11, 2013 6:31 pm
Postitas uputaja
OM 606 ja 603 on head.

Re: G mersu

Postitatud: K Dets 11, 2013 8:23 pm
Postitas martint
kui paigaldada om 606 või 603 kas on vaja ka ära vahetada sidurikoda

Re: G mersu

Postitatud: N Dets 12, 2013 8:40 am
Postitas uputaja
Sõltub kummal pool starter on.

Re: G mersu

Postitatud: E Veebr 03, 2014 6:24 pm
Postitas Artjom090

Re: G mersu

Postitatud: T Veebr 04, 2014 9:46 am
Postitas arska
Panustaksin OM 606 turboga mootorile. Tehase poolt lubatud 130 KW on piisav, et 35" rattaga pehmel rabapinnasel tiksuda. Ja tuunituna üle 500 KW on argument kestvusest ja vastupidavusest.
Leidub seda motot ainult automaadiga, käsikastile ümber tegemine siiski võimalik. Miks just OM 606 ja mitte OM 603. OM 603 on ajaliselt vanem mudel ja võib arvate et suht heas korras mootorit leida raskem. Üldjuhul on need mootorid, nii OM 603 kui ka OM 606 oma esimese miljoni juba läbisõitnud (elukaare pikuseks loetakse kahte miljonit). Ümber ehitamiseks vajalikud tööd on aga suht samas mahus uuema või vanema mootori mudeli paigaldamisel.
Hinnad mootoritele on erinevad, olen kuulnud-lugenud, et OM 603 saab 300-400€ ja OM 606 turboga variandi 800-900€. Siia lisanduvad veel kulud erinevate osade kontrolliks (pihustid, ks.pump, h.küünlad jne) ja vajadusel hilisemaks remondiks. Pole ju mõtet vana mitte toimiva moto asemel uuemat aga samuti mitte töökorras motot paigaldada.

Aare
GD300/OM606/130KW

Re: G mersu

Postitatud: K Veebr 05, 2014 12:01 pm
Postitas v6sa
Mis on eesmärk? Kestvus? Ökonoomsus? Edasiarendatavus?

606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.
Eelkõneleja ütles olulise ära.

Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.

G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.

Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel... :(

Re: G mersu

Postitatud: K Veebr 05, 2014 12:49 pm
Postitas igiliikur
v6sa kirjutas:Mis on eesmärk? Kestvus? Ökonoomsus? Edasiarendatavus?
606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.Eelkõneleja ütles olulise ära.
Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.
G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.
Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel... :(
Mismõttes pikad pihustid? Ei ole pikad pihustid, küünlad küll on ja keraamiline määre aitab. OM606.912 pump ei tohiks olla el. juhtimisega.

Re: G mersu

Postitatud: K Veebr 05, 2014 1:50 pm
Postitas MetsaVikat
Prooviks ka midagi tarka õelda.

OM606 on common rail, vähemalt peaks olema(pole tegelikult üldse kindel selles väites), täiesti esimesi mudeleid ei tea. Aga ma arvan, et segamini on aetud praegu see, et om606-le istub om603 mehhaaniline pump 1:1 peale ja siis on need pumba elektroonilise poole hädad kadunud. Kuuma kardavad nad kõik, mõni rohkem, mõni vähem. Aga kui vähegi hoiad, siis kannatavad haiget piinamist need mootorid. Kirjuta youtube Blacksmoke racing.

Ehk oli kasu :)

Re: G mersu

Postitatud: K Veebr 05, 2014 2:21 pm
Postitas v6sa
igiliikur kirjutas:
v6sa kirjutas:Mis on eesmärk? Kestvus? Ökonoomsus? Edasiarendatavus?
606 on neljaklapikaanega koos sellest tulenevate eeliste ja puudustega. Hingab hästi ja on edasiarendatav. Aga kardab kuuma ja pikad pihustid-küünlad kipuvad kinni jääma.Eelkõneleja ütles olulise ära.
Starter on mõlemal vasakul, mistõttu kõik kastid ei sobi.
G peale on head toorikud. Kui otsida, leiab 606 jaoks ka mehh. juhtimisega KSP. Nii "sprinterimootor" 290 (ehk OM602.98x) ja enamlevinud OM606 on elektrilise juhtimisega, millega on omad hädad.
Variant on ka mõne essu pealt võtta kolmepoolene, kuid need kipuvad olema üsna surnukssõidetud küprokimeestel... :(
Mismõttes pikad pihustid? Ei ole pikad pihustid, küünlad küll on ja keraamiline määre aitab. OM606.912 pump ei tohiks olla el. juhtimisega.
Märkus õige selles mõttes, et pihustid kinnituvad keermega ja ei kiilu kaande kinni. Siiski on neljaklapikaantega mootoritel teistsugused pihustid ja nendega majandamine üsna tüütu.

Vabalthingeldava paja KSP ei ole kuuldavasti kuigi hästi modifitseeritav isu tõustes;) Aga külge hakkab küll.

Elektrooniliselt avatavate pihustitega mootorid tulid alles hiljem (OM611 ja selle järglased), neid tuntakse CDI-mootoritena. Ökonoomsed ja võimekad, kuid õrnad ja kapriissed.

Re: G mersu

Postitatud: K Veebr 05, 2014 4:33 pm
Postitas igiliikur
Üldiselt saab igaüks ise lugeda mis mootoriga tegu on, vaidlema pole mõtet hakata. http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM606_engine Ma tean igatahes paari inimest, kes on selle mootori oma G-le peale pannud.

Re: G mersu

Postitatud: N Veebr 13, 2014 10:24 pm
Postitas uputaja
606 ei ole common rail, 606 külge istub 603 meh juhtimisega KSP Kontrollige, mis kirjutate.

Lisaks on 100kw vabalthingav 606 meh KSP-ga, mis istub 606 130kw külge. Antud vabalthingav pump on koos ALDA klapiga- ehk teda saab kasutada turbomootoril.

Oleme neid peale pannud neljale G-le, nii et kellel rohkem huvi võib helistada ja küsida. Lisaks sõidab üks vabalthingav100kw+ turbo, mida päris hullult pealekrutitud.

Re: G mersu

Postitatud: R Veebr 14, 2014 1:45 am
Postitas karu
Lisaks kuna sul on bensuka differ, läheb su ka diisli küttekulu lakke, sest sõidad kõrgete bensu mootorile optimaalsete pööretega