1. leht 2-st
Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett pooleks
Postitatud: E Dets 09, 2013 12:40 pm
Postitas jussu
Mure siis selline.
Lendas siis pooleks mootorikett ja tõmmanud ennast kuhugi väntvõlli juurde kinni.
Olen lugenud, et vahetamine lihtne aga järsku oskab keegi täpsemaid juhiseid anda.
Samas mis detailid koos ketiga seal välja vahetada?
Juhtus nõnda, et abikaasa sõitis, jättis seisma ja kui uuesti hakkas käima panema, siis enam mootor ringi ei käinud. Starter ainult plõkksus ja kõik. Arvasin, et starter tõmbas ennast kuhugi hooratta vahele kinni aga ei. Starter maha võetud ja kõik OK.
Klapikambrikaan maha ja oh imet, ketti polegi.
Järsku on keegi sellise asjaga kokku puutunud.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: K Dets 11, 2013 1:02 am
Postitas Allar
eks ta seal hammika vahel puntras on, põhi alt ära ja võtmega vändast proovi keerata edasi tagasi, saad äkki kätte ta sealt, aga arvan , et tegi klappidele kaa ära, kriitiliselt vaata nuka raamid üle, et pole ära lõhkunud.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: K Dets 11, 2013 7:29 am
Postitas jussu
Klapikambrikaan maas ja ülevalt tundub kõik ok olevat. Aga eks see selgub siis, kui kett käes ja mootorit saab liigutada. Praegu viiel klapil on tõukurid ilusti vabad. Kui hästi seda otsakaant maha saab?
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: K Dets 11, 2013 6:37 pm
Postitas Allar
jussu kirjutas:Klapikambrikaan maas ja ülevalt tundub kõik ok olevat. Aga eks see selgub siis, kui kett käes ja mootorit saab liigutada. Praegu viiel klapil on tõukurid ilusti vabad. Kui hästi seda otsakaant maha saab?
Kätte saad aga tagasi ainult siis kui kaane maha võtad.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: N Dets 12, 2013 10:25 pm
Postitas MartM
hmm. Arvasin siiamaani, et kett peaks igavene olema. Kas enne minekut millegagi märki ei andnud? Helid vms? Lõhkus palju asju ära?
Käisin täna ülevaatusel ,ja seal peenestati autot ka nii ,et suits normi saada
. Hetk käis ka mõte läbi, et hakkan ketti otsima. Räägi kuidas läks.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: R Dets 13, 2013 12:23 pm
Postitas jussu
Jah olin siiani ka arvamisel, et kett igavene. Aga nii ta läks. Hakkas hääli tegema jah. Muidu oli selline väike kõrin sees. Viimane sõit oli abikaasa poolt tehtud. Kui ta mulle helistas, siis ütleski, et ei julge edasi sõita, et mingi jubeda kõrina lõi sisse. Arvasin midagi muud ja kui ta mootori seisma jättis ja tahtis uuesti käima panna, siis mootor enam ringi ei käinud. Ma arvasin, et starteri tähik jooksis peale ja kõrises ja lõpuks kiilus kuhugi vahele kinni aga hoopis kett. Mootor on nüüd lahti. Klapikambrikaan ja otsakaan maas. Plokikaant vaja arutada ei ole. Klapid kõik ok. Ja hammasrattad ka ok. Kett pooleks ja pingutustald juppideks. Kogu komplekt ette (kett, hammakad, tallad otsatihend, pinguti) maksab 250 eurot ja hetkel ootan juppe. Teisipäevaks peaks käes olema ja siis hakkab väikselt kokkuladumine. Eelviimane sõit oli teostatud mul endal ja käisin ülevaatusel, kus loomulikult peenestati mootorit korralikult.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: R Dets 13, 2013 1:33 pm
Postitas Andruzka
mis mootori läbisõit võis olla?
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: R Dets 13, 2013 5:42 pm
Postitas ibra
jussu kirjutas:Jah olin siiani ka arvamisel, et kett igavene.
Ma tean kedagi, kes arvas, et mootoriõli on ka igavene.

Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: L Dets 14, 2013 9:41 am
Postitas jussu
Täpset kahjuks ei tea. Kui ostsin oli 237000 ja hetkel 288000
Arvan, et eelnevatel aegadel keritud. Mõnel on kohe selline komme.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: L Dets 14, 2013 12:59 pm
Postitas Allar
Ma olen ketti vahetunud enda autol 2 korda ja sõbra omal ühe korra, nüüd lihtsalt kvaliteet ketti saada ja enam pole vaja jurada iga paari aasta tagant, kui auto ostsin, oli juba uus odav krtt pandud sinna.
Keti vahetus käib minul 45 minutiga

Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: L Dets 14, 2013 1:02 pm
Postitas Allar
MartM kirjutas:hmm. Arvasin siiamaani, et kett peaks igavene olema. Kas enne minekut millegagi märki ei andnud? Helid vms? Lõhkus palju asju ära?
Käisin täna ülevaatusel ,ja seal peenestati autot ka nii ,et suits normi saada
. Hetk käis ka mõte läbi, et hakkan ketti otsima. Räägi kuidas läks.
Osta iwise kett, märku hakkab andma algul külm käivitusel, enne õli surve tulekut klõbiseb, hiljem jätab järgi, keti tallal on spets koht, et kui kett vähe lõdvaks jääb hakkab vastu kraapima.
Pingutil pole viimases lõpus hambaid, ei fikseeri enam ja pingutab ainult õli survega.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: L Dets 14, 2013 2:56 pm
Postitas jussu
See ei ole võimalik, et kett 45 min vahetatud. Selleks, et kett kätte saada tuleb ju klapikambrikaan eemaldada, radikas ja kogu muu esimene kompott. Hetkel mul auto lahti ja on tunne nagu ei olekski midagi kapoti all. Järsku jagad nõuandeid, et millises jäjekorras ja mida ja kust lahti kruvida.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: L Dets 14, 2013 10:03 pm
Postitas kalle211
45 mindiga vahetad keti heal juhul siis kui vana kett ei ole veel katkenud. Pressid vana keti lahti ,pressid ka uue keti lahti ühendad nad omavahel ja kerid uue siisse ja vana välja.Aga selleks vaja keti pressi.Juhul kui kett pooleks tuleb ikkagi otsa kaan maha võtta. Otsa kaane saab tagasi ilma plokikaant maha võtmata. Vahetasin 7aastat tagasi sõbra 2.8td pajerol seda ketti.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: L Dets 14, 2013 11:02 pm
Postitas Allar
kalle211 kirjutas:45 mindiga vahetad keti heal juhul siis kui vana kett ei ole veel katkenud. Pressid vana keti lahti ,pressid ka uue keti lahti ühendad nad omavahel ja kerid uue siisse ja vana välja.Aga selleks vaja keti pressi.Juhul kui kett pooleks tuleb ikkagi otsa kaan maha võtta. Otsa kaane saab tagasi ilma plokikaant maha võtmata. Vahetasin 7aastat tagasi sõbra 2.8td pajerol seda ketti.
Just nii, kett peab ikka kuidagi veel peal olema,,, keti pressi ne nada, käe vahel kruvikaga pooldub ilma vaevata.
Mina otsa kaat tagasi ei saanud, kuna plokikaane tihend läks kortsu. vb kui oleks karteri ära võtnud, oleks äkki õnnestunud.
Re: Mitsu Pajero 2,8 td 92 kw ja 94 aasta mootorikett poolek
Postitatud: P Dets 15, 2013 7:46 am
Postitas jussu
Tänud. Iga selline nõuanne on teretulnud. See ülevalt keti pealekruvimine peab kuradi täpne töö olema. Peab sada pross kindel olema, et märgid ka paika jääksid. Saan aru, et ühendab keti ära ja teine mees vända otsast hakkab keerama. Peab hoolega jälgima vist, et nuka hammaka pealt kuskilt üle ei jookse.
