1. leht 1-st

Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 7:11 pm
Postitas metsik
Vaja osta naelad rehvidele. U. 600tk
Need sissekeeratavad.
Ise pole selle asjaga eriti kursis aga oma mõistus ütleb,et oleks vaja kindlasti kõvasulam naelaga. Ühesõnaga hästi tugevat, et ära ei kuluks.
Vaatasin tööriistamarketist ja silma jäid seal reas viimased naelad
http://www.tooriistamarket.ee/files/Tar ... T13_fi.pdf
Need on 4mm rehvist kõrgemad :roll:
Kas oskab keegi pakkuda midagi paremat või kas siin on kedagi kes tegeleb sellega.
Vaja asjatundliku nõu.
Kindlasti saab kuskilt odavamalt.Aga kõigetähtsam, et oleks hea ja tugev asi.
Marketis maksis nael 0,88 €

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 7:49 pm
Postitas metsik
Väiksem nael oleks vist isegi parem aga sellel suuremal on vähemalt kirjas,et on karastatud.

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 8:22 pm
Postitas helar
Karastatud variant sobib ilmselt ainult jääle. Kui miski kõvema pinnasega , a`la kivi või betoon kohtub, läheb ilmselt pooleks.
Eks targemad parandavad.

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 8:47 pm
Postitas Roostekoll
helar kirjutas:Karastatud variant sobib ilmselt ainult jääle. Kui miski kõvema pinnasega , a`la kivi või betoon kohtub, läheb ilmselt pooleks.
Eks targemad parandavad.
Ma niimoodi puusalt tulistan ja ütlen, et kui on kõvasulam, siis on kõvasulam. See karastamine sinna takkatippu on vast üle võlli kui just kusagil liustikus ei turni. Ilmselgelt naela tervisele soolatud asfalt ka ei meeldi.
Kui läheb sihtotstarbeliseks kasutamiseks, siis isiklikult soovitaks tõesti kõvasulamit, sest harju keskmine teras laseb sealt naela küljest lõpuks lihtsalt jalga. Wolfram-karbiid on igatahes korralik materal kui vaja luurele minna. Eriti veel kui kusagilt hange vahelt asfaltile keerata.
Karastamine teeb iga metalli tugevamaks aga samas ka mõranemisele vastuvõtlikumaks. Nii pisikesed punnid mu arust ei tohiks kildudeks lendama hakata - eriti veel kui sulam on õige.
Ma ise kahjuks ei ole selle teemaga nii sina peal ja midagi juurde leelotama ei hakka :)

Vahemärkusena arvan, et üleüldse parim lahendus tänavasõidu mõistes on kolm jooksu - suvekas, lamell ja siis nael. Eks igaüks täiendab vastavalt edevusele-vajadusele-oludele.

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 8:50 pm
Postitas tyyp07
Roostekoll kirjutas: ...lamell ja siis nael...
Arvad, et reisile oleks mõtekas 2 jooksu rehve kaasa tassida ja siis vastavalt ilmale vahetada keset -50 kraadi näiteks?

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 8:56 pm
Postitas Roostekoll
tyyp07 kirjutas:
Roostekoll kirjutas: ...lamell ja siis nael...
Arvad, et reisile oleks mõtekas 2 jooksu rehve kaasa tassida ja siis vastavalt ilmale vahetada keset -50 kraadi näiteks?
Närid tähte mees :mrgreen:
Igapäevane tänavasõit on üks asi - koju-tööle jne. Milleks naelrehve juba oktoobrikuust kulutama hakata kui lund nt maas pole?
Teine asi on reisid jmt pahn. Las igaüks veab endaga kaasas palju tahab.

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 8:59 pm
Postitas tyyp07
Ei näri tähte aga teades, et mis asjadele ta neid naelu tahab sisse toppida ja kuhu ta nendega veereb siis ilmselt ei ole mõtet mingitest lamellidest edasi mõelda.

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 9:02 pm
Postitas Praks1
Kunagi tahtsime neid panna võistlusauto rehvidesse,öeldi kohe,et tulevad välja ja sellele loota,et järgmine aasta neid kasutada saad,aga ei pidanud väga saama.
Hind on neil rõve,seega lasime naelutada 640naela= 640 eeki,see oli ülihea sõbrahind.
Samas on proovitud igast ime kruve jne traktori rehvidesse keerata ja tulevad vägakiirelt välja,miks need siis ei peaks tulema?

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 9:04 pm
Postitas Roostekoll
Seega mida Sina soovitaksid selles situatsioonis? Vahepeal ära kruvida või võtta need, mis asfalti ka kannatavad?

Tavaliiklemisele siis siin teemas rohkem tähelepanu ei pööra 8)

Re: Naelad rehvile

Postitatud: E Okt 14, 2013 9:22 pm
Postitas metsik
Selgitan nats.
Rehv on 37"13,5.Sellega on vaja veereda läbi venemaa umbes 6000 km asfalti.Palju seal talvel jääd või lund on ei tea keegi kurat.
Siis on u 16 tuhat jääd ja lund ja jälle 6000 asfalti.Ilmselt juba vähema lume ja jääga.
Ilma naelata sellise rehviga sinna venesse aerutama pole mõtet minna.
NB. Toomas käis see aasta nende keeratavate naeltega meiega reisul ja ei kadunud ühtegi ära.Lasi enne rehvid ära lamellida ja kruvis naelad lamellide sisse.
Ootan endiselt häid soovitusi/pakkumisi