1. leht 2-st

Kas keegi tuulutab? - Ehk kuidas UAZ sai päästetud.

Postitatud: R Nov 03, 2006 11:28 pm
Postitas jr
Ega homme (04.11) keegi rauda tuulutama ei lähe metsa? Võiks isegi Chevyga kampa lüüa...

Re: Kas keegi tuulutab?

Postitatud: P Nov 05, 2006 8:40 pm
Postitas virgo
jr kirjutas:Ega keegi rauda tuulutama ei lähe metsa? Võiks isegi Chevyga kampa lüüa...

Et siis...raudselt käisite...huvitav oleks fotoreportaazi näha......enda nädalavahetuse kogemus ütleb et mets on lõpuks pehmeks läinud :twisted:

Postitatud: P Nov 05, 2006 10:05 pm
Postitas Landy
Täna (05.11) oli Tõdval suurem madsitamine. Kõigepealt panime koos Kaarliga paar KP-d paika koos aaretega. Peagi helistas Jaak ja seejärel oli opertsioon UAZ-i päästmine ning jäälõhkuja mängimine. Kuus tundi kõva jää murdmist ning (pool)surnud UAZ järel lohistamist.

Pildid loodetavasti homme.

Postitatud: P Nov 05, 2006 10:39 pm
Postitas aadu
Oh kurat kui hea oli peale sellist rahmeldamist vannis vedeleda.
Kuludesse tuli kanda esituled. Uskumatu aga jää paksus oli seal vähemalt 7 cm ja kopraonud olid veetaseme vastikult kõrgeks ajanud.
Pildid ka juba valmis http://www.pesapaik.pri.ee/thumbnails.php?album=45

Postitatud: P Nov 05, 2006 10:45 pm
Postitas Landy
Head 4x4 imimesed, tunnistage üles, kes käsisid täna hommikul Tõdval G-trassil (Tõdva-Prillimäe) sõitmas ja mängisid ka jäälõhkujaid, piilusid seal talvitunud UAZ kapoti alla ja olid kopra tammi nähes otsa ringi pööranud ning tagasi vintsinud? Tehvi jälgi arvestades oli autosid ilmselt 2-3 ja rehv MT.

Postitatud: E Nov 06, 2006 12:06 am
Postitas kunks
Paldiskis olid täna (5.11.06) jääolud "paremad" - 3 kuni 4cm. Cherokeele parasjagu läbinärimiseks-lükkamiseks.

Postitatud: E Nov 06, 2006 10:09 am
Postitas jr
Hea, et ma tööriistakohvri sul autost välja tõstsin enda kasti :)
Pilt

Postitatud: E Nov 06, 2006 10:20 am
Postitas aadu
Hea, et ma Landy arvuti istme peale tõstsin.
Minu tööriistad on igatahes kasti sisse kinni jäätunud :D
Ootame pilte, kus sinu auto kasti serv on kümme senti veest väljas :D

Postitatud: E Nov 06, 2006 10:36 am
Postitas v6rrimees
Landy kirjutas:Head 4x4 imimesed, tunnistage üles, kes käsisid täna hommikul Tõdval G-trassil (Tõdva-Prillimäe) sõitmas ja mängisid ka jäälõhkujaid, piilusid seal talvitunud UAZ kapoti alla ja olid kopra tammi nähes otsa ringi pööranud ning tagasi vintsinud? Tehvi jälgi arvestades oli autosid ilmselt 2-3 ja rehv MT.

Mina ja Antix sulistasime seal natuke.
Uazi kaboti alla vaatasime sellepärast et tekkis huvi kas keps paistab kuSAGILT:p :evil:

pildid: http://nagi.ee/photos/v6rrimees

Postitatud: E Nov 06, 2006 11:04 am
Postitas jr
Oli üks täiesti tavaline ja pahaaimamatult "lühike" metsaskäik. Pühapäev algas kõnega, et kas saab aidata, UAZ on metsast vaja välja tuua. Täpsemalt Tõdva gaaitrassilt. Kuna ise kibelesin ka metsa ja oleks kuhugi nii ehk naa läinud, siis leppisime kokku, et 13:30 tõdva bensukas näeme. Ajasin kolleegi ka kodust välja, võtsime Statoilist mõned võileivad ja juua ning panime Chevyga Tõdva poole. Päike paistis, ilm oli talviselt soe ja paha ei midagi. Kuigi hinge näris kahtlus, et ega see nii lihtsalt ei lähe, pole kunagi ükski väike väljasõit lihtsalt läinud.

13:30 ei jõudnud bensukasse, liiklus oli liiga tihe, jäime 20min hiljaks, noh ikka juhtub. Selleks ajaks oli ka Kristjan sinna tulnud koos Aaduga. Jätsime Kristjani Suzuki bensukasse ja läksime siis Chevyga ja Länkariga liikvele UAZ'i poole. Tee UAZ'ini oli normaalne ja üllatusi ei mingeid, hakkasingi arvama, et seekord läheb eriti lihtsalt. 14:45 olime UAZ'i juures pakun et 15:00 oli UAZ välja tõmmatud. No Drama!

Keegi, ma ei mäleta kes. Pakkus variandi, et läheks edasi. Ei pidavat hull olema ja noh näe lõpp on kusagil seal (käeviibe kuhugi silmapiirile) ja no näe jäljed ju ka lähevad. UAZ omanik veel küsis, et kas ta ikka kella 17:00 jõuab poisi sünnipäevale, kõik vist rahustasid, et oh jõuab küll!

Hakkasin esimesena liikuma, UAZ oli minu järel ja Länkar viimane. Chevyl ja Länkaril olid vintsid, seega jätsime UAZ'i kahe vahele. Esimesed 500-700m polnudki midagi, siis aga avanes selline noh "natuke" vesine-jäätunud vaatepilt. Kristjan olevat seal ennem käinud ja soovitas natuke vasakule hoida ja kände jälgida. Viimaseid küll ei näinud lume ja jää tõttu kohe kuidagi. No mis siis ikka, vaatasin et lähen siis natuke edasi ja jään ootele. Rai$k, nii kui paar meetrit liikuda sain vajus nina alla - liiga alla ja kohe tekkis strateegia muutus. Uhan nii kaugele kui võimalik ja murran eest jääd oma raske masinaga. Üritasin gaasipedaali põhjas hoida, aga hüplevas autos ja seda veel Chevy laia istme peal oli suht raske teha. Hoo võttis 100m pärast maha üks sügavam auk, millest enam omal jõul välja ei tulnud. 38" rehv oli vee all, see ütleb nii mõndagi augu sügavusest. Jää oli ennast ette ära murdnud, nii et nüüd siis algas Chevy jaoks spordipäev. Õnneks leidus paar toekamat puud ja Chevy sai välja sikutatud. Tahapoole vaadates oli ka seal, kohe alguses kus ma sisse hüppasin oma spordiväev lahti läinud. Länkar oli ette asunud ja tiris UAZ'i enda järel. Ettepoole vaadates kusjuures ei paistnudki lõpp väga kaugel, kõigest 200m ja lootused enne kella 17:00 metsast välja saada olid veel täitsa olemas.

Nüüd võtan lühidalt kokku. Uaz ei tööta hästi, küünlad maha peale tagasi hakkas tööle. Uaz'il rehv veljelt maas, tagavara alla. Köitega jähmerdades kukkusin läbi jää parema jalaga munadeni vette, RAI$K, külm hakkas jalal. Nii Toyo ja UAZ liiguvad, kell oli 17:30 kui Toyo ja UAZ minuni jõudsid. Lasin Toyo ette ja võtsin UAZ'i endale sappa. Toyo pani ees "lõikama" kohati vintsides. Tegin sõiduvea ja vajusin vasakule sisse, vesi tuli uksevahelt tuppa. Uaz tagant lahti, vintsime Chevy välja. Läbi bloki tirisime UAZ'i järgi. Vi**u! UAZ on nagu puu taga, kisub jälle Chevy vasakule ära. UAZ Chevy taha ja Chevy edasi puu külge ja läbi bloki tõmbama. Nii välja tõmbas UAZ'i. Eespoole vaadates oli Toyo jõudnud kraavini, mis oli muidugi vett täis ja jääs. Äkki oli eest tuba pime ja oli kuulda "rõõmsaid" kilkeid ning jupp aega vintsimist. Hiljem selgus, et jää oli parame tule ja tiiva ära lõhkunud Toyol ning natuke ka üldist profiili muutnud esiotsal. Ehh, OK vintsides sõites olema ka ise "nobedalt" kraavipervel. UAZ tagant lahti ja mauh sisse. Esimese hooga vedas vastaskaldani ära. Vesi hakkas jälle Salongi tulema! Vintsime, nii väljas. Keeran ringi, ankrusse, UAZ trossi otsa ja "parvetasime" ka selle sealt läbi. Kell on siis nüüd 20:00.

Normaalne sõit oli ja reegel ei jäänud rikkumata. Väike väljsaõit = mingi jama.

Postitatud: E Nov 06, 2006 12:35 pm
Postitas Indrek
Jah, ega see nii ongi. Mina arvasin ka, et panen kaks GP punkti maha ja olen 20.00 (2 tunni pärast) kodus.

Tulemuseks oli see, et gaasitrass võttis oma: LR esisild enam ei vedanud ja arvuti kah sai põntsu. Koju sai jõutud nii 22.00-23.00 paiku.

Talvel on eriti suur võimalus oma masiinalt tükke küljest saada... :evil:

Postitatud: E Nov 06, 2006 2:27 pm
Postitas Urvo
Jr, kuidas vints töötas?

Postitatud: E Nov 06, 2006 2:28 pm
Postitas jr
Offy-roady kirjutas:Jr, kuidas vints töötas?
Siiani on hästi ennast üleval pidanud. Räägi mille varuosad sinna lähevad? Tundub Milemarkeriga 1:1 olevat.

Postitatud: E Nov 06, 2006 2:37 pm
Postitas Urvo
Vot ütle mulle ka kui täpselt teada saad :?

Tegelikult peaks olema võimalik otse tehasest ka varuosi saada, aga siis see võtab aega kõik. Või mingi variant oleks DHL'i kasutada ka, saaks kiiremini.
Aga seni ,kui töötab on kõik hästi. Mingi aeg võiks lahti võtta ja sisse vaadata, kuidas ta veele on vastu pidanud.

Postitatud: E Nov 06, 2006 8:01 pm
Postitas miliz
Tänan kõiki kõiki kes appi tulid. Süütu uaziku päästmine kujunes välja karmiks ürituseks, lahe oli välja arvatud see kuhu jõudma pidin