1. leht 2-st
Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: N Sept 19, 2013 9:07 pm
Postitas metsahunt
Tere.Selline küsimus ,kas on mõistlik naelutada Saharat?Kasutan neid põhiliselt talvel ,kuna kodust välja saamine talvel raskendatud.Sõita tuleb ka vahel trassi peal,kuid seal on juba probleeme teel püsimisega.Ilmselt aitab sellele kaasa ka maasturi lühike kere.Ootaks sellist infot nendelt,kellel selline kogemus olemas.Hea oleks ka teada kui palju tuleks naelu sisse tulistada ja kus sellist teenust võiks leida.Päikest vastajatele.
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: N Sept 19, 2013 9:27 pm
Postitas Martinsr
Kuna talv eelmine aasta tuli ootamatult ja tekkisid järtsud rehvitöökodades, mõtlesin, et vahetan rehvid hiljem ja nii jäigi, pärast vastu kevadet polnud mõtet enam vahetada. Sõitsin eelmise terve talve Insa saharadega, nii maastik/ trass / Linn - umb 5000-6000km-i.
Naelteta rehvid
Saab hakkama kui 4wd pidevalt sees ja võtad asja mõistusega(eriti kurve ja pidurdusi). Lörtsis on peab päris enam-vähem. Üle 80Km/h pole mõtet nendega painutada Trassi. Ise algul arvasin, et puudub igasugune pidamine, kuna klots ei oma lamelli ja rehvid muutuvad plastmassiks. Kuid minu üllatuseks olid nad isegi -15 suht pehmed
Eks naastud parandavad pidamist jääl. Naast peaks siiski olema pandud üle klotsi. Kuid üle 150 naastu vist ei tohtinud olla (rehvi kohta). Ja 1/3 veerepinnast peaks olema naelteta. Lisaks on see ka, et naastude arv rehvides, ei tohi erineda üle 25%. Võid ilmselt Lamellida ja naelutada. On tulemus parem.
Sahara pole võrreldav korraliku firma naastrehviga, kuid sõidetav, Peaga peab asja võtma!!
Kummimees teostab nii lamellimist kui naelutamist.
Martin
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: N Sept 19, 2013 11:01 pm
Postitas Tarmu
Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 10:21 am
Postitas Taavi2101
Nende rehvidega jah jääl pidamine peaaegu null.
Aga kui harjutad endale sisse, et pidurdamiseks tuled sõidu jäljest välja ja
kui on vaja järsku pidurdada siis sõidad teepeenrale, saab hakkama.
Mina panin kunagi oma saharadele igasse kuubikusse pakiauto naela ja sai hea küll.
Politsei küsis küll, et kas naelu palju pole aga sai aru, et jeebil on läbivust vaja ja naelte kohalt pigistas silmakinni.
Eks oleneb kah kes ja millal kontrollib

Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 11:02 am
Postitas puhvel
Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 11:10 am
Postitas Taavi2101
Minu mäletamise järgi oli Saharal M+S peal
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 11:10 am
Postitas tyyp07
Oled sa üldse vaadanud näiteks insa tähistusi ? Minu saharadel on küll kirjas M+S.
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 12:32 pm
Postitas Martinsr
puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Antud ajastu Maasturi-offroad rehvidel 90% ulatuses on M+S tähis peal. Kaasaarvatud Saharadel.
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 1:43 pm
Postitas RAMBO
Isegi 100 % asfaldi rehvidel on m+s peal! M+s ei näita kui libedad rehvid on vaid seda,et nendega tohib talvel sõita.
Terv.
RAMBO
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 2:33 pm
Postitas puhvel
Martinsr kirjutas:puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Antud ajastu Maasturi-offroad rehvidel 90% ulatuses on M+S tähis peal. Kaasaarvatud Saharadel.
No selge siis aga imelik on see, et tegelt ju klotsiga, lamellita rehv tänapäeva mõistes talvel ei toimi piisavalt hästi. ( sellest ei pajata, et vene valitsuse ajal ei teadnudki keegi, et on olemas talve rehv

)
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 3:02 pm
Postitas TiitR
RAMBO kirjutas:Isegi 100 % asfaldi rehvidel on m+s peal! M+s ei näita kui libedad rehvid on vaid seda,et nendega tohib talvel sõita.
Terv.
RAMBO
Jutt õige! Isegi täiesti ilma klotsita asfaldirehvil on M+S (Mud + Snow) peal, kuid tasub otsida sealt tähekombinatsiooni tagant lumehelbekese märki, siis on mõeldud ka "päris" talveks

Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: R Sept 20, 2013 10:48 pm
Postitas sultan
Tarmu kirjutas:Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
200 on suur raha
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: L Sept 21, 2013 1:26 am
Postitas puhvel
sultan kirjutas:Tarmu kirjutas:Kummimehes lasin enda omad naelutada ja lamellida
Jube hea sai ja ainult 200€ eest !
200 on suur raha
Miski ei maksa palju, kui saab raha eest

Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: P Sept 22, 2013 11:03 am
Postitas metsahunt
puhvel kirjutas:Tegelt on ju seaduse järgi sedasi, et talverehvil peab olema tähistus M - S ja vähemalt lamellid või lamell ja naast. Kui mudarehvile naastud sisse kihutada pole seal ei M-S -i ega lamelli....ja politsei ei tee teist nägugi ?
Saharal on peal M+s tähis
Re: Insa Turbo Saharale naastud
Postitatud: P Sept 22, 2013 11:08 am
Postitas metsahunt
Kui ainult lamellida,kas tulemus oluliselt parem kui palja klotsiga?Huvitav oleks ka teada,kui sügavale seda lamelli lõigatakse?