1. leht 2-st

mis "seljakott" see selline on?

Postitatud: R Okt 27, 2006 6:18 pm
Postitas tanel
Heip,

misasi see siin jeebil taga kõlgub?
http://www.alaska4x4network.com/showthread.php?t=22998 1. pilt. (Pilti eraldi välja tuua miskipärast ei õnnestunud.)

Mitmeid küsimusi tekkis...
Kas see riputatakse kärukonksu otsa a la rattaraamid? Või on mingi aftermarket spare tire carrieri lisavidin, et tagavarakänku ja ratas ja siis alla kottidele plate võimalus?
Kui sellist asja meil kasutada, kas pollaritega tuleb ka lisanumbri (tulede?) pärast löömist nagu rattaraamidega on kuulda olnud?

Last, but not least, kui keegi sellega lähemalt tuttav - kas selline asi reaalsuses ka kasutada kõlbab, või väänab 200 km-ga jupid-plekid kõveraks ja nühib värvi maha?

Partsudest vm tellides maksaks siuke tükk ilmselt vene keeles, aga iseenesest, kui see kärukonksu otsa käib ja teaks selle nimetust, saaks ajaviiteks netiski edasi kaevata. Kokkuvõttes, kui mingi ligikaudne pilt ees, ei tohiks selle ise valmis keevitamine ju ka raketiteadus olla... Wra olematu pakiruumiga oleks 2-st rohkema inimesega väga mõnus telgid jm pudipadi "õue" visata, ilma et peaks käruga jändama.


P.S: see foorum kõlbab aja tapmiseks ka niisama kammida. Mänguasjad on vahvad poistel ja loodus imeilus, vahtimist ja lugemist jätkub kauemaks. Trip report'id on eriti lahedad.

Postitatud: R Okt 27, 2006 9:23 pm
Postitas Sukki
offtopic:
Tulin täna Saksast ja nägin seal bahni peal seda, et fuuradel olid tõstukid taha riputatud, st mitte Rocla-tüüpi, vaid kohe päris kahveltõstukid, neljarattalised ja puha.
topic: Äkki saab rekkahaagisemüüjatelt mingit lisainffi, pilte ja/või ideid ise-ehitamiseks :idea:

Postitatud: R Okt 27, 2006 9:47 pm
Postitas hulkur
See on mikidemaal üsna tavaline accessory. Igas endast lugupidavas 4x4 kola poes riiulikaup ja mitte üks vaid vähemalt kolm erinevat. Võid vaadat nt. ühe müüja valikust siit

Postitatud: L Okt 28, 2006 9:58 am
Postitas Kodanik2
/Kui sellist asja meil kasutada, kas pollaritega tuleb ka lisanumbri (tulede?) pärast löömist nagu rattaraamidega on kuulda olnud?/

Siis kui on nähtavad ja loetavad vastavalt nõuetele ei ole mingit löömist, kuid mul tekkis küsimus gabariidi kohta. see on ju päris pikalt väljas. Järsku hakkavad norima.

Re: mis "seljakott" see selline on?

Postitatud: L Okt 28, 2006 10:51 am
Postitas trc
tanel kirjutas:
Last, but not least, kui keegi sellega lähemalt tuttav - kas selline asi reaalsuses ka kasutada kõlbab, või väänab 200 km-ga jupid-plekid kõveraks ja nühib värvi maha?
Lubage mulle mu ignorantsus aga miks peaks tahtma keegi maasturiga 200kmh sõita. Suudab Jeep seda yldse? Igaljuhul olen ypris kindel et komplikatsioone see vidin seal taga tekitama hakkab sellistel kiirustel.

Meenub ca 5 a tagune juhtum kus läksin mtb võistlustele - rattad taga kärukonksu otsas. Kui lõpuks Lõuna Eestisse jõudsin olid kahel rattal esikummid summutist paiskuvate väljaheitegaaside toimel söestunud...

edit: okei. nyyd lugesin veel korra seda k simust ning sisu sai uue mõtte :) ... 200km'ga ta plekke kyll kuskile kindlasti ei vääna :P

Re: mis "seljakott" see selline on?

Postitatud: L Okt 28, 2006 2:06 pm
Postitas tarmo
trc kirjutas:... olid kahel rattal esikummid summutist paiskuvate väljaheitegaaside toimel söestunud...
väljaheitegaasid :D :D :D :cheers

Postitatud: L Okt 28, 2006 5:14 pm
Postitas 414 AVM
Rehvid kõrbenud... . Oleks sellist asja teadnud, oleks suvel grillsöe pealt kõvasti kokku hoidnud. :lol: Siit äriidee raudade tegijaile - konksu otsa installitav grillrest. :roll:
Tegelikult on ilmselgelt tegu 911 Carreraga, mille leegiheitjad otse taha suunatud :lol:

Postitatud: L Okt 28, 2006 7:19 pm
Postitas tanel
Tnx!

Hulkuri pandud URL tegi ka selgeks, et kuidas krt see seal paigal püsib... tundub et need tükid on nö. receiver tubing'ule mõeldud ehk eemaldatavale kärukonksule ja sellest jäävale neljakandilisele augule. Eile uimase peaga nuputasin, et kuidas see kuuli otsa balanssi fikseeritakse, mingeid rihmasid ja vidinaid pildil ei paistnud. :D

Minu poola konksul on ümmargune konks kahe poldiga, aga eks anna sinna ka seda tubingu juppi monteerida või pigem et rackile kahe poldiga kinnitus ratsida.
Lisanumbrist, tundub, ei pääse kui asjaks läheb.

Hind ei olegi nii metsik kui ma arvasin. Tasub kaalumist ka valmis tüki ostmine...

Gabariidid - mul selline mälupilt, et kuniks midagi üle meetri sõidukist ette-tahapoole ei turrita, seniks pole vaja võimelda, muidu peab neid vöödilisi latakaid installima hakkama jms. Meetriga peaks hakkama saama igal juhul...

Postitatud: L Okt 28, 2006 9:34 pm
Postitas hulkur
Soovitaks pigem mõelda sellele rackile mis käib varuratta kohale. See konksu otsas olev on ok kõrbes, aga meie võsades-metsades-mülgastes... mina küll oma asju sinna panna ei tahaks...

Pilt

Postitatud: L Okt 28, 2006 9:52 pm
Postitas Landy
414 AVM kirjutas:Oleks sellist asja teadnud, oleks suvel grillsöe pealt kõvasti kokku hoidnud. :lol: Siit äriidee raudade tegijaile - konksu otsa installitav grillrest. :roll:
Aga palun:

Pilt
Pilt

Postitatud: P Okt 29, 2006 2:31 am
Postitas Patrol2,8
kas selle imeliku taga otsas oleva raami asemel ei vķiks panna autole hoopis katuseraami,oleks vast suurem ja kķrgemal? :?

Postitatud: P Okt 29, 2006 10:26 am
Postitas tarmo
tanel kirjutas:Eile uimase peaga nuputasin, et kuidas see kuuli otsa balanssi fikseeritakse, mingeid rihmasid ja vidinaid pildil ei paistnud. :D
Minul on Thule jalgrattaraam, mis kinnitub justnimelt kuuli külge (ei ole lisarihmasid vms). Ja püsib väga hästi, 3 jalgratast kannatab vedada ilusti.

Postitatud: P Okt 29, 2006 9:15 pm
Postitas tanel
Katuseraam on vaieldamatult praktilisim, aga kahe eri katuse ja softtop'i kortsu lappimisega läheb see liiga tülikaks. Või noh, maitseasi muidugi. Kallid ka raiped. :)

Tagavararatta kohale käiv raam - tjah, variant, aga mulle põhimõtteliselt ei meeldi, et lisaks tagavararattale kõõlub seal veel 25 kilo ukse ja hingede küljes, kui see lahti teha. Samuti on suuremat virna sinna pakkida ja "rihmutada" PITA. Ehk tarbetu paranoia (uksehingede suhtes). Lisaks eeldab kah veidi suuremat monteerimist, st. peale-maha install on tülikam. Igapäevaselt linna vahel ei sõida ju sellega.

Ilmselt, kui üldse asjaks läheb, siis päris mudimata ei jäta seda konksuraami nagunii. Tundub, et see takistab tagaluugil lahti tulemast, mis on saadanast... Mõtlesin ise selle receiveri osa kuidagi tahapoole tuua (ja nö. äraspidiselt teha), näiteks selle kaldus osa peale, et "ekspitsile" minnes enne poltidega mingi ___/ kujuline tükk kinni ja siis sinna nagu orgi otsa see raam tõsta koos oma quickfixidega vms. Peaks olema mugavam opereerida ja istutada ja vajadusel luugi eest ära teepervele maha tõsta, kui seal konksu raami küljes all roomata?
Anyway, enne kevadet ilmselt liigutama ei hakka selles sihis. :)

Tarmo - see Thule raam kinnitub ainult ja ainult kuuli külge? Midagi ei lähe kuskilt "näppupidi" luugi vahele vms? Huviküsimus lihtsalt, peedist pesumasinale trumlit tegema vist ei hakka ikka. :)

Postitatud: P Okt 29, 2006 10:45 pm
Postitas tarmo
tanel kirjutas:Tarmo - see Thule raam kinnitub ainult ja ainult kuuli külge? Midagi ei lähe kuskilt "näppupidi" luugi vahele vms? Huviküsimus lihtsalt, peedist pesumasinale trumlit tegema vist ei hakka ikka. :)
Jep, ainult kuuli külge. Ise ka ei uskunud enne kui asja käega katsusin. Ja uskumatult kõvasti on ta seal kinni. Kinni ja lahti käib lihtsalt võti + link.

Postitatud: P Okt 29, 2006 11:25 pm
Postitas hulkur
Thule rattaraam on kuuli küljes jah, aga rataste vedamisel on raskuskese kusagil kandetalade ja kuuli vahepeal, kui seda sama asja aga raamina kasutada ja kogu träni raami peale laduda, siis muutub asi kindlasti VÄGA ebakindlaks juba...

Ja üldjuhul maasturil, mil on tagavara ratas tagaluugi küljes, seda kasutada ei õnnestu, vähemalt ühelegi minu autole ta külge ei lähe, tagavaratas jääb ette.

p.s. rataste vedamiseks on see thule vidin super, kasutan ka ise seda, ainuke häda, et märjal kruusateel sõites määrib rattad jubedalt ära...