Suzuki vitara ehitus
Postitatud: P Juul 28, 2013 2:50 pm
Täna tuli mul tahtmine teha oma suzukist teema, millepärast seisab praegu mudakolli ehitus. Auto sai toodud peaaegu teisest Eesti otsast (260km kauguselt) ja nüüdseks on auto minu käes olnud üle kolme nädala. Auto sai toodud sellel eesmärgil, et see korda teha ja siis ma saaksin sellega tulevikus maanteel ja raskesti läbitavatel teedel liigelda ning kui ma seda korda ei saa siis läheb veermik mudakollile, aga nüüd on asi üsna kindel, et ma sellest asja. Autot müüdi varuosadeks ,aga õnneks jõudsin ma veel viimasel hetkel jaole, maha oli müüdud genekas, tiivalaiendid, küljerauad ja rattad (äratoomiseks sai laenatud jimny talvekumme. Alguses seda tuues oli kohe teada, et läbi on sidur ja muud asjad peaksid töötama. Kodus käima panema hakkates tuli välja, et bensu pump ei tööta, see sai vahetatud ja läks kohe esimesest pöördest käima. Auto läbisõit on 200000km ja 2000km tagasi oli vahetatud mootor 100000km sõitnud mootori vastu, vana mootori sain kaasa sellega oli ilma tosoolita sõidetud ja plokikaanes on praod sees. Autost veel niipalju, et mootor on sissepritsega 1.6 ja 71kw. Lisaks on veel autol elektri aknad ja peeglid ning roolivõimendi ja manuaalsed rummulukud. Seda autot ehitan ma ka täiesti iseseisvalt nagu ka mudakolli. Pilte teen telefoniga, sest ei viitsi igakord digikat garaazi vedama hakkata, seega mõni pilt udune aga usun, et pole hullu.
NB: Tegu ei ole vana politsei autoga.
Algul oli auto selline kui koju jõudis




Nüüd hakkasin tasahaaval autot lahti võtma.

Relakaga sai rooste kohad puhtaks lastud ja siis roostesurmaga üle tehtud.



Seejärel hakkasin sisemist karpi tegema ja kerepadja kinnitust(sai kohe paksemast plekist tehtud,et nii kiresti läbi ei roostetaks) et kere raamilt üldse maha kinnitaks tõsta, sest kere on ikka väga mäda, aga olen veel mädamaidki autosid näinud.



Kui kere oli piisavalt tugevaks tehtud ja roostesurmaga ületehtud kohad krunditud asusin ma kere maha tõstma(kere tõstsin maha ka täiesti üksinda küll aga kolme tali abiga
)





Keegi tarkpea on küljeraua kinnituse ikka hästi kinni pannud.

Seejärel jätsin kere õue lauaveo käru peale ning katsin kinni. Raami lükkasin garaazi ja hakkasin selle kallal nokitsema. Kohe võtsin k.kasti küljest ja seejärel mootori.

See auto on korraliku avarii läbi elanud, esiotsa on kõvasti sirgeks ajatud. Keevitasin mõningad kohad üle, mis oli ilmselt lahti lõigatud ja siis pole korralikult kinni keevitatud olnud.

Ainukene koht kus raami sees oli auk. Selle lõikasin välja ja keevitasin tüki peale. (keevitus oli mul vist natukene paigast ära seepärast jäi õmblus kole)

Üks roostes koht oli veel. See oli see kõver toru, mis on raami tagaosas, aga see sai asendatud nii:

Kere oli raami peal kinni 8 poldiga ja lahti keerasin nendest neli üelejäänud keerasin pooleks, need mis pooleks läksid nendega sai tehtud nii:

Peale tagasilla alt võtmist ja raami puhastamist rellakaga ning roostesurmaga üle tehemist ja kruntvärviga värvimist oli tulemus selline. Pilt jäi kahjuks udune

Auto ootab tagumisi õõtsa pukse, mis on mul juba tellitud aga pole kohale jõudnud. Vahepeal kui auto ootab uusi juppe sai osetetud uus sidur ja viis velge.

Vana ja uus sidurikomplekt kõrvuti.

Ohh lõpuks sain selle postitusega valmis, üle kahe tunni võtis aega
NB: Tegu ei ole vana politsei autoga.
Algul oli auto selline kui koju jõudis




Nüüd hakkasin tasahaaval autot lahti võtma.

Relakaga sai rooste kohad puhtaks lastud ja siis roostesurmaga üle tehtud.



Seejärel hakkasin sisemist karpi tegema ja kerepadja kinnitust(sai kohe paksemast plekist tehtud,et nii kiresti läbi ei roostetaks) et kere raamilt üldse maha kinnitaks tõsta, sest kere on ikka väga mäda, aga olen veel mädamaidki autosid näinud.



Kui kere oli piisavalt tugevaks tehtud ja roostesurmaga ületehtud kohad krunditud asusin ma kere maha tõstma(kere tõstsin maha ka täiesti üksinda küll aga kolme tali abiga






Keegi tarkpea on küljeraua kinnituse ikka hästi kinni pannud.

Seejärel jätsin kere õue lauaveo käru peale ning katsin kinni. Raami lükkasin garaazi ja hakkasin selle kallal nokitsema. Kohe võtsin k.kasti küljest ja seejärel mootori.

See auto on korraliku avarii läbi elanud, esiotsa on kõvasti sirgeks ajatud. Keevitasin mõningad kohad üle, mis oli ilmselt lahti lõigatud ja siis pole korralikult kinni keevitatud olnud.

Ainukene koht kus raami sees oli auk. Selle lõikasin välja ja keevitasin tüki peale. (keevitus oli mul vist natukene paigast ära seepärast jäi õmblus kole)

Üks roostes koht oli veel. See oli see kõver toru, mis on raami tagaosas, aga see sai asendatud nii:

Kere oli raami peal kinni 8 poldiga ja lahti keerasin nendest neli üelejäänud keerasin pooleks, need mis pooleks läksid nendega sai tehtud nii:

Peale tagasilla alt võtmist ja raami puhastamist rellakaga ning roostesurmaga üle tehemist ja kruntvärviga värvimist oli tulemus selline. Pilt jäi kahjuks udune


Auto ootab tagumisi õõtsa pukse, mis on mul juba tellitud aga pole kohale jõudnud. Vahepeal kui auto ootab uusi juppe sai osetetud uus sidur ja viis velge.

Vana ja uus sidurikomplekt kõrvuti.

Ohh lõpuks sain selle postitusega valmis, üle kahe tunni võtis aega
