Projekt Mudakoll
Postitatud: P Juun 30, 2013 1:30 am
Olen siin foorumis uus ja mõtlesin teile näidata oma projekti "Mudakoll". Mõte omale 4x4 masina ehitamisest oli mul peas olnud juba ammu. Kui mul hakkas kooli vaheaeg sattusin ma vaatama youtubest Klaperjahi videot ja see pani mind vaatama teiste offroadi masinaid ning sealt sain ma inspiratsiooni ehitamaks omale offroadi autot, millega saaks sõita mestas ja vanades karjäärides. Peale sada vaatasin kodus natukene ringi, et mis juppe mul on. Projekti alguses oli selge, et kulutan raha nii vähe kui võimalik ja teen kõik asjad olemasolevatest juppidest ning ostan ainult seda, mida on tõsiselt vaja.
Natukene tehnilisest poolest.
Mootori valik on veel lahtine, kas tuleb Mitsubishi Coldi 1.3 omal olemas olev või ostan kuskilt mingisuguse sõiduauto diisel mootori. Ise tahaks rohkem diislit, sest siis tuleks see koll vähe ökonoomsem. Taga on Lada 2102 tagasild ja ette tuleb sõltumatu vedrustusega mitsu käänd- ja pooldelgetest ning lada difrist esisild. Veljed on Mitsubishi evo rallika omad ja rehvid on praegu mingid suvalised ehituse ajaks, kui paremaid rehve ei leia siis panen taha sama suured rehvid nagu ees ja lõikan pärast ise sellise mustri peale nagu tahan. Raud millest ehitan on nagu on, ei raatsi uut toru ka raami tegemiseks osta. Rohkem tehnilisest poolest räägin siis kui maisn järkjärgult valmib.
Kui keegi vaatab, et midagi on sitasti tehtud siis võtku teadmiseks, et ma olen 15 aastane ja kõik asjad 100% keevitan, trein, painutan toru ja lõikan ma ise. Kui aga tõesti keegi näeb, et midagi on halvasti tehtud siis on alati teretulnud head soovitused kuidas paremini teha. Ise ma teeks võibolla ümber tagumiste vedrude kinnitused.
Mõned pildid jutu kõrvale

Vabandan, et pilt udune.

Praegu on asi nii kaugel.




Natukene tehnilisest poolest.
Mootori valik on veel lahtine, kas tuleb Mitsubishi Coldi 1.3 omal olemas olev või ostan kuskilt mingisuguse sõiduauto diisel mootori. Ise tahaks rohkem diislit, sest siis tuleks see koll vähe ökonoomsem. Taga on Lada 2102 tagasild ja ette tuleb sõltumatu vedrustusega mitsu käänd- ja pooldelgetest ning lada difrist esisild. Veljed on Mitsubishi evo rallika omad ja rehvid on praegu mingid suvalised ehituse ajaks, kui paremaid rehve ei leia siis panen taha sama suured rehvid nagu ees ja lõikan pärast ise sellise mustri peale nagu tahan. Raud millest ehitan on nagu on, ei raatsi uut toru ka raami tegemiseks osta. Rohkem tehnilisest poolest räägin siis kui maisn järkjärgult valmib.
Kui keegi vaatab, et midagi on sitasti tehtud siis võtku teadmiseks, et ma olen 15 aastane ja kõik asjad 100% keevitan, trein, painutan toru ja lõikan ma ise. Kui aga tõesti keegi näeb, et midagi on halvasti tehtud siis on alati teretulnud head soovitused kuidas paremini teha. Ise ma teeks võibolla ümber tagumiste vedrude kinnitused.
Mõned pildid jutu kõrvale

Vabandan, et pilt udune.

Praegu on asi nii kaugel.



