1. leht 1-st

Faktos pakutav Patrol?

Postitatud: P Okt 22, 2006 1:00 pm
Postitas all
Jäi silma selline mudel http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... e.htmlJuba pikka aega müügis, mootor on ilmselt parim varjant selle kerele aga natuke kahtlust tekitab see läbisõit. Mida Patrol üldse arvab niisuurest läbisõidust. Iseenesest korrliku hoolduse puhul vist ei tohiks selline kilometraas probleemiks olla. Kuidas kasutatud pulkade saadavus on?
Ehk kas tasub konkreetset isendit tõsisemalt vaadata.
Ette tänades.[/url]

Postitatud: P Okt 22, 2006 7:07 pm
Postitas jr
Pulki saab, on üldiselt odavad, kuna 90% ühildub veermik 2.8TD variandiga. Samas ülejäänud 10% eest maksad hingehinda ja paned korteri panti. You get the drift?

Veermiku kestvus on Patrolil kusagil 200K km. Seega pakun, et seda on kas hiljuti remotud, või siis jubedalt käest lastud. Vaata, kas esisilla käändmiku munakud on õlised? Kui jah, siis ootab sind ees esisilla täieulatuslik remont. Õnneks suht odav (8000.- + töö, kui pöörised veel korras on).

Mootor on tugev ja elueaks on 1mil km vabalt ja hea hooldusega isegi 2mil km, kui uskuda lääne foorumite kasutajate lugusid oma autodest. Jõuülekandes on nõrk koht käigukast, mis mootori meeletu väände all madalal pöördel ei saa piisavat õlitust. Tunnuseks on undav 5 käik.

Aga vaata siia, mida vaadata selle ostmisel:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1679

Postitatud: P Okt 22, 2006 7:44 pm
Postitas all
Eks peab minema oma silmaga asja üle vaatama. Vähemalt põhilised valukohad on teda.

Postitatud: P Okt 22, 2006 8:04 pm
Postitas Lundve
See tundub kerimatta spidokaga auto olevat. On Sul parem tunne, kui seal oleks 190000 ees?
Kui auto uuena Eestist ostetud, peaks ajalugu ka enam vähem tuvastatav olema.

Postitatud: P Okt 22, 2006 8:40 pm
Postitas 3FjaN
Ma tean,et see Patrol oli Elektritsentrumi ühe omaniku käes.Käis ainult esinduses hoolduses ja vahetati uue Navara vastu.Kui on huvi,võin ka natuke täpsemalt uurida ja see on hea ju,et spidomeeter on õige näiduga.Enamik Eestis müüdavaid masinaid on keritud nn koduperenaise autod :shock: .Auto ise on aus,natuke oli roostet tiivaäärtes.





Urmas

Postitatud: P Okt 22, 2006 9:36 pm
Postitas all
3FjaN kirjutas:Ma tean,et see Patrol oli Elektritsentrumi ühe omaniku käes.Käis ainult esinduses hoolduses ja vahetati uue Navara vastu.Kui on huvi,võin ka natuke täpsemalt uurida ja see on hea ju,et spidomeeter on õige näiduga.Enamik Eestis müüdavaid masinaid on keritud nn koduperenaise autod :shock: .Auto ise on aus,natuke oli roostet tiivaäärtes.





Urmas
Huvi on auto vastu kindlasti olemas. See et spido näit õige on teeb asja ju ainult lihtsamaks, mingeid agasi ei jää läbisõidu ja kulu suhtes. See väike rooste on täitsa loomulik meie tingimustes sõitnud auto puhul.

Postitatud: P Okt 22, 2006 9:43 pm
Postitas jr
Rooste on küll loomulik, aga Y60 Patroli puhul tähendab rooste tavaliselt nina irdumist kere küljest. Pole mina veel ühtegi näinud, millel ei oleks eest jalge alt liitekoht lahti roostetanud või põranda plekk mõrane. Aga see on tüüpiline ja normaalne.

Postitatud: E Okt 23, 2006 9:46 am
Postitas all
Kas see on väljast ka tuvastatav või ainult salongist mattide alt?

Postitatud: E Okt 23, 2006 7:51 pm
Postitas 3FjaN
Rooste osas saad aimdust ka altpoolt vaadates,siis kui masin tõstukil on.Kapoti alt vaata seda plekki,mis on mootoriruumi ja salongi vahel.Veel tasub vaadata esistange tagust ja tulede tagune ninaosa.Kui kusagil on kobrutavat värvkatet,siis on kindlasti augud sees.
Veel tean seda,et konkreetsel isendil on mootor korra kokku jooksnud,mille järgselt on kapitaal tehtud.Kus ja kes,ei tea.

Postitatud: E Okt 23, 2006 11:29 pm
Postitas hulkur
all kirjutas:Kas see on väljast ka tuvastatav või ainult salongist mattide alt?
Abiks on ka juhi jalgade juurest kogu vaibakupatuse üleskergitamine, sealt võib avaneda huvitav vaade asfaldikonarustele...

Postitatud: T Okt 24, 2006 12:37 pm
Postitas all
Auto üle vaadatud ja miskit rõõmustavat pole. Veermik on remontimata , kere roostetab+mootor lahti käinud. Sõiduriista saaks sellest teha aga mitte sellise hinna eest.

Postitatud: K Okt 25, 2006 2:21 pm
Postitas krunnn
Käisin ka antud isendit vaatamas? Siit küsimus eelkõnelejale - mis mõttes veermik remontimata?, Kas lasid kuskil stendis loksutada, või visuaalselt või sõites? Vaadates Fakto hooldust, mis viimati tehtud oli siis oli esisillas, minu mäeltamist mööda laagrid, simmekad vahetatud. roolikarbis oli pandud uus tihendikomplekt mingi 100 000 km vist tagasi pandud aga immitses, Fakto enda spetside aruanne vmi ülevaatusaktis ei olnud veermiku kohta küll midagi erilist kirjas - aga no see võib olla subjektiivne Fakto poolt. Proovisin aeglustiga ja manualhubid sees kohapeal lendstarti, siis küll mingit lõtku, kolksu ei märganud.
Kuna eile vihma lahmas siis ei viitsinud eriti võimelda auto ümber.