1. leht 2-st
Probleem ZJ V8 1993a tagasillaga?
Postitatud: E Mai 27, 2013 8:28 pm
Postitas MartinH
Tere! Otsisin foorumist oma probleemile lahendust, aga siiski jäi ebaselgeks. Nimelt just viimase paari sõidukorraga hakkas eest vasakult kahtlaselt raksuma keerates rooli. Mõtlesin siis et heaküll, poolteljeots on otsas omadega. Aga nüüd on juba selline, et keerates häälitseb ning esisild nagu hüppaks, nagu oleks pinges, kui rohkem rooli keerata, keskosas on okei. Selline tunne nagu esisild oleks õlist kuival, ning LSD töötaks katkendlikult (lukku, lahti). Ma ei oskagi päris täpselt kirjeldada probleemi

Maanteel sõites undamist esineb esisillas minimaalselt.
Foorumis lugesin, et probleem võib esineda vahekastis, või siis vale õli kasutamises sillas. Või tõesti saab pooltelje ots eelnimetatut põhjustada?
Tervitades,
algaja

Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: K Mai 29, 2013 8:06 am
Postitas Ax
Vaata esimese kardaani vahekastipoolset otsa.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: L Juun 01, 2013 4:29 pm
Postitas MartinH
Okei, teen seda niipea, kui auto lähedale saan

. Võibolla loll küsimus, aga kui eemaldada see esimene kardaan, siis ei liigu auto enam kuskile? Lihtsalt ajutise lahendusena, kuniks asi korda saab, juhul kui võimalik

Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: L Juun 01, 2013 5:13 pm
Postitas Madgangster
MartinH kirjutas:Okei, teen seda niipea, kui auto lähedale saan

. Võibolla loll küsimus, aga kui eemaldada see esimene kardaan, siis ei liigu auto enam kuskile? Lihtsalt ajutise lahendusena, kuniks asi korda saab, juhul kui võimalik

liigub küll aga vahekastile ei ole see hea
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: E Juun 03, 2013 6:12 pm
Postitas MartinH
Ax kirjutas:Vaata esimese kardaani vahekastipoolset otsa.
Korras oli, ei mingit lõtku.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: T Juun 04, 2013 6:08 am
Postitas laurz
Ilmselt 249 kast,mis on peetis,kui keeramisel kakub. Ja ilma kardaanita sõitmine on väga tervislik antud juhul

Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: T Juun 04, 2013 10:21 am
Postitas Ax
Ainuke probleem mis ilmneb V8 puhul, kui esimest kardaani pole on see, et suvega on tagumised rehvid veljeni kulunud

Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: T Juun 04, 2013 2:13 pm
Postitas MartinH
Tänud vastuste eest

. Vahekastil oli all läbi sopa lugedes 1/240 kirjas, tähendab see 249 vahekasti? Rohkem nagu ei suutnud esialgu välja lugeda. Esialgu vahetaks esisillas õli ära, äkki on vale õli. Kunagi lugesin foorumist, et Mopar õlid lähevad sisse ning tootekoodid olid ka välja toodud, seda siis esisild, tagasild, vahekast. Otsinguga ei leia ma kahjuks õiget teemat üles, äkki keegi oskab aidata?

Ning veel tahaks küsida, et kas 4.0 mootori 242 vahekastid (2hi, 4hi, 4lo) istuvad 1:1 minu V8 alla?
Tänud ette.
Martin
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: T Juun 04, 2013 11:42 pm
Postitas TarviR
242 saab sinna alla panna. Aga kui mõistliku hinnaga 242 leidmisega raskuseid, tasub ka 231 kaaluda. Erinevuseks on 231 puhul full time ehk lahtise keskdiffriga neliveo puudumine.
Samas päris otse need kastid siiski ei pruugi mätsida. Aga selle kohta kuidas vanast 249-st ja 231st/242st asi kokku ehitatakse on google abiga lihtne ettekujutus saada.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: K Juun 05, 2013 8:26 am
Postitas bjorn
Korralik lahtikirjutus 249 -> 242/231 kohta siin:
http://www.jeepforum.com/forum/f13/tran ... 42-685644/
Sisuliselt 1:1-le päris tõsta ei saa, aga vahetad otsad ära ja siis juba läheb.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: R Juun 07, 2013 8:26 pm
Postitas MartinH
Võtsin kardaani alt ära hetkel. Kui kellegil on pakkuda juhuslikult korras viskoga 249 vahekasti siis oleks huvitatud

. Või siis oskab keegi öelda, mis hinnaklassi olemasoleva kasti remont võiks minna?
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: E Juun 10, 2013 4:53 pm
Postitas TarviR
Sain enda omale eelmisel nädalal 231 alla viskovigase 249 asemel. Väga rahul tulemusega, nagu uus auto kohe. Ja tagaveolisega on kohati lihtsalt lõbus ka, eriti kruusal.
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: E Juun 10, 2013 7:53 pm
Postitas Priitm
TarviR kirjutas:Sain enda omale eelmisel nädalal 231 alla viskovigase 249 asemel. Väga rahul tulemusega, nagu uus auto kohe. Ja tagaveolisega on kohati lihtsalt lõbus ka, eriti kruusal.
Kas mineku ja jõuvahe on tunda?
Re: Probleem ZJ V8 1993a esisillaga.
Postitatud: E Juun 10, 2013 11:59 pm
Postitas TarviR
Priitm kirjutas:TarviR kirjutas:Sain enda omale eelmisel nädalal 231 alla viskovigase 249 asemel. Väga rahul tulemusega, nagu uus auto kohe. Ja tagaveolisega on kohati lihtsalt lõbus ka, eriti kruusal.
Kas mineku ja jõuvahe on tunda?
Mineku vahet ei oska öelda, 5,9 ajas autot enne maasturi kohta rahuldavalt edasi ja ajab ka nüüd.
Aga tuntav erinevus on see, et 2wd peal auto veereb lihtsalt palju paremini kui gaasi lahti lased.
No ja järsemas kurvis aga ka otse sõites ei kosta igasugu ebakohaseid hääli auto alt. Seda kaneliveoga.
Ja ei poo. Ja üleüldse on elu nigu lill
Ainus aga on see, et kui enne näitas spido kiirust 31'' rehviga täpselt sama palju, kui Gps, siis nüüd on reaalne kiirus ca 12% suurem, kui näidik näitab.
Re: Probleem ZJ V8 1993a vahekastiga!
Postitatud: L Aug 17, 2013 11:12 pm
Postitas MartinH
Ei hakanud uut teemat tegema, aga mul tekkis probleem vahekasti vahetamisega. Nimelt uus kast tuli uuema jeepi pealt ning võll mis siseneb käigukasti on vanaga võrreldes lühem:
Kas seda saab kuidagi kergel teel ka ümber visata või tuleb siiski uus vahekast vaadata? Iseenesest ta nagu istub otsa küll, aga kasti simmer ei ulatu selle võlli peale.