1. leht 2-st

patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitatud: T Okt 17, 2006 4:30 pm
Postitas Tony
Tervitus

mitte et ma nüüd ja kohe seda õudsalt tagaigatsen kuid ....

autot valides ja otsides jäid ette ka mõned patrolid mille kw kohale oli märgitud 114 kw. Algul mõtsin et see ming näpukas kuid natuke uurides tuleb välja, et pisikese chipi lisamisega ongi võimalik standartset 95kw ka natuke üles poole ajada, e siis 114kw.

kui see chip annaks juurde selle mõne kw madalatele pööretele (1000-2000) , siis isegi hakkaks mõttlema sellele, kuna just see auk on suhteliselt tuim. kui aga ylemisele otsale, siis ma arvan, et sel pole mõtet

küsiks siis, et kas keegi omab kogemusi sellist autot omades ja sõittes, kuidas mootor suurenenud valule vastu peab, kütuse kulu, kui tuntavalt siis see lisa 19kw ka reaalselt on jne jne



parimatega
Tony

Postitatud: T Okt 17, 2006 9:43 pm
Postitas jr
silmaonul siit foorumist vist oli kunagi chipitud Patrol.

Enda üks offroad kirjasõpru prantsusmaalt sõidab ka chipitud 2.8TD'ga. Seal pidi see väga levinud olema. Ja tema väide on, et väänet tuli küll madalal pöördel juurde, kuid nõrk on see mootor ikkagi.

Kui tõsist powerit taga ajada, siis tasub teha nii nagu üks minu Norra offroad kirjasõpradest tegi oma Patroliga:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1405

Postitatud: T Okt 17, 2006 10:53 pm
Postitas silmaonu
sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
muidu uimase 2,8TD ajas kurjaks küll. foori taga sai mõnele rullnokast pudrukuulile lihtsalt niisamakõvatamisepärast ära tehtud. aga sellisel juhul peab ikka arvestama
ka mõistliku sõidumaneeriga, kuna 2,8TD pole just mitte eriti hästi välja pakutud lahendus sellise registrimassiga autole.

Postitatud: T Okt 17, 2006 11:30 pm
Postitas Tony
hmmmm

krt nii võib isegi "kõwaks" minna ja chipile mõtlema hakata 8)

sai nädalavahetusel siis männikul mürramas käidud, kõik mäed piki ja risti, üles ja alla ära võetud ja ainuke mis nagu mind häiris oligi see alguse tuimus. Kui hoog sees ja mootor tuurid üles sai, siis ta ka läks.
Aga jahh see ALGUS, see ei meeldinud mette.

Best
Tony

Postitatud: T Okt 17, 2006 11:33 pm
Postitas Tony
silmaonu kirjutas:sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
kas sa ostsid selle kohe chipiga või panid siin peale ?
ja mis su kytusekulu tegi, palju ta sul per 100km võttis ?

Tony

Postitatud: K Okt 18, 2006 9:10 am
Postitas silmaonu
Tony kirjutas:
silmaonu kirjutas:sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
kas sa ostsid selle kohe chipiga või panid siin peale ?
ja mis su kytusekulu tegi, palju ta sul per 100km võttis ?

Tony
selle olemasolust sain ma pärast auto ostu alles mõne kuu pärast puhtjuhuslikult teada, näppides armatuuri alla paigaldatud nuppu, mille olemasolust polnud ka endine omanik teadlik. paigaldatud oli see prantsusmaal.
kütusekulu kohta ütleks nüüd nii palju, et kütust läheb täpselt nii palju kui ise vajutad. antud isendiga liikumisel ma keskmist kulu alla 17l/100km ei saanud ma kunagi. kasutasin sõidukit igapäevaliikurina ja enamus linnasõit.

Postitatud: T Okt 31, 2006 10:15 pm
Postitas virgo
jr kirjutas: Kui tõsist powerit taga ajada, siis ...
Muig...ei seostu küll chippimisega aga sõnadega Patrol ja power küll...ehk siis http://www.marks4wd.com/projects/6_5_GQ_project.htm

Postitatud: L Sept 13, 2008 1:02 am
Postitas Tony
krt tõstatan 1 vana teema

ikka kripeldab ja nyyd 1 võimalus seda niisama saada, aga....

... "naised saunas räägivad", et see chip ei pidavat õhulugejale hästi mõjuma

ons see tõsi või pläkutasid niisama ??

Tony

Postitatud: L Sept 13, 2008 1:45 am
Postitas jr
Ei taha hästi uskuda seda. Küll aga on chip ja õhulugeja seotud. Chip valetab ajule, et õhku käib rohkem läbi lugeja ja seepeale antakse kütet rohkem peale. Samas tõstetakse ka natuke boosti ja ongi kogu lugu.

Postitatud: L Sept 13, 2008 8:17 am
Postitas fagott
Kas see "nupp armatuuri all" tähendab,et seda saab sisse-välja lülitada?See muudaks asja huvitavaks:kasutad vajaduse korral :idea:

Postitatud: L Sept 13, 2008 10:26 am
Postitas Uko
Ilmselt peate minema turbo kallale,väikestel pööretel vabriku turbo ei tööta veel.Pole ülelaade rõhku,pole kütet,pole tõmmet.Eks see üks paras jura ole,üldiselt mootor on vist väike. :D

Postitatud: L Sept 13, 2008 11:38 pm
Postitas sepaonu
Uurisin ka chipi varianti, sest endal sama mure madala põõrdega. Senini on kõik mõtte maha laitnud, et pidavat mootorile kiiret lõppu tähendama.
Kiusatus on aga suur...

Postitatud: P Sept 14, 2008 6:45 pm
Postitas Tony
sepaonu kirjutas:Uurisin ka chipi varianti, sest endal sama mure madala põõrdega. Senini on kõik mõtte maha laitnud, et pidavat mootorile kiiret lõppu tähendama.
Kiusatus on aga suur...
nu see sõltub mootorist, mõnele 1,4l jaapanlasele millest "viimane" juba välja võetud ta kindlasti ei sobi.
3.0'e ma seda ka eriti ei tihkaks panna, aga see 2.8 mootor, sellel peaks ressurssi veel küll olema. Peaks suht vana ja pommikindel olema, kahjuks muidugi mitte selline nagu 3,3 on :wink:
Keegi targem muidugi võiks veel kommenteerida.

Tony

Postitatud: E Sept 15, 2008 10:43 pm
Postitas sepaonu
Igal juhul kui külge paned anna tulemustest teada...

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitatud: N Jaan 16, 2014 8:42 am
Postitas Gennadi
Viis aastat möödas, kuidas siis mootori kestvusega lood? Plaan enda masinale ka paigaldada, aga kardan natuke, et äkki teeb kaanele liiga. Ausraalias see sama masin tuntud crackhead'ina oma plokikaane pragude pärast. Või oleks mõtekam lihtsalt turborõhku natuke tõsta?