1. leht 1-st
Pajero 91/92a. 2,5TD 73KW jahutus ja muud probleemid
Postitatud: P Okt 15, 2006 9:08 pm
Postitas UrmasT
Tervist
Probleem siis selline, et peale plokikaane vahetust(mis andis otsad seoses keema minekuga) läheb mootor kuumaks. Termostaat on kirjade järgi 82C, aga katsetades avanes alles 90c pealt. Samas proovisõitu tehes tõusis temp. 100C(rohkem ei julgenud proovida). Veepump ka töötab; sai proovitud ilma termostaadita. Süsteemis käis vesi ringi, nii et mingit troppi ka ei tohiks ees olla. Ei oska mitte midagi sellisele probleemile lahenduseks pakkuda. Järsku peaks proovima mõnda termostaati, mis avaneb väiksemal temperatuuril?
Teine probleem on õlirõhk. Tühikäigul, kui mootor on töösoe, on õlirõhk 0,5bar-i. Mootor on peale kap. remonti sõitnud umbes 35000km. Sees on mineraalõli, õlifilter sai ka just vahetatud.
Peaks mainima, et väga müstilised vead autol küljes. Loodetavasti keegi oskab mõne sõna selliste probleemide kohta öelda?
Postitatud: T Okt 17, 2006 10:29 am
Postitas Uko
Kas panid vana või päris uue kaane? Kui vana siis ilmselt vigane.Õlirõhk väike,pump lihtsalt kulunud.
Postitatud: T Okt 17, 2006 7:00 pm
Postitas UrmasT
panin täiesti uue kaane. Täna proovisõidul lasin pöörded 3500 peale ja lõi koheselt mootoris vee käima ja temp langes millegi pärast isegi 70 kraadini. Aga alla 3000rpm sõites läheb mootor ikkagi kuumaks.
Postitatud: T Okt 17, 2006 9:40 pm
Postitas jr
Olen ise GM motode juures sellist asja näinud. Osad järelturu veepumbad on nii väikeste labadega, et ei suuda madalatel pööretel piisavalt vett ringi ajada ja diisel kipub üle kuumenema.
Postitatud: T Okt 17, 2006 10:48 pm
Postitas UrmasT
jr kirjutas:Olen ise GM motode juures sellist asja näinud. Osad järelturu veepumbad on nii väikeste labadega, et ei suuda madalatel pööretel piisavalt vett ringi ajada ja diisel kipub üle kuumenema.
see aga ei seleta seda, miks ta siin enne korralikult töötas ja nüüd kui plokikaas sai maha võetud, enam ei tööta. Välismaa foorumist arvati, et õhk sees, eks ma proovin järgi.
Postitatud: K Okt 18, 2006 8:52 am
Postitas jr
Kas panid ka uue tihendi?
GM motode juures osad kaanetihendid liiga väikeste aukudega veesärgis ja jälle probleem.
Postitatud: K Okt 18, 2006 3:16 pm
Postitas UrmasT
jr kirjutas:Kas panid ka uue tihendi?
GM motode juures osad kaanetihendid liiga väikeste aukudega veesärgis ja jälle probleem.
uus plokikaane tihend on ka pandud, vana oli sinna peaaegu kinni sulanud.
Postitatud: P Okt 29, 2006 6:02 pm
Postitas UrmasT
Küsimus õlipumba kohta. Auto käivitamisel viskab õlirõhu 3.2 bari peale. Jõudes töötemperatuurini, langeb ta 0.25-0.5 bari peale või isegi madalamale. Kas sellisel juhul on alust kahtlustada õlipumba riket?
Postitatud: P Okt 29, 2006 7:06 pm
Postitas Maasturid
UrmasT kirjutas:Küsimus õlipumba kohta. Auto käivitamisel viskab õlirõhu 3.2 bari peale. Jõudes töötemperatuurini, langeb ta 0.25-0.5 bari peale või isegi madalamale. Kas sellisel juhul on alust kahtlustada õlipumba riket?
Ma ei oleks sugugi kindel selle elektrilise näidiku peale sellel autol kuna on tulnud ette,et mehaanilise kellaga mõõtes on tulemus hoopis teine.
Postitatud: P Okt 29, 2006 8:36 pm
Postitas jr
Kui manuaalse kellaga sama tulemus, siis kas pump liiga hõre, kepsud ellipsis või raamsaale jooks kulunud. Nuka saalesid ju selle pole, nukk käib rihmaga ringi, seega seda ei saa kahtlustada.
Postitatud: P Okt 29, 2006 11:12 pm
Postitas Uko
Külmalt surve liiga väike,minu vanal pajeril 8-10 kella järgi,kuumalt tüikäik 1,5 söites 3-4.Mul üks maha võetud mootor nurgas millel tühikäigul kuumalt 2.
Postitatud: T Okt 31, 2006 9:09 am
Postitas UrmasT
Survet mõõdab mehaaniline andur. Mootor läbis kap.remondi 40000km tagasi, seega ei tahaks nagu mootori väsimust kahtlustada.
Postitatud: T Okt 31, 2006 10:54 am
Postitas jr
UrmasT kirjutas:Survet mõõdab mehaaniline andur. Mootor läbis kap.remondi 40000km tagasi, seega ei tahaks nagu mootori väsimust kahtlustada.
Ma just kahtlustaks. Kas väntvõlli käik ikka puuriti üle raamsaaledes? Kui ei, siis ma rohkem ei imestaks. Ja kas õlipumba hammaste ja korpuse vahe mõõdeti üle?