Siduris on erinevused, muu on lapsemäng.
Sellel vanatüübi 2,3d-l on tavaline hooratas ja sidur mis sinna kinnitub on nõks väiksema kettega kui frontera oma ja nuutide arv on erinev fronterast.
Uuematüübi 2,3td 74kw mootoril on 2 massiline hooratas, ilma leevendusvedrudetta siduriketas läbimõõduga 240mm.
Lahendus:
1) Kasutad 2 massilist hooratast ja frontera sidurit. (2 massilise hooratta ja korvi leiad ka 2,3 td 74 kw mootoritega omega A-delt, kuid ketas peab olema fronteralt kuna see erineva nuudiga)
2) Kasutad olemasoleva mootori siduri korvi ja hooratast ning frontera ketast mille treid nõks väiksemaks/ vahetad südamiku (praktikas näinud, et tomib ka ilma väiksemaks treimatta).
3) poogid 2,4b hooratta selle 2,3D külge ( ei oska öelda kas on teostatav)
Käigukasti otsa istub, isegi mootori kronsad peaks samad jääma kui just sel vanal tüübi 2,3 mootori kinnitus ei erine uuemast 2,3td 74 kw mootori omast. Vaakum pump pidi sul olema, veesärk on ka neil sama ehitusega... 2,4b ja 2,3 74 kw mootori veepumbad on isegi samad.
Voolu ka selle diisli käitamiseks palju vaja pole nii, et sellega pole ka probleeme...
Ilma turbota võib lahjaks küll jääda, turbokaga kannatab sõita küll kui mootor korras on ja rõhku piisvalt puhub. Ega jõu ja ilu numbreid ei tee aga kui õigel ajal aglusi sisse lülitada saab sõidetud küll.
PS!
agent007 kirjutas:Kunagi sõitsin 2.3TD -ga. No üldse jõudu polnud. Käruga oli asi päris nutune.
agent007 kirjutas:Isegi see õnnetu VM paadimootor on etem.
See 2,3 pidi sul ikka eriti kohvi olema, kui seda oma fronteral olnud VM-i paremaks pead. Käisin kunagi su VM-i mootoriga fronteraga proovisõidul, see oli tunduvalt jõuetum kui korras 2,3 TD peaks olema.
Minu 2,3 TD tõmbab pooleteist tonnist käru mööda teed igatahes probleemivabalt.