1. leht 1-st
Esisild
Postitatud: E Mär 11, 2013 1:15 pm
Postitas kalapragu
Selline mure/küsimus.
Kui on esisild vahekastist sisse lülitatud ja eest HUB'id sisse keeratud, siis kui autoga tasakesi tehes pööret kas vasakule või paremale (rool lõpuni keerautd), teeb auto "jõnkse" Otse sõites sellist asja ei tähelda.
On võimalik äkki et sillaotsad on läbi, või võib leida sealt muud huvitavat.
tänud.
Vitara 98 2.0 TDi
Re: Esisild
Postitatud: E Mär 11, 2013 11:54 pm
Postitas Veiko
Kuidas ja milles need jõnksud väljenduvad ja kas libedal on ka jõnksud olemas?
Veiko
Re: Esisild
Postitatud: T Mär 12, 2013 9:53 am
Postitas kalapragu
Veiko kirjutas:Kuidas ja milles need jõnksud väljenduvad ja kas libedal on ka jõnksud olemas?
Veiko
jõnksud on libedal, aga on ka asfaldil kui on rattad täiesti välja pööratud siis sõitma hakates on selline tunne nagu oleks telg ellipsis. Jõnk jõnk.
tänud
Re: Esisild
Postitatud: K Mär 13, 2013 8:09 am
Postitas Heinza
Kuna sellel autol pole keskdiffrit, siis esisild ja tagasild hakkavad erinevate kiirustega pööramisel töötama. Selle tagajärjel hakkab kangutama ühte sildadest ja sellest ka jõnksud. Kuna auto pole uus siis on need jõnksud rohkem tuntavad tänu erinevatele lõtkudele jõuülekandes. Vahekasti kett , hammakad jne. iga üle ühtse kiiruse tekkinud pöörlemine koguneb lõtkudesse ja kui nende summa täis saab siis tekkib tuntav jõnksakas siis kogub ja jälle uus. Lihtne. Ei pruugi sinu autol olla muud viga kui see, et auto on sõitnud ja see neliveoga jõnksumine on normaalne. See pole ainult suzukidele omane, see kõigile neliveolistele omane kui puudub keskdiffer.
Re: Esisild
Postitatud: E Mär 18, 2013 9:30 am
Postitas kalapragu
Heinza kirjutas:Kuna sellel autol pole keskdiffrit, siis esisild ja tagasild hakkavad erinevate kiirustega pööramisel töötama. Selle tagajärjel hakkab kangutama ühte sildadest ja sellest ka jõnksud. Kuna auto pole uus siis on need jõnksud rohkem tuntavad tänu erinevatele lõtkudele jõuülekandes. Vahekasti kett , hammakad jne. iga üle ühtse kiiruse tekkinud pöörlemine koguneb lõtkudesse ja kui nende summa täis saab siis tekkib tuntav jõnksakas siis kogub ja jälle uus. Lihtne. Ei pruugi sinu autol olla muud viga kui see, et auto on sõitnud ja see neliveoga jõnksumine on normaalne. See pole ainult suzukidele omane, see kõigile neliveolistele omane kui puudub keskdiffer.
Tänud!
See vastus on väga abiks!