1. leht 4-st

Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 8:25 pm
Postitas sultan
Tervitus,

Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.

Shoot :)

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 8:39 pm
Postitas Praks1
Lase rehvid täiesti tühjaks ja sõidab,aga see eeldab rehvilukke.

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 8:44 pm
Postitas Werner
Ise olen samamoodi algaja ja sama jama läbi teinud. Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 9:07 pm
Postitas tyyp07
Werner kirjutas:Ise olen samamoodi algaja ja sama jama läbi teinud. Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
Aga nii ju ongi kui sul diffri lukke või LSD-d sildades pole.

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 9:10 pm
Postitas Movistar
Werner kirjutas:Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
Selle vastu aitavad veidi difrilukud aga lohutan teid sellega,et kõik masinad liiguvad lumes kehvasti ja poole meetrises lumes ei liigu enamus üldse kuhugi ja kui liiguvad,siis väga aeglaselt.

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 9:17 pm
Postitas Werner
Lähitulevikus vahetan LSD kettad ära 130€ toppartsis. Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 9:32 pm
Postitas TiitR
Werner kirjutas:Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Kuidas nii? LSD tööpõhimõte ju ongi selles, et kui 1 ratas libisema kukub, haagitakse teine järgi?

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 9:39 pm
Postitas Werner
TiitR võibolla ma eksin aga mina olen aru saanud, et LSD töötab nii, et mõlemad silla rattad on omavahel pidevalt haagitud. Juhul kui rataste gripierinevus ületab LCD ketaste oma siis hakkavad need läbi libisema. Paranda mind kui ma eksin.

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 10:00 pm
Postitas Praks1
LSD on jah libisemise peale üles ehitatud,kuid,kui on õige õli ja korras kettad,ei tohiks lume ja jäise kruusaga mingeid probleeme olla.
Nagu enne kirjutasin,siis,lumi ja liiv on väga sarnased,mida tühjem on rehv,seda kaugemale sõidad,poleks ise kah uskunud,kui hullult see mõjub,aga lõpuks,kui ventiilid üldse taskus olid,siis sõitsime seal,kus enne olime 1,5h vintsinud :D

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 10:10 pm
Postitas Werner
Küsimus veel, et kui rehvilukk peal ja rehvid tühjana sõita, kas see on väga suur hoop rehvitervisele? Kas pärast peab mööda raudteed koju sõitma?

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 10:54 pm
Postitas TiitR
Werner kirjutas:Küsimus veel, et kui rehvilukk peal ja rehvid tühjana sõita, kas see on väga suur hoop rehvitervisele? Kas pärast peab mööda raudteed koju sõitma?
Keegi ei käsi ju rehve päris tühjaks lasta, ikka ainult tühjemaks :wink: Aga ses suhtes on õigus, et ka pooltühi rehv kipub veljelt maha viskama :D .

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 10:58 pm
Postitas TiitR
Werner kirjutas:TiitR võibolla ma eksin aga mina olen aru saanud, et LSD töötab nii, et mõlemad silla rattad on omavahel pidevalt haagitud. Juhul kui rataste gripierinevus ületab LCD ketaste oma siis hakkavad need läbi libisema. Paranda mind kui ma eksin.
Toksi või googlesse Limited Slip Differential ja head lugemist :wink: : http://www.club4ag.com/faq_and_tech_pag ... al_101.htm

Näide: http://www.youtube.com/watch?v=YCe_OH-GmJU

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: L Veebr 23, 2013 11:03 pm
Postitas rt23
TiitR kirjutas:
Werner kirjutas:Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Kuidas nii? LSD tööpõhimõte ju ongi selles, et kui 1 ratas libisema kukub, haagitakse teine järgi?
Vastupidi, kui ühele rattale koormus liiga suureks läheb siis haagib end lahti.

Praeguses poolemeetrises lumes pole tavarehvide ja tavaautoga midagi teha. Just käisin On küll mõlemad lukud aga lõpuks ikka jääb sillale kinni, kuna all paras kõva ja tihke koorik. Paari tunnisest üritusest kujunes 2 päeva vintsimist ja kühveldamist :twisted: Lumi oli kohati nii sügav et jäi munadest napp 10cm veel puudu, pagana kahju et pidimasinat parasjagu kaasas polnud.

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: P Veebr 24, 2013 9:52 am
Postitas kalleo
Üritus sõita tavaseades, tavarehvidega ja aint lsd lukuga masinaga pisut kaugemale kui eelmine kord lõppes seisuga kaks ratast õhus külmunud hange peal hängides. Kulus veerandtunnike, et raudlabid lõpuks kere alt läbi käima hakkas. Siis 4LO ja piduriga seda va vaesemehe lukku. Toimis! Tehtud! Sel korral veel kuuseoksi, lumekette ja lihtsalt nime poolest vintse tarvis ei läinud.

Et, küsiks kas, kui rattad on lolli järjekindlusega juba "põhjani" kraapinud kas siis on rehvidest liigse tuule väljalaskmisest enam tolku selleks, et lumeaugust välja ukerdada? Tundub kuidagi kahtlane avantüür olema... Või kui alla riskib rõhku lasta, kui rehvilukke pole?

Pilt

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitatud: P Veebr 24, 2013 11:03 am
Postitas Jupats
sultan kirjutas:Tervitus,

Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.

Shoot :)

Härra Sultanil on väga ilus auto! ( Loe : Ila hakkas tilkuma) :)