1. leht 1-st

Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 11:38 am
Postitas karli
Kuna teo laager on läbi, siis tuleks differ laiali kiskuda. Kas meie seast ka keegi diffrit reguleerib, nii et see hea jääks ? Uurisin OÜ Tõukurist, sealt öeldi reguleerimise hinnaks 250 EUR mis tundub kuidagi ulme :)
Sillaks siis G Chero 3,73

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 2:20 pm
Postitas atdoom
karli kirjutas:Kuna teo laager on läbi, siis tuleks differ laiali kiskuda. Kas meie seast ka keegi diffrit reguleerib, nii et see hea jääks ? Uurisin OÜ Tõukurist, sealt öeldi reguleerimise hinnaks 250 EUR mis tundub kuidagi ulme :)
Sillaks siis G Chero 3,73
Teo kaugust regullidakse seibidega... ses mõttes, et kui sa laagrit päris molekulideks lasknud pole... ja tigu ning taldrikut vahetada pole plaanis, sel juhul teoreeriliselt jääb uute laagritega kaugus samaks. Ehk see kaugus, kui kaugele käbi taldrikul hambub. (Vahetada tuleb ka surveseib, mida ei tohi ülepingutada... usun, et sinu sillal on see ka)
Taldriku regull ei ole raketi teadus... võiks toimida ka vana setup..., kui ei mängid reguleerimi seibidega nii kaua, kui saab hea (hambumise loksu liiga kinni ei tohi keerata).

Jama on siis, kui omast arust oled lõpetanud ja saanud hea... AGA!
Värvi markeriga hambumist kontrollides... ei ole hambumine vana sissekulunud koha peal.
See tähendab, et pead alustama algusest;)
Leidma mooduse mõõtmiseks, kui palju on uus paigutus niheks sisse kulunud jäljega ning parandama selle probleemi lisades käbile selle vahe parandava seibi.

Olen aru saanud, et uus sisse kulumata käbi ja taldrikuga on hambumise dolerants suurem, kui paika kulunud vana koosluse mitte kattumisel... hakkab sild eelduste kohalt undama.

Minul on kogemus vaid oma autoga.
Kui sul on soe ruum, kus selle ümber vaikselt nokitseda, siis mina teeks sinu asemel ise:)

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 4:04 pm
Postitas urmas
Olemasolevate seibidega ei pruugi hakkama saada. Naela otsas võiks mõni asenduseks olla.
Ma andsin kellegile siit foorumist oma karbitäie kaasa. Kui sellel kellelgi meelde tuleb, andku märku. Kui mulle omale just ei meenu...
Minul pole kunagi lõpuni kannatust jätkunud nende danadega. :?

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 4:09 pm
Postitas karli
Ise ma seda tegema ei hakkaks, kuna hetkel veel pole sooja garaazi.
Remondmehed keda mina tean, et taha seda tööd ette võtta, kuna kõhutunde ja mingi muu tunde pealt seda paika ei pidanud saama- väidetavalt.
Aga meeleldi ootan pakkumisi, kes selle asja võiks ära teha :)

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 5:35 pm
Postitas runn
Kui sild on eraldi võin ära teha(100euri), kui auto all siis .... :smash
Aga 250 euri eest võib ka auto küljes teha.

Seibe on kogunenud juba ja kui ei olegi siis teen.

Kas sild Dana või Chrysler

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 6:00 pm
Postitas atdoom
runn kirjutas: Kas sild Dana või Chrysler
Sa ilmselt tead, aga ütlen igaks juhuks üle:)
Chrysleril taldriku timmimiseks pole seibe vaja... see seal on keeratavad "timmijad".

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 10:14 pm
Postitas runn
Kuna jutt algab "teo laager läbi..." siis... :idea:

Mis tõenäoliselt vajab min. 2 laagrit ja simmerit. Aga kui teha endale siis on mõistlik ka vahetada diffri korpuse laagrid ka ära.
Kasutaja Nymmik-ule sai Grandile lähiajal mõlemad sillad tehtud.

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: N Veebr 07, 2013 10:26 pm
Postitas tarmo
Selleks tööks soovitan veel Offroad Service Marekit. Palju difreid paika ajanud (ka minul) ja toimivad.

Re: Diffri reguleerinine

Postitatud: R Veebr 08, 2013 2:13 pm
Postitas atdoom
runn kirjutas: Mis tõenäoliselt vajab min. 2 laagrit ja simmerit. Aga kui teha endale siis on mõistlik ka vahetada diffri korpuse laagrid ka ära.
Õige tähelepanek:)
Ma ütleks, et tegelikult oleks mõistlik vahetada kõik laagrid ja simmerlingid ehk lisaks eelmanitule ka pooltelje laagrid ja simmerlingid. See ei ole nüüd ilgelt kallis... samas saab ühe vaevaga silla pikemaks ajaks korda.