karli kirjutas:Kuna teo laager on läbi, siis tuleks differ laiali kiskuda. Kas meie seast ka keegi diffrit reguleerib, nii et see hea jääks ? Uurisin OÜ Tõukurist, sealt öeldi reguleerimise hinnaks 250 EUR mis tundub kuidagi ulme

Sillaks siis G Chero 3,73
Teo kaugust regullidakse seibidega... ses mõttes, et kui sa laagrit päris molekulideks lasknud pole... ja tigu ning taldrikut vahetada pole plaanis, sel juhul teoreeriliselt jääb uute laagritega kaugus samaks. Ehk see kaugus, kui kaugele käbi taldrikul hambub. (Vahetada tuleb ka surveseib, mida ei tohi ülepingutada... usun, et sinu sillal on see ka)
Taldriku regull ei ole raketi teadus... võiks toimida ka vana setup..., kui ei mängid reguleerimi seibidega nii kaua, kui saab hea (hambumise loksu liiga kinni ei tohi keerata).
Jama on siis, kui omast arust oled lõpetanud ja saanud hea... AGA!
Värvi markeriga hambumist kontrollides... ei ole hambumine vana sissekulunud koha peal.
See tähendab, et pead alustama algusest;)
Leidma mooduse mõõtmiseks, kui palju on uus paigutus niheks sisse kulunud jäljega ning parandama selle probleemi lisades käbile selle vahe parandava seibi.
Olen aru saanud, et uus sisse kulumata käbi ja taldrikuga on hambumise dolerants suurem, kui paika kulunud vana koosluse mitte kattumisel... hakkab sild eelduste kohalt undama.
Minul on kogemus vaid oma autoga.
Kui sul on soe ruum, kus selle ümber vaikselt nokitseda, siis mina teeks sinu asemel ise:)