1. leht 1-st

mure nissan patroliga 3,0 2000.a

Postitatud: N Jaan 24, 2013 9:46 pm
Postitas patrolman
terv mure järgmine 2000.a patrol 116kw sai teostada mootori remont (uued saaled, rõngad) probleemiks oli see kui auto ostsin oli vahetatud kõrgsurvepump aga vennad polnud märke kokku isegi pannud..Nüüd kõik nigu jonksu aetud mootor peal algul sain mingi 20 km maks rõõmu tunda ja siis mure hakkas süttis mootori märgutuli armatuuris peale seda kadus jõud kui koha peal gaasi anda tossas valge suits sumbutist ja mootor ei läinud pöördesse. Uurisin siit sealt äkki õhulugeja vahetasin teise patroli pealt ära natuke sõitu ja tundus et asi selles tellisin uue vahetasin ära sain nats sõita ja süttis jälle mootori tuli ja sama asi kordus jõuetu ja suits. järmisena avastasin et turbo pealne vaakum membraan ei toimi vahetasin ka selle aga ei midagi muutunud.sHetkel siis seis selline et panen auto käima ei sütti kohe mootori tuli nõks hiljem, olen juba ka mitu korda käinud deagnostikas viga kogu aeg 1 ja see sama veakood nr. 77. start-of-injection control signal improbable. EHK siis otsisin netist mis see veakoodi nr. anna sain vastuseks; küttefilter, õhk küttekanalites, pump kulunud, süüde paigast, õhulugeja. Nii siis küte koos filtiga vahetatud, õhku pole kanalites, pump suht uus peal muidu kui oleks pees ei käiks ta mul ültse, õhulugeja vahetatud ja süüde ka paigast ära pole kuna käivitub ilusti. Nii siis üleskutse aidake värsket maasturi venda kelle abiga saan asja jonksu luban võtan ühendust ja saab tasutud. Kõik arvamused tere tulnud. tervitades Raido. 56835130

Re: mure nissan patroliga 3,0 2000.a

Postitatud: N Jaan 24, 2013 10:41 pm
Postitas ibra
Kuidas enne ostu sõitis? Võib-olla ebapädevate meeste poolt tehtud remont.Seal võib igasuguseid asju olla. Valge suits viitab veele küttes.

Re: mure nissan patroliga 3,0 2000.a

Postitatud: N Jaan 24, 2013 11:35 pm
Postitas patrolman
no sealt samast keeran süüte välja ja ootan natukene käivitan ja käib jälle ilusti ja nii kui mootori tule põlema lööb pöördesse ei lähe max 2500 p/m ja valge suits taga. :( viimases mootori remondis ma ei kahtleks et halvasti tehtud.

Re: mure nissan patroliga 3,0 2000.a

Postitatud: P Jaan 27, 2013 9:37 pm
Postitas ETPatrol
Kahtlustaks pumpa,mis paneb sulle näkku,oli omal sama pull,lötutas ja ajas valget suitsu,hirm tuli nahka,kahtlustasin õhulugejat, sai ostetud 70 eurine õhulugeja,mida meil müüakse(ärge ostke,pigem müügi jaoks), sai uus originaali lähedasem õhulugeja pandud,kuid hakkas ikka jobutama,nii kui tuli põlema läks,siis jõudu polnud jne.(suitsu enam ei tulnud)Lõpuks heade inimeste soovitusel panin automaatkäigukasti õli (punast) viis liitrit 50 liitri küttele lisaks ja ennäe masin töötab.Selle pumba kapriisid on ammu teada,tahab rasvast kütust.Kasutan nüüd traktori küttefiltreid,kaks tükki,neid seal on.See on minu kogemus selle mootoriga,nüüd lisan alati liitri paar ,lööb tule vahel käivitamisel põlema,kuid kõik töötab.Selle 3.0 di kütusesüsteemist saavad aru ainult need ,kes selle välja mõtlesid:) Edu sulle.

Re: mure nissan patroliga 3,0 2000.a

Postitatud: L Veebr 23, 2013 7:56 pm
Postitas martinp
no sealt samast keeran süüte välja ja ootan natukene käivitan ja käib jälle ilusti ja nii kui mootori tule põlema lööb pöördesse ei lähe max 2500 p/m ja valge suits taga

Minu omal oli täpselt sama pull, vahetasin ära kütusefiltri ja panin kütuselisandit ( mingi KLEEN FLO sula oli vist), sõitsin ca paagitäie ära ja probleem kadus. Masin oli enne seda seisnud ca 3 kuud, keegi kuskil kaugel rääkiski, et pumbas võib midagi kinni jääda, kui kaua seisab.

Re: mure nissan patroliga 3,0 2000.a

Postitatud: R Mär 01, 2013 9:34 pm
Postitas ETPatrol
Kõige lihtsam viis üks kange snaps pumbale teha,kui panna viiesesse kankusse kolm liitrit kütsi ja kolm poolest karla auto soovitatud diisli lisandit.Muidugi tagasivool ka kankusse,muidu on hetkega kallis kraam paagis.Selle teoga sain aru,et rasvase kütte soovitus pole niisama öeldud,nüüd ei põle tuli ja mootor töötab.Suvest siiani pole tõesti probleeme olnud,masin nurrub nii,nagu see 3.0 oskab :) (summuti on otsast lõpuni ka tühjaks tehtud) siis nurr ilusam