1. leht 1-st
UAZ 452D (kastikas) läbivuse parandamine
Postitatud: L Sept 23, 2006 11:32 am
Postitas Loom
Sellekohast teemat ei leidnud ja vabandan ette, kui kuskil olemas juba.
Nimelt sooviks oma UAZi l2bivust natuke parandada. Kuna kastikaga eriti vast v6istlemas ei k2i, siis niisama enda jaox.
Praegu plaanis eemaldada kast, siit kohe kysimus, et kuidas kaalujaotus muutub, kas l2heb liialt ette ja muutub segavaks?
Teine mõte on plokkdiffer panna, kuna tõsiselt häiriv on ilma
kust olex võimalik soetada ning mis umbkaudne hinnaklass?
Paremate rehvide vajalikusest kah täitsa aru saand, aga las see siis jääb kolmandax.
Ega vist 452d-ga eriti miskit teha ei anna, aga ehk saate mulle abiks olla natuke, sest kust mujalt ikka küsida kui siit foorumist

Re: UAZ 452D (kastikas) läbivuse parandamine
Postitatud: E Sept 25, 2006 11:40 am
Postitas usajansa
kui sa eémaldad kasti siis kaalujaotus läheb veél kehvemaks ,kui originaalis.pigem jäta see kast sinna peale.bensiinipaak tõsta kasti sisse.see kipub ronimistel pihta saama .ja samas võid ta tagasilla kohale paigutada .aitab kaalu jagada.
ploki saad hiiult uazi poest või mustlast Karterist
hind 5 kilo ringis.kuid seee muutuvate ´tarne ja vene hindadega ei pruugi nii enam olla
Chobram kirjutas:Sellekohast teemat ei leidnud ja vabandan ette, kui kuskil olemas juba.
Nimelt sooviks oma UAZi l2bivust natuke parandada. Kuna kastikaga eriti vast v6istlemas ei k2i, siis niisama enda jaox.
Praegu plaanis eemaldada kast, siit kohe kysimus, et kuidas kaalujaotus muutub, kas l2heb liialt ette ja muutub segavaks?
Teine mõte on plokkdiffer panna, kuna tõsiselt häiriv on ilma
kust olex võimalik soetada ning mis umbkaudne hinnaklass?
Paremate rehvide vajalikusest kah täitsa aru saand, aga las see siis jääb kolmandax.
Ega vist 452d-ga eriti miskit teha ei anna, aga ehk saate mulle abiks olla natuke, sest kust mujalt ikka küsida kui siit foorumist

Postitatud: E Sept 25, 2006 10:53 pm
Postitas Loom
Ok, kasti j2tan alles. Eile sai vahetatud esivedrud+lisatud mugavuse huvides mingi fordi istmed. Sidurist sain lahti

, see l2heb vahetusse tervenisti ning vannun ikka seda kasti...j22b okste taha kinni koguaeg ja t6mbab l22pa. Masinal raam on korralik ja eriliste roostekahjustusteta, mootor ja k2iguosa kah ok seega toorik olex hea:)
ex ma alles saan oma vitsad ja kogemused k2tte selle mudas myttamisega, mis valesti ja mida masina juures paremaks teha jne
t2nud igatahes selle kasti osas ning ploki asukoha m22ramisel:)
Postitatud: E Sept 25, 2006 11:15 pm
Postitas Motamees
Kui sul kasti kohe üldse vaja ei lähe, siis võiksid selle ikka sealt pealt ära visata. Kaalujaotuse taastamiseks võid raami tagumise otsa külge panna 100kg lisaraskust (näiteks lisatarvikute hoidmiseks väikse kasti). See taastaks kaalujaotuse endisele tasemele aga auto oluliselt kergem. Kabiinist viskad kõik võtmed ja tungraua sinna tagumisse kastikesse. Bensiinipaagi taha viimise mõte on ka hea.
Mul vastupidine probleem. Kõik raskemad asjad viin ettepoole. Tagavarakumm tuleb ka käigukasti kohale paigutada. Natuke plaanin isegi veokasti etepoole nihutada. Suuremaid koormaid vedades on tagumine ots nii maas aga esivedrud koormuseta.
Postitatud: T Sept 26, 2006 1:51 pm
Postitas Loom
Oskab keegi kasti umbaudset kaalu 8elda?
Kastiga selline asi, et plaanis teha kast selliste kinnitustega, et vajadusel teda lihtsalt maha saaks v6tta. Olemas on ka Lancia roolilatt, -v6im, arvatavasti seda kah aretama peale talle...esmakordne t88 selles vallas, ex l2heb arvatavasti kõvasti 6lle selle jaox.
Postitatud: T Sept 26, 2006 8:04 pm
Postitas Motamees
Chobram kirjutas:Oskab keegi kasti umbaudset kaalu õelda?
Pakuks umbes 250kg.
Lisan:
Tagasihoidlik arvutus näitas, et veokast koosneb 0,3 tihumeetrist puitmaterjalist ja seda koos hoidvast metallist.
Kas keegi teab öelda palju on tihumeetri puidu kaal (vist oli 0,8 t)? Enamuse ajast on see puit märjas olekus.