1. leht 1-st
jeep cherokee 87 2,1 D
Postitatud: N Sept 21, 2006 11:42 am
Postitas Rtuning
Kuidas see mootor on ? või on 4,0 parem?
Postitatud: N Sept 21, 2006 2:59 pm
Postitas Urvo
Siin ei ole küsimustki 4.0 on parim...khmm parem
2,1d on kõige jõuetum ja mõttetum mootor, mis cherodele pandud on
Lõpetuseks tsitaat wikipedia entsüklopeediast AMC I6 kohta(ehk jeepi 4.0):"This engine is considered one of the best offroad engines ever made"
Postitatud: N Sept 21, 2006 3:04 pm
Postitas Veiko
Must jõuti napilt ette (kuradi Urvo

) aga täpselt sama arvamus.See on igati pidi sant Iveco diisel seal vahel.Ainuke rõõm on siis kui selle ära müüdud saad.
4.0 on aga legend oma ette.
Veiko.
Postitatud: N Sept 21, 2006 3:25 pm
Postitas Rtuning
kuidas toimib 4,0 bensiin/gaas
Postitatud: N Sept 21, 2006 3:34 pm
Postitas Veiko
Gaas on minu arust paha.See võtab mootorilt jõudu vähemaks(seda ei saa ju endale kuidagi lubada

)ja mootor kulub kiiremini.
Veiko
Postitatud: N Sept 21, 2006 4:13 pm
Postitas Landy
Veiko kirjutas:Gaas on minu arust paha.See võtab mootorilt jõudu vähemaks(seda ei saa ju endale kuidagi lubada

)ja mootor kulub kiiremini.
Veiko
Kui tahad diislist, siis pidavat 2,5L ainuke mõistlik olema. Seda gaasiga rohekm kulumise juttu ei taha väga uskida, eriti kui bens/gaas vaheldumisi sõita. Ka on mitmel pool seda gaasiga mootori "kuivalt käimise" juttu püütud ümber lükata.
Linnas/maanteel ju mõnus säästlikult gaasiga täristada, samas metsas saab bensuga "powerit".
Postitatud: R Sept 22, 2006 9:39 am
Postitas kkerem
4.0 mootor on ja kuulikindel... Vähemalt kulumise osas pole midagi etteheita... kuni 90/91 on neil peal Renix'i sisse pritse, mis vahel vigurdab ja raske diagnoosida, kuid ega's sealgi midagi võimatut pole.
Bensiin/gaas töötavad hästi, ainuke asi on selles, et gaasi paaki/ballooni pole kuhugile panna...
Vanadest diislitest ikkagi tuleks ringiga katsuda mööda käia, eriti sellest 2.1 diislist, kuid ega see 2.5 pole ka teab mis asi. Ahjaa, diisleid ei tehta automaate ja neil ei ole pideva neliveo varianti ka
Nende automaat on ka 90% kuulikindel, mis tähendab seda, et töötab igasugustes tingimustes hästi, kui korralikult hooldad.
Postitatud: L Sept 23, 2006 6:03 pm
Postitas leek
huvitab,et kas keegi on omand seda 2.1dislat üldse!
kõik teevad maha aga omanud seda keegi pole-see mis kuskil väljamaa foorumis jne kasutajate kommentaar,ei maksaks kah 100prossa tõe pähe võtta.
Postitatud: L Sept 23, 2006 10:19 pm
Postitas kunks
tead, mina olen korra proovinud. See oli nii, et vajutasin sõiduajal gaasi(diisli)pedaali, midagi ei juhtunud ja andsin starterit, et äkki ää surnud. Aga ei, mootor töötas ja käik oli sees. Lihtsalt ta oli nii kuradi uimane.
Ise rõõmsameelse 4,0 omanik. Eks see vahe ikka oli väga suur.
Postitatud: L Okt 07, 2006 6:29 pm
Postitas flash
2.1 TD täitsa olemas. Autol umbes 3-4 tolline tõste, all 31 tolline AT rehv.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
Postitatud: E Okt 09, 2006 2:05 pm
Postitas Raits
flash kirjutas:2.1 TD täitsa olemas. Autol umbes 3-4 tolline tõste, all 31 tolline AT rehv.
Jah, ses mõttes on õigus, et ega ta mingi maantepüss ei ole, samas kütusekulu kuskil 12 liitrit sajale.
Liivas jääb aeglustita neliveoga jõudu väheks. Aeglustiga kannatab täitsa ronida. Kuigi aeglusti+3 käik, kipub ikka jõudu puudu jääma. Kui enne mäkke minekut tuuri nii 2,5-3 tuhande pöörde peale saad, siis läheb nagu loom, aga kui pöördeid vähe siis lihtsalt sureb poole mäe peal ära. Ja liivas kipub see nali olema, et kui teise käiguga+aeglusti lähed ja mägi pikk, siis kaevub sisse.
Kuna ma ilma tõsteta ja originaalmõõdus kummiga sõitsin vaid 400 km (ja see oli mul esimene maastur, siis ei oska kommenteerida, kuidas baasvarustuses on)
Muidu igati rahul, kütusekulu talutav ning metsas, karjäärides uitamas käia on mõnus.
No kus see ökonoomia siis on mida otsitakse kui kütusekulu on 12 liitrit sajale??? Minu 4,0 saab vähemalt maanteel ilusti vähemagagi hakkama ja enda närvid on ju kah midagi väärt.
Postitatud: E Okt 09, 2006 5:05 pm
Postitas flash
Mis rehvid sul all on? Mul pea 4 tolline tõste autol ja 31" tolline ratas all, 10.5 lai. Kiirus maanteel vahemikus 100-120.
Kütusekulu on keskmine 12-13l/100.
30% Maantee
70% Linn-maastik
Martin