1. leht 1-st

1996a F.Explorer 4.0 Tõmbleb sõidu ajal

Postitatud: N Dets 27, 2012 1:01 pm
Postitas arehitus
Tere Kõigile...olen siis uus ja värske 4x4 omanik ja ka kohe väikesed küsimused,et tegin sellise avastuse kui sõidan maanteel ja gaasi lisan hakkab tõmblema nagu jääks hing kinni kuid mootor tüütab korralikult...kas automaat kast või vahekast ei või sellist asja tekitada???Ja OD(owerdrive)tuli jääb ka vilkuma...panin oma OBD II järgi tuli ainult see Siftsolenoid 2 is stuck kuid see ju ei tekita sõidu ajal tõmblemist...
Iga sugune nõu teretulnud...

Re: 1996a F.Explorer 4.0 4WD Tõmbleb sõidu ajal...

Postitatud: P Dets 30, 2012 5:23 pm
Postitas arehitus
Appi Palun aidake keegi targem mind lolli

Re: 1996a F.Explorer 4.0 Tõmbleb sõidu ajal

Postitatud: R Veebr 08, 2013 8:14 pm
Postitas arehitus
Tere Taas....

:eek tundub,et abi siin loota pole ... tuleb ehkupeale ise oma lollipeaga lammutama ja järge ajama hakata.... :?

Re: 1996a F.Explorer 4.0 Tõmbleb sõidu ajal

Postitatud: R Veebr 08, 2013 11:15 pm
Postitas intelligence
Kui tunned end piisavalt pädevana, siis miks mitte aga samas vahel on targem lasta kellegil kogenumal asja lahata. Ise ma seda pole aga kui annad mul aega ehk järgmise nädalani, saan vb midagi uurida oma tutvusrindkonnast. seal näiteks üks tuntud kastivend ja muid Ameerikaraua austajaid. Samas on google alati abiks.

Re: 1996a F.Explorer 4.0 Tõmbleb sõidu ajal

Postitatud: N Mär 28, 2013 1:07 pm
Postitas arehitus
Tere Taas...

Sain veale jälile...nimelt:viga oli Küünla juhtmetes,kaks juhet isolatsiooni seest puru ja kui hakkasin impulsi pulgaga juhtmeidpidi järge ajama siis kundepoolses reas peale esimese olid kaks juhet ilma signaalita.Ostsin uued silikoonid Fordist peale ja mure lahendatud.küttekulu poole väiksem ja mootor käib ühtlaselt.
See veateade mis esimeses postis kirjutasin on seotud käiguvahetusega esimeselt teisele käigule,pöörded lähevad üle 3500rpm ja kui käigu ära lõpuks vahetab siis hakkab O/D vilkuma.
Eelmine omanik ei olnud kasti õli vahetanud ja oli mingi vana sampoon sees ning ummistas selle Shift solenoidi ,mis on kolm tükki reas ja see keskmine,Solenoid maha,läbipesu ja töötab jälle korralikult uue õliga(Uus:filter,tihend,o-rõngad,õli 10.2L).

Päikselist Kevadet Kõigile!!!