1. leht 2-st

K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 12:33 pm
Postitas poiss
Kuidas leida infot meil levinud erinevaid variante w460 diffri ulekanntest . Või kas sellel mudelil neid üldse leidub? Mure - kiirus puudub. 5 käik, 3000rpm ,80km/h. 235/70/16 rehv. 8-9 km/h annab 33" ka juurde aga ikkagi võiks veel juures olla. Kui saan ronin auto alla ja saan sealt vist andmed ka teada. Aga mis variandid oleks veel peale rehvi suurusega mängimisega? Või on vahekastis midagi tuunida ? Ja kui kolossaalne oleks varuosade hind? Tööga saan ise hakkama (koos teie abiga ehk). Vähemasti tahtmine on suur seda teha. Loodan et ei pand väga puusse oma jutuga.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 1:27 pm
Postitas tuningman
poiss kirjutas:Kuidas leida infot meil levinud erinevaid variante w460 diffri ulekanntest . Või kas sellel mudelil neid üldse leidub? Mure - kiirus puudub. 5 käik, 3000rpm ,80km/h. 235/70/16 rehv. 8-9 km/h annab 33" ka juurde aga ikkagi võiks veel juures olla. Kui saan ronin auto alla ja saan sealt vist andmed ka teada. Aga mis variandid oleks veel peale rehvi suurusega mängimisega? Või on vahekastis midagi tuunida ? Ja kui kolossaalne oleks varuosade hind? Tööga saan ise hakkama (koos teie abiga ehk). Vähemasti tahtmine on suur seda teha. Loodan et ei pand väga puusse oma jutuga.

Olen 2 korda sama asjaga kokku puutunud, kuid pole 4x4 olnud vaid üks vw lt ja transit. samamoodi 5käik, punn põhjas, mootor rõõgib ja üle 85 ei lähe. tookord oli keegi neile diiselmootoriga autodele bensukate käigukastid alla pannud. Sai õiged kastid alla pandud ja asi paranes märkimisväärselt. See mis ma õelda tahaan on , et oled sa kindel et sul seal õige kast all on?

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 1:50 pm
Postitas poiss
Mu kast on tõstetud koos endise mootoriga w124 vahelt 3,0 td . Siis peaks olema disla kast kiirem. Sel vaane suurem madalal pöördel ju. Mu W140 3.0 td 90km/h 2100rpm . 3.2 bens 90km/h 2900 rpm.
Arvan et küsimus on ikka diffris.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 3:08 pm
Postitas tuningman
poiss kirjutas:Mu kast on tõstetud koos endise mootoriga w124 vahelt 3,0 td . Siis peaks olema disla kast kiirem. Sel vaane suurem madalal pöördel ju. Mu W140 3.0 td 90km/h 2100rpm . 3.2 bens 90km/h 2900 rpm.
Arvan et küsimus on ikka diffris.
Nu jah. siis peab päris suur ülekande vahe olema. Sai kunagi W201le pandud W124 differ, ülekande arvu täpselt ei mäleta aga 124 taldrikul oli 5 hammast rohkem. Mõlemad olid 2,0 mootoriga aga w201l oli 4käigune kast. seega see 124 differ andis mõnusalt jõudu juurde küll. lõppkiiruse kohta ei oska midagi õelda. ega ma palju üle 100 sõitnudki. Ued omanikud sõitsid sellega mõnda aega kaarma igamehe autokrossi. Tegi nii mõnelegi järgi aidatud ladale silmad ette.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 3:35 pm
Postitas carpets
Uuri ikka käigukastide kohta. Mersudel neid pärispalju erineivaid. Kui ma oma uazi ehitasin siis sealt käis mul 3 mb kasti läbi mis olid kõik erineva ülekandega. Kuna nüüd sai ka majapidamisse g toodud millele Hr. Ehitusmasinad oli paigaldanud üliaeglase 711.110 kasti siis seisab mul ka ees kiirema kasti otsimine.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 3:46 pm
Postitas margus61
Mul 240GD / 300 GD kasutusjuhend ütleb peaülekanneteks 5,33, tellimisel saab 4,88. Omal on vahetatud alla 37:6=6,17 miski sõjaväe variandi difrid. Vbl on veel mingid valikud. Sillal oleval birkal on kirjas, mis all on.

Oletan ka, et on mootori+kasti vahetusega käest ära läinud ja lahenduseks võiks sobivat kasti otsida. Peaülekannete vahetus oleks mõttetu ganitell antud juhul.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 6:55 pm
Postitas hents99
MB kastidega ongi jama. Vanad ilma ajudeta mehaanilised kastid on 1:1 ülekandega viimase käigu (4-käik) puhul.

Manuaalidega on lihtsam, manuaalid on üldiselt mingi 0.8 ülekandega 5-käigu puhul.

Omal ka probleem maanteel sõites. ~90km/h juures on ca 3000 pööret. 5.0 V8 mootoriga võiks pööre veits madalamal olla, aga mis teha. Ehk kunagi saab ka uuema kasti alla koos progetava kasti ajuga.


MB kastid on üldiselt kõik samade ülekannetega, vb ca 5% erinevustega, aga ei midagi tuntavat. Peaülekannetega mängiti ikka mootorite jõudlust.

Paljuski võib vahe tulla sellest, et nt ATM kastidega on sõiduautodel 1-käik tegelikult teine. St stardib normaalasendis alati 2 käiguga. 1 käik pannakse sisse vaid kickdown`iga.

G klassil aga stardib alati 1 käiguga.

Osad sõidukad on ka 1-käigu stardiga. Jutt käib siis kuni ca 1993-1995a kastidest. Ehk ajudeta vanakooli kastid. Ka 5-käiguline W124/W140/R129 ATM kast on ajuta kast, kuigi 4-5 käigu lülitamiseks on vaja el. plokki.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 8:41 pm
Postitas poiss
S lükkab 4-5 vaakum mul oli sellega jama.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 10:43 pm
Postitas hents99
Kui vana 722.5xx kast, siis ei lükka vaakum midagi.

Kastist tuleb välja 3 vaakumit nagu ikka. 4-5 on ikkagi elektroonikaga juhitav. Lisavaakumeid ei tohiks olla käiguvahetuse jaoks.

HGS plokk mälu järgi juhtis.

Kui midagi on avariis, siis ei lase 5 käiku sisse.
Kui võtta toide nt tagant ära, siis vahetab 3 pealt 5 peale.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: K Dets 19, 2012 11:01 pm
Postitas poiss
Mul oli läks vaakum pump istme alt ja kast oligi avariis millegi pärast. Sai sellega tallinnast märjamaale liigeldud 50-60 km/h. Eeldan et jäi kuhugi 3-4vahele . Finaal , kasti kap rem. Ja uus vaakumpump ning sõidab tänaseni. Aga see mu g-le kiirust juurde ei anna. Vaatan hommeseks üle sildade ja kasti numbrid eks siis annab mõelda millesse investeerida. Kas tõste ja 35" või käimakott ja diffrid.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: N Dets 20, 2012 9:07 pm
Postitas poiss
No nii härrad targad !,
kaimakoti peal elutsesid järgmised numbrid:124 260 07 01 717 411 00 42777. Just täpselt nii tuhikud vahel.
Esisilla peal oli juba lugu kehvem. Tegin traatharjaga puhtaks ja moblaga pilti. Kõik numbrid polnud kapoti alt loetavad. Ja peegliga silla pealt ka kuidagi ei näinud. Karotse 460 331 0105 AE 660 48
PA 85

Loodan et lugesin õieti välja. Kas on abi.
Tänades.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: L Dets 22, 2012 12:13 am
Postitas hents99
Käimari kood on: 717.411
Selle järgi saad otsida ülekandeid.

Infot saad siit ja MB klubist sama palju:
http://wiki.mercedes-benz-classic.com/i ... ptseite/en

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: L Dets 22, 2012 2:20 pm
Postitas poiss
saada palun oma number mulle privasse. helistan ja äkki "tõlgid" mulle seda diffri käimari asja mersu puhul.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: L Jaan 05, 2013 5:22 pm
Postitas poiss
I=44:9 / 1=4,9
Typ hl 0/5s-1,8
Fz 741502-7547768
Var 1h 5926
Vot sellise birka leidsin tagadiffrilt. Kas kiire või aeglane? Olex kiiremat saada? Mu omi keegi tahab? Samas palju see loppkiirusele juurde annab. Tänan vastamast.

Re: K:w460 diffrid

Postitatud: P Jaan 06, 2013 12:39 pm
Postitas carpets
Sul siis 4.8888888889 ülekandega sillad.