1. leht 1-st

G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ventil.

Postitatud: P Dets 16, 2012 7:51 pm
Postitas andres G
Tere,
Kes annaks nõu kuidas saaks ühendada konditsioneeri ventilaatorid jahutama mootorit ülekuumenemise vastu. Minul igatahes need ventilaatorid käima ei lähe kui auto kuumaks läheb. (või on midagi viga?)


ettetänades
Andres

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: P Dets 16, 2012 11:28 pm
Postitas poiss
no ma ei tea. s-klassil läheb küll kondi vendikas käima kui on kuum. ja vahest käib parklas ka veel paar kolm minti kui uksed kinni ja ise poes. g-l aga kahjuks kont puudub. a kont ise funkab sul? ja miks läheb kuumaks?

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: E Dets 17, 2012 8:22 am
Postitas andres G
Kont. töötas alguses aga lekkis ja nüüd on hoopis vahelt välja visatud. Kuumenemise probleemid on olnud algusest peale nii kaua kui see auto minu käes olnud 10.a. Hea kui keegi oskaks öelda kas elektrilised ventikad peavad sellel G mudelil ülekuumenemisel tööle minema või ei.

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: E Dets 17, 2012 11:10 am
Postitas Rain77
andres G kirjutas:Kont. töötas alguses aga lekkis ja nüüd on hoopis vahelt välja visatud. Kuumenemise probleemid on olnud algusest peale nii kaua kui see auto minu käes olnud 10.a. Hea kui keegi oskaks öelda kas elektrilised ventikad peavad sellel G mudelil ülekuumenemisel tööle minema või ei.
vaevalt nad mootori ülekuumenemisel käivituma peaks, aga installi termolüliti ja ühenda need vendikad läbi selle siis hakkavad tööle vajadusel. Peaks jälgima ka puhumist või imemist mootori tiiviku suhtes ilmselt. Sõbral samuti 350TD ja kont eemaldatud, tekkis sama idee ,aga pole veel teostuseni jõudnud. Ootaks isegi komentaare sellise süsteemi efektiivsuse kohta.

Rain

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: E Dets 17, 2012 11:16 am
Postitas karu
Kuidagi ei taha uskuda, et mootori jahutamiseks on nii mehhaaniline kui elektri vent, arvan et on mootori jahutuseks on sul viskosiduriga vent, need 2 el venti peaks jahutama ainult kondi radikat.
Ülekuumenemine aga võib sul paljus muus kinni olla. Võta too el vendi juhe tuppa ja kui kuumenema hakkab, lülita el vent tööle ja kui sellepeale jahtub on tõenäoline, et see viskosidur õhtal.

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: E Dets 17, 2012 3:56 pm
Postitas hents99
Sõidukatel oli muidu nii, et ca 100-kraadi juures hakkas konditsioneeri vent mootorit jahutama. Vahet pole, kas kont oli sisse või välja lülitatud. Toimis nö sundvendina.

Arvatavasti G puhul sama lugu.

Edit:
Konditsioneeri ventikal on eraldi relee ja kaitse. On olnud juhuseid, et kaitse on läbi. Lisaks peaks olema ka reostaat ahela vahel. On ka mittetoimivaid reostaate olnud. Või siis ühendused lihtsalt roostes.

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: E Dets 17, 2012 11:33 pm
Postitas ibra
Jeebil hakkab ka kondivent mootori kuumenemisel tööle.

Re: G 350TD 92.a. jahutusventilaatoriks konditsioneeri ven

Postitatud: K Dets 19, 2012 11:45 am
Postitas poiss
mu g 130kw mootor installitud 65 kw asemele ja visco venti vahele ei mahutanud. radika ees "imeb" üks tundmatu kondi ventikas ja puhub läbi raidika, läbimõõdult küll nats väiksem kui originaal visco vent. aga septembrist tänaseni pole ma veel seda kordagi käima saand tänaval liikudes. kahjuks jah, mülkasse pole autot veel ajanud. uus audi 95c termolüliti radika alumises lõdvikus ja termostaat vist 80-90 vahel. ja märgutuli ventika töölehakkamisest veetud salongi. sillates termolüliti kõik toimib nagu peaks.