1. leht 1-st

Roolikarbi reguleerimine

Postitatud: R Nov 16, 2012 3:15 pm
Postitas margus61
Väike loks on sees W460 karbil ja tahaks sellest lahti saada.

Kahjuks pole seda sõlme veel lahanud ja tema sisemise iluga kursis. Loogika ja eelnev elukogemus käseb ülemist reguleerpolti sissepoole (päripäeva) keerata. Netis keegi käseb peal olevat polti välja keerata, nii tegin ka ise teinud eelmine kord. Ainult sellega loksust päris lahti ei saanud.

Üldiselt peaks regull käima nii, et ülemise poldiga reguleerib roolikäpa (püstise) võlli lõtkust vabaks. Selles kahtlengi kummale poole keerata eesmärgi saavutamiseks. Seejärel teo (rooli) võlli lõtkust vabaks, peaks käima rooli võlli poolt suurt mutrit peale keerates. Ja siis teo hambumise tihedaks, see võiks käia külje peal olevast stoperdatud poldist, aga kindel pole.

Huupi ei tahaks katsetada, kas keegi jagaks pädevaid kogemusi? Tänud ette.

Re: Roolikarbi reguleerimine

Postitatud: K Nov 28, 2012 7:28 pm
Postitas Änis
Püstise võlli otsas oleva mutri vabastamisel so. vastupäeva keeramisega vähendatakse lõtku. Kui võlli otsad on vabad mõõdetakse pöördemoment kruvikeerajaga rooli poolt seda hambumis tihedust ja see peaks olema vahemikus 40-60Ncm.

Re: Roolikarbi reguleerimine

Postitatud: N Nov 29, 2012 12:55 am
Postitas Rain77
Laki tn. Laki-auto tagahoovis, MB teenindus, seal poisid said 463 karbiga ilusti hakkama. Seal see oht, et valesti regumisel võib karp kinni kiiluda.