1. leht 2-st

Dilemma 2,8 vs 3,0

Postitatud: N Aug 31, 2006 10:55 am
Postitas Tony
Tervitus

asjalood nüüd siis sellised, et autot vaja ja silm jäänud peale patrolile või land cruiserile.
mõlemi masina alafoorumid olen ka läbi kamminud.

Küsimus siis selles, et kumba mootoriga patrolit eelistada kas 2.8 või 3.0 ?
kas tuimus versus kapriisus on väärt ligi 50k+ krooni suurust hinna vahet ?
Milleks autot vaja, offroadi sellega tegema ei hakka, selleks on mul villised
ning ainult maanteemasinaks ja lakkumiseks ta nüüd ka ei jää.
jahh nõus, maantee osa on tal kindlasti suurm kui metsa/muda oma.

ühed kidavadüht, teised teist mootorit
2.8 pidi natuke aeglane ja tuim olema.
uuriks siis, et kui tuim on tuim ?
see, et foori alt tuimalt ära läheb see on ise asi, diisel ja suur masin ikkagi ja enne kui turbo taha ei tule saab andeks anda tuima mineku.
Aga kas maanteel 100 km/h kiiruse juures möödasõidule minnes, peab hakkama käikke hirmsal kombel alla lappima ja 2km möödasõidu ruumi varuma või pole see asi nii hull.

Samas väidetakse, et see uus 3.0 olevad suhteliselt kapriisne mootor, laguneb eelmisest rohkem ja sööb ainult PARIMAT diislit.

teine küsimus, kumba kasti antud masinal eelistada manuaali või autom ?
ise olen ainult manu kastiga autosid omanud, kuidas autom ennast maastikul ülal peab, kas on kehvem või hoopis parem, äkki mõni kes mõlemit proovinud jagab kogemusi.



Best
Tony

Postitatud: N Aug 31, 2006 5:17 pm
Postitas hmm
2,8 saab ainult manuaalkastiga. 3,0 on ka automaat aga siis on lubatud haagis 2,5 tonni (muidu 3,5).
Olen ise ära pidanud kaks 2,8 Patrolit ja eks ta tuim ole aga mitte katastroof, nii et annab ikka täiesti sõita. Kiirteel üle 150 ei tahtnud hästi minna ja pöörete andmine on nagu bensukal, et ilma gaasita ei taha hästi kohalt ära minna aga kui hoog sees siis on minekut küllaga. Möödasõidud ei ole probleem küll aga väike moment madalatel pööretel. Kui tõusule seisma jääd võib juhtuda, et ei jõua 1. käikuga vastu mäge kohalt ära minna vaid tuleb aeglane pool appi võtta.

Postitatud: N Aug 31, 2006 7:32 pm
Postitas isakene
...siin ju pakuti vahepeal paari 4,2 patroli, mis mõlemast veast vabad...? :driving

Postitatud: N Aug 31, 2006 9:09 pm
Postitas Tony
isakene kirjutas:...siin ju pakuti vahepeal paari 4,2 patroli, mis mõlemast veast vabad...? :driving
nu need natuke vanad masinad juba, enamusel läbisõit väga suur ja mis parata, pisipere olemas ja ka turvalisuse (padjad) peale vaja mõelda.
Suurt alla 99/00 langeda ei tahaks.
iseenesest MINUL pole selle 4,2 patroli vastu ka midagi, kotkas haipis seda juba mulle, kiitis teist taevani.

ise oman ka üht "tanki" 89a. scorpio, aga sellega just see jama, et liiga vana ja viimasel ajal laguneb juba nii, et ei ole enam mõtet remontida.
Seega uus "tank" vaja muretseda

Best
Tony

Postitatud: R Sept 01, 2006 11:36 am
Postitas Andrus Michelis
Aga kui lihtsalt idee tasandil filosofeerida: Millised tõrked ja puudujäägid võivad ilmneda, kui sellele uuemale kerele 4,2 mootorit peale hakkata toppima. Ja just automaatkäigukasti otsa. Ja 4,2 sele veel turbot?!
Vabandust et võõrasse teemase ronisin aga siin juba patrolitest juttu oli.
Mu mõtted võivad muidugi ka täiesti võhiklikud olla, olen Nissanite kohapealt täitsa "tume".

Postitatud: R Sept 01, 2006 12:48 pm
Postitas hulkur
Teatud piirkondadesse (nt. Austraaliasse ja rahvusvahelistele organisatsioonidele) toodetakse vana hea 4,2 D mootoriga Patroleid ka Y61 (nn. uue) kerega. Kas tänapäeval turboga, pole kindel. Teoreetiliselt annab igale mootorile turbo ju peale aretada, tehes vajalikud ümberehitused.

Postitatud: R Sept 01, 2006 3:49 pm
Postitas jr
4.2TD-T ehk turbo on täitsa olemas.
Võta suvaline Austraalia diiler lahti, näed valikuid milles siin ainult und näeb.

Re: Dilemma 2,8 vs 3,0

Postitatud: E Sept 04, 2006 9:37 am
Postitas Tony
Tony kirjutas:Tervitus

ühed kiidavad üht, teised teist mootorit 2.8 pidi natuke aeglane ja tuim olema. uuriks siis, et kui tuim on tuim ?

Samas väidetakse, et see uus 3.0 olevad suhteliselt kapriisne mootor, laguneb eelmisest rohkem ja sööb ainult PARIMAT diislit.
tuimuse kohta siis selline kommentaar
" möödasõidul on soovitav 4 käik sisse vahetada, päris km ei ole vaja möödasõiduks, kuid peab arvestama, et gaasipedaal tulep tuima rahuga põhja vajutada ja kui minema hakkab siis ta läheb... "

Ja siis selline info ühest nissaneid esindavast esindusest:

"2,8-l pidi olema talvel käivitus probleeme ja mootor võib jääda veits lahjaks. Külmal talvel ei soojene korralikult ja salong võib ka külmaks jääda, eriti tagalõpus. Käivitus probleemid pidid tekkima kui läbisäit on üle 150000-de.
3,0 pidi olema ka kütuse suhtes vähe tundlik ja selle suure auto kohta pidi see võimsuse vahe olema märgatav. 2.8 kõrgsurve pump nõrk koht"

Soe soovitus oli ikkagi, et kui rahakott kannatab, siis uuem 3.0 mootor pidi parem olema.
Kas see nüüd absol tõde on, kuid natukenegi valgust selles pimedas tunnelis juba paistab :wink:


Tony


PS. kui kellelgi veel kommentaare, siis ärge vaka all hoidke

Re: Dilemma 2,8 vs 3,0

Postitatud: T Sept 05, 2006 10:39 am
Postitas Tony
Tony kirjutas:
PS. kui kellelgi veel kommentaare, siis ärge vaka all hoidke
Ise küsin ise vastan :wink:


Piirivalve kommentaar.
Kuna 3 liitriseid neil pole vaid 96a 2.8 siis:

Pole ta nii tuim midagi.
Jõudu pidi ka looma kombel olema.
nõrkusteks peeti natuke liiga pikka kere ja PV's olevatel isenditel diffrilukkude puudumine.
Külmadel ilmadel jahh jääb külmaks, aitab vana hea "papi tuuning" radika ette. 8)
Küte: kui norm 90/100 lasta siis ~10 per 100km, kui raskema tallaga, siis vastavalt jala numbrile ka rohkem.

best
Tony

Postitatud: T Sept 05, 2006 10:59 am
Postitas jr
Hehe...jõudu looma kombel. Ei vaidle vastu, aga ... kui oled 4.2D ja 2.8TD saanud proovida, siis 2.8TD on ikka paras vurr. Kõige häirivam on kohaltvõtul turbo rakendumise aeg. Venid nagu tigu minema ja siis mingil hetkel lajatab. Muidu hea mootor. Lollikindel ja kestev.

Kahju, väga kahju et meil üle 3L diisli ei pakuta Patrolile siin. Oleks raudselt uue Y61 võtnud TD 42 T mootoriga, aga proovisõidul rikkus kogu elamuse 3.0TD mootor. Ainuke ergas moment oli kohaltvõtt, aga kiirustel 90+ oli tunne, et sõidame tellisega mis lihtsalt liigub inertsi jõul edasi.

Postitatud: T Sept 05, 2006 11:11 am
Postitas Patrol2,8
:D eks ta umbes nii on jah aga minuarust pole jeebid eriti mķeldudki kiirenduseks pigem maastiku läbimiseks kui kiirendada vaja siis oleks targem juba osta mingi rullide bemm vķi midagi kallimat :wink: Ja kas siis Eestis tķesti ei müüda 4,2 l diisel patroleid kuna liikumas olen küll näinud eestis :roll:

Postitatud: T Sept 05, 2006 11:13 am
Postitas jr
Asi pole kiirenduses vaid mugavuses möödasõitudel ja edukas liikumises maastikul. Kui on vaja powerit siis see peab tulema ja KOHE kui lapatsit vajutada ning masin PEAB lingust visatuna liikvele minema.

Postitatud: T Sept 05, 2006 11:19 am
Postitas Patrol2,8
Ei eks ta on jah veits tuimavķitu kuid isal on 4,5 bensiini patrol ja kui aus olla siis diisel ei jää eriti maha kiirendusel noh umbes nii 5 sek. sajani jääb maha.

Postitatud: E Okt 02, 2006 9:36 am
Postitas Tony
nu nii

kaua valitud kaunikene 8)
sai siis selline isend ära ostetud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
auto on täiesti norm ja esialgsete sõidu katsetuste järgi minu jaoks ka täiesti norm edasiminekuga.

ainuke viga: stabikavarras kinni roostetanud, kõik ülejäänud on viimasepeal.

Best
Tony

PS. kui kellelgi tagavara ratta katet pakkuda siis andke teada, see on puudu :D

Postitatud: E Okt 02, 2006 9:47 am
Postitas Patrol2,8
Patrol nagu patrol ikka massiivne ja kena :wink: