1. leht 1-st

LC100 4.2 1hd-fte vibra tühikäigul

Postitatud: K Nov 07, 2012 11:19 am
Postitas kivimugi
Tere
pikemat aega ajusid ragistanud juba et milles viga võiks olla
autoks 99a lc100 4.2tdi 150kw. Atm kastiga

Veaks: tühikäigul ja kusagil kuni 1100 pöörde vahemikus päris jube vibra autos/mootoris.
Käivitub poolest pöördest, ei tahma ega suitse, liigub normaalselt.
Üleliigseid helisid ja anomaaliad pole.

Atm kasti turbiin sai lahti võetud hooratta küljest ja vibra ikka sama, pihustid kontrollitud.
Kompressioon kõikides silindrites ~27Bar.
Ei tea auto ajalugu ja uus omanik sai auto vibraga juba!

Võimalik et mootor lahti käinud ja ehk hooratas vales asendis tagasi pandud (kui on võimalik)

Igasugu nõuanded teretulnud.

Re: LC100 4.2 1hd-fte vibra tühikäigul

Postitatud: N Nov 08, 2012 1:39 pm
Postitas Arvon
Väntvõll võib pooleks olla.

Re: LC100 4.2 1hd-fte vibra tühikäigul

Postitatud: N Nov 08, 2012 9:42 pm
Postitas al
Arvon kirjutas:Väntvõll võib pooleks olla.
kivimugi kirjutas:...
Kompressioon kõikides silindrites ~27Bar.
...
Auto sõidab, (nagu aru saada juba pikemalt), muud asjad toimivad, eesotsas järelikult ka jaotusmehhanismid toimivad ja nüüd selline karm väide?

Teemasse: seal võivad 100 asja seda vibra põhjustada, tasakaalustamat hoorattast, sidurist jms-t kuni resoneeriva sisselaskeni välja (mis on väikeste Toyota diislite plastkollektorite viga). Ise otsisin pikalt vibra ja urinat, kuniks netist selle kohta lugesin.

Re: LC100 4.2 1hd-fte vibra tühikäigul

Postitatud: N Nov 08, 2012 10:06 pm
Postitas jussike
Asenda filtrist tulev kütusevoolik läbipaistva voolikuga ja kontrolli,et õhumullikesed mootori töötamisel kütusepumpa ei satuks.Viga võib olla lihtne tõmbab kuskilt õhku vahele.

Re: LC100 4.2 1hd-fte vibra tühikäigul

Postitatud: P Nov 11, 2012 12:04 pm
Postitas eero6
Kas mootoripadjad on terved, toyotal vist pole need vaakumiga jäigastatavad?

Re: LC100 4.2 1hd-fte vibra tühikäigul

Postitatud: P Nov 11, 2012 7:07 pm
Postitas janek432
mingi aeg vahetati minu LC 120-l garantiikorras mootoripadjad, sest kohapeal seistes tekkis vibratsioon, sõites see kadus. See oligi vana tüübi patjade viga, et ei tahtnud vastu pidada, uued olid juba teise tootekoodiga. See oli veel mingi tehasepoolne garantii aktsioon