1. leht 2-st

Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: T Nov 06, 2012 8:57 pm
Postitas Uazihuviline
Tere kõigile, Plaanis endale lähiaeg kastiga Uaz(3303,või 452D) muretseda. Küsimus järgmine: Kas 469-l ja 3303(452D-l) on pukseerimis kihvadel sama vahe? Küsin sest tööjuures vedeleb vana 469 vrakk ja sealt saaks mõõdud võtta,et ehitada pukseerimiskolmnurk.Olen netist otsinud asjakohast teemat aga pole leidnud. Loodan ,et ei postitanud valesse alateemasse kuna olen siin foorumis uus kasutaja.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: T Nov 06, 2012 9:03 pm
Postitas marauder
Nii palju kui ma neid näppinud olen, siis sama

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: T Nov 06, 2012 9:14 pm
Postitas Uazihuviline
Tänan.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: K Nov 07, 2012 12:15 pm
Postitas empudogy
Uazihuviline kirjutas:Tere kõigile, Plaanis endale lähiaeg kastiga Uaz(3303,või 452D) muretseda. Küsimus järgmine: Kas 469-l ja 3303(452D-l) on pukseerimis kihvadel sama vahe? Küsin sest tööjuures vedeleb vana 469 vrakk ja sealt saaks mõõdud võtta,et ehitada pukseerimiskolmnurk.Olen netist otsinud asjakohast teemat aga pole leidnud. Loodan ,et ei postitanud valesse alateemasse kuna olen siin foorumis uus kasutaja.

Kinnituste vahe on sama, kuid üks erinevus on nendel jäikadel ühendustel. Uaz maasturil saad sa teha jäiga otsad ümarad aasad(rõngad) ja siis panna kihvade taha, kuid uaz bussil on need nina alla ja sinna külge normaalse pikkusega jäika ühendust silmustega ei pane. Selleks tuleb kasutada seekleid, et ei peaks alati nina ette auku kaevama või siis uaz-il nina taevasse tõstma. Keerad seekli lahti, paned kihva taha seekel kinni, stopper ette ja valmis. Vähemalt meil on selline.

Martin

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: N Nov 08, 2012 11:16 pm
Postitas taxopets
Alati on ju võimalus teha kolmnurk kaheosaline. Paned aasad küljepealt konksu otsa ja siis aisad omavahel poltidega kokku.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: N Nov 08, 2012 11:23 pm
Postitas tuningman
taxopets kirjutas:Alati on ju võimalus teha kolmnurk kaheosaline. Paned aasad küljepealt konksu otsa ja siis aisad omavahel poltidega kokku.
Tegin omale lada ja 190mb
vedamiseks reguleeritavate säärtega kolmnurga. Nagu pets ütles et poltidega. pole seal rasket midad. Piisab kui 1 säär tellitav on.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: R Nov 09, 2012 10:23 am
Postitas R969
Hulga kavalam on 2 varrast.Paned küljepealt konksu otsa ja siis teised otsad vedajale konksu otsa.Vajadusel saab ka ühte kasutada jäiga ühendusena.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: R Nov 09, 2012 12:26 pm
Postitas LR90
Kuidas Sa kaks eraldi varrast vedaja muna otsa ühendad?
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: R Nov 09, 2012 1:22 pm
Postitas Landy
LR90 kirjutas:Kuidas Sa kaks eraldi varrast vedaja muna otsa ühendad?
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.
Eeltoodud variant on võimlik, kui vedav masin on "lõugadega" UAZ. NATO või veoka haakesedmega

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: R Nov 09, 2012 1:35 pm
Postitas LR90
Landy kirjutas:
LR90 kirjutas:Kuidas Sa kaks eraldi varrast vedaja muna otsa ühendad?
Vardad tuleb ikka enne kokku liita ja üks läheb muna otsa.
Eeltoodud variant on võimlik, kui vedav masin on "lõugadega" UAZ. NATO või veoka haakesedmega
Landy, kas ma küsisin NATO või veoka haakeseadme kohta?

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: R Nov 09, 2012 3:35 pm
Postitas Landy
LR90 kirjutas: Landy, kas ma küsisin NATO või veoka haakeseadme kohta?
Kasutaja R969 ei rääkindud ju ka kuulligendiga veopeast.
Minu teada Polygonimatkade mehed vevad oma UAZ-e just eelpool kirjeldatud viisil.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: R Nov 09, 2012 10:18 pm
Postitas R969
Üldiselt enamusel suurtel autodel, millele Uazi paras taha võtta on selline kärukonks, millele käib muna 2 poldiga taha ja sinna on täitsa vabalt saada selline haakeseade nagu eespool juttu oli.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: L Nov 10, 2012 2:28 pm
Postitas monorobot
Kas veokolmnurga ehitusel veetava masina pöörderaadiust ja/või teljevahet ei peax arvestama ?

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: L Nov 10, 2012 8:01 pm
Postitas Landy
monorobot kirjutas:Kas veokolmnurga ehitusel veetava masina pöörderaadiust ja/või teljevahet ei peax arvestama ?
Mina ei õppinudki seda kasutama. Kaks korda katsetasin Nivaga, kuid auto hakks juba parkimispaltsil proovides veetava auto taga oma elu elama ja loobusime "konna" kasuks.

Re: Uaz-i pukseerimiskihvade vahe.

Postitatud: L Nov 10, 2012 9:17 pm
Postitas empudogy
Minu poolt pakutav skeem! Kolmnurk, pikkus siis 1,4m ja otsas tavaline euro haagise pea, teisel pool siis uaz-i vaheline kauhus ja seeklid! Seekel lahti ja konksude taha, ja seekel kinni! Selle skeemiga veetud nii villis, villis kui ka uaz buss villis ja uaz ning villis , embkumb siis defender 110 taga! Jookseb ja toimib! Veetud sellega nii polygonimatka sauna uaz-i kui ka uazikuid. Pikim ots nelijärve- kihnu saar ja tagasi! Lihtne ja toimiv mudel! Jõudu!