1. leht 1-st
patrol 3,0 DI 2000
Postitatud: T Aug 29, 2006 7:31 pm
Postitas sass
Tere.
Kas on sellel autol ka mingeid vigu mida peaks vaatama ja millega ettevaatlik olla.Auto hakkab osalema igapäeva liikluses.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: T Aug 29, 2006 9:54 pm
Postitas jr
1. Kas esisilla munakud on õlised? Kui jah, siis ära usu vabandusi, mida omanik räägib. Munakute suured kummtihendid on läbi ja selle on tõenäoliselt põhjustanud käändmikulaagrite kulumine. Ja kui käändmikulaagrid läbi on, siis tasub vahetamist ka pooltelje kandenõellaager rummus. Remont pole teab mis kallis (6500+töö), aga indikeerib hästi auto läbisõitu ~200 000km.
2. Esisilla diagade puksid esisilla küljes. Need on need kaks puksi seal varrastes, mis kinnituvad silla alla. Kas on mõrased või tsentri suhtes nihkunud? Suht tüüpiline lugu. Remont odav.
3. Esisilla diagonaalvarda puksid. Pukse saab esindusest ilma vardata ka tellida! Samuti suht tüüpiline, et ~200-300K km jooksul korra tuleb vahetada, kui auto ikka ka maastikku näinud on natuke.
4. Kas tagumine difrilukk toimib? Servoajam kipub kinni oksüdeeruma. eriti kui ei kasutata. Aeglusti sisse (4LO) ja nuppu. Kui sõites tule vilkumine ära jääb, on OK.
5. Tagumise silla stabilisaatorvarda lukusti. Kas nupust vabaks lastes suudab ka ennast uuesti servomootoriga kinni keerata?
6. 3.0Di kõrgsurvepump...to suht tundlik sitale küttele. Tasub teada head auto ajalugu ja sealt omad järeldused teha.
Postitatud: K Aug 30, 2006 12:48 am
Postitas sass
Tänud.
Lähen seda vaatama eks siis näeb kas esineb neid vigu.Omanik väidab et on eestist ostetud ja esinduses hoolduses käinud ,proovin sealtkaudu natuke tausta uurida.Kuidas see automaat kast neil ka on kas treilat võistlusautoga vedades liiga ei tee?Tal vist lubatud maks treila mass väiksem kui man. kastiga?
Postitatud: P Nov 26, 2006 7:48 pm
Postitas Masekas
See oli siis minu Patrol. Nüüdseks juba mitu kuud Tallinna tänavaid mööda laseb. Auto oli minu arust küll korralik. Hooldatud oli hästi ja kõik ka Nissani keskuses arvel. Salong oli natuke rääbakas. Juhiiste oli kulunud ja mõned asjad riivasid veel silma. Läbisõit oli õige ja välimus oli viimase peal. Miinuseks võib pidada ka avariid, mille masin oli läbi elanud, kuid minu jaoks see auto omadusi ei muutnud. Küljeavariiga oli siis tegu.
Esisillas vist midagi tahtis vahetust, sest rool natuke kiskus ja aeglusti miskid asjad oli ka kinni nagu uue omanikuga proovides selgus, kuid hind tuli lõpuks ikka väga soodne ostjale ja loodan, et ta pole pidanud pettuma.