1. leht 2-st
Patrolil vibra sees vms.
Postitatud: E Aug 28, 2006 12:47 am
Postitas quest
Autoks siis Nissan Patrol 2.8td 94a. lühike varjant.
Selline mure siis, et kui kohalt minna siis madalal pöördel esimene kahe käiguga käib kerest vibra läbi?
on kellegil sellega miskeid kogemusi.
Auto sai alles ostetud ei oska midagi arvata kah.
Postitatud: E Aug 28, 2006 1:14 am
Postitas boob
See on normaalne, kui diiselmootor alla tühikäigu kõvemini vibrama hakkab ja ka keret väristab. Selle vastu aitab gaasi vajutamine

Postitatud: E Aug 28, 2006 9:57 am
Postitas jr
See on vääne, mis seda põhjustab.
Kuigi igaks juhuks võiksid k.kastipadjad üle vaadata. On juhtunud nii mõnigi kord, kus padi on puruks või jube ära mõranenud.
Postitatud: E Aug 28, 2006 12:39 pm
Postitas quest
tänud teile uurin asja !
Postitatud: E Aug 28, 2006 6:50 pm
Postitas al
kah hääl mootori või kastide kinnituse poolt.
Mul üks mootoripadi vähe väsinud ja juba on kõrgemal käigul, madalatel pööretel võdin sees. Koha pealt minnes vähe tunda.
Postitatud: T Aug 29, 2006 12:50 am
Postitas quest
al kirjutas:kah hääl mootori või kastide kinnituse poolt.
täpselt ei saagi aru kust kohast see tuleb. aga kohapealt minnes on jah võdin sees.
ot: aga kas keegi oskab öelda palju selline asi peaks kütust võtma maantee sõidul läks täna 15l/100km
Postitatud: T Aug 29, 2006 9:25 am
Postitas casca
ot: aga kas keegi oskab öelda palju selline asi peaks kütust võtma maantee sõidul läks täna 15l/100km
nii palju ei tohiks võtta, kuna minu 3,3td võtab juba puhtalt linna ja metsasõidul 12-13L\100km
Postitatud: T Aug 29, 2006 4:06 pm
Postitas kala
kui siduri korvil leevendid läbi siis väristab ka nii nagu olex padjad läbi!
Postitatud: T Aug 29, 2006 9:45 pm
Postitas jr
kala kirjutas:kui siduri korvil leevendid läbi siis väristab ka nii nagu olex padjad läbi!
Just.
Minu Patrol 3.3D võttis maanteel 9L (90-100kmh) ja linnas 11-12L kütet.
Postitatud: K Aug 30, 2006 11:18 am
Postitas pisike
Kui küttekulu on juba 15l/100le, siis suure tõenäosusega on mootor hõre nagu köögisõel, või on üks silinder tagant ära ja klopib tühja.
Kontrolli surved üle.
Postitatud: K Aug 30, 2006 11:58 am
Postitas casca
pisike kirjutas:Kui küttekulu on juba 15l/100le, siis suure tõenäosusega on mootor hõre nagu köögisõel, või on üks silinder tagant ära ja klopib tühja.
Kontrolli surved üle.
mul võttis ka algul 15-17L\100 km, aga mootorit nati lammutades selgus et üks klapipesa oli mõraga ja klapivahed olid teistel lihtsalt paigast ära. nüüd aga korras

Postitatud: K Aug 30, 2006 9:25 pm
Postitas quest
suured tänud teile asuna lähipäevil asja uurima....

Postitatud: K Sept 13, 2006 5:03 pm
Postitas hummel
Mis küttekulusse puutub, siis olen seda oma sahvrile kuude kaupa võrdlemisi täpselt arvutanud. Nagu hobi.
Suvel tuleb mul keskmiseks nii 10 kopikatega, talvel 11 kopikatega ehk ilmselt +10%. Tavaliselt sõidan üsna rahulikult ja jalg väga raske pole.
Järeldused järgnevad:
- Maanteel tühjalt 80...85 kmh peaks läbi saama isegi 8 ltr/100 km,
- Linnas tühjalt vähemalt 12 ltr/100 km või ka rohkem. Küllap kergel maastikul saaks sama normiga läbi.
- Kui mõned reisijad peale võtta, lisab see küttekulule nii 10-15%, u tonnine "kerghaagis" ilmselt nii +15-20%.
Postitatud: N Sept 14, 2006 12:01 pm
Postitas krunnn
Minu 3,3td hakkas üht äkki võtma mingi 14 sajale või nii, ja viga
oli parempoolses esi piduris, kuna jooksis täiega pääle ja näha oli seda velje tahmumisest kah. nüüd korras ja 10l sajale.
Postitatud: N Sept 14, 2006 12:26 pm
Postitas Patrol2,8
Krunn: Minu 3,3td hakkas üht äkki võtma mingi 14 sajale või nii, ja viga
oli parempoolses esi piduris, kuna jooksis täiega pääle ja näha oli seda velje tahmumisest kah. nüüd korras ja 10l sajale.
Kas siis aru saada ei olnud et pidur peal kui vaba käigu sisse panid?
Ma puht sellepärast küsin et mul endal ka esi veljed patrolil tahmuvad jube ruttu peale pesu ja mina küll ei tunneks nagu oleks pidurid peal
