1. leht 2-st
Mure Grand Cherokee 4,0 (1993) tühikäiguga.
Postitatud: P Aug 27, 2006 1:10 pm
Postitas Reix
Niisiis tühikäik ei käitu enam endiselt.
Ennem oli nii, käivitades viskas hetkeks pöörded sinna 1500 ja 2000 vahele ja siis jäi ilusti seisma sinna alla 1000 peale kuskile (eelmine kriips tuhandest). Praegu on niiviisi, et käivitades pöörded jäävad kohe selle 1 kriips 1000 allapoole.
Nii see selleks, see veel on ok, kuna asi töötab nii nagu peab siiski, aga andes hetkeks õrnalt gaasi, pöörded kukuvad kohe kriipsuvõrra (mootor jääb üsna vaevaliselt käima, päris ära ei sure).
Kusagil hoovis manööverdades on üsna kehva nii sõita, roolivõim ei saa ka ju piisavalt pöördeid mootorilt ja ka rool on raske, geneka pingest ei räägigi. Hooga sõites gaasi lahti laskes kukuvad pöörded ka kohe sinna tühikäigu piirimaile, enne oli nii, et jäid sinna 1000 ja 1500 vahepeale.
Kas kuskil asub mõni selline jubin, mis peaks seda tühikäiku reguleerima? Või oskab mõni mees head nõu anda, kust otsast piiluma peaks hakkama?
Selline asi ka veel, et eile oli autol pool päeva akujuhe maas ja peale seda sümptomid ilmnesid. Kuigi ma hästi ei usu, et need asjad omavahel seoses on.
Postitatud: P Aug 27, 2006 4:48 pm
Postitas kala
aga kas ta paugub ka sul we?
Postitatud: P Aug 27, 2006 7:25 pm
Postitas Reix
kala kirjutas:aga kas ta paugub ka sul we?
Eiei, kõik muu on nii nagu peab. Lihtsalt kui kitsasdes oludes manööverdada, siis annan suti aint gaasi ja sellele järgneb pöörete kukkumine sinna piirile, kus natukene veel ja sureb välja. Mõne aja pärast pöörded tõmbavad aeglaselt ennast sinna normaalse tühikäigu peale tagasi, aga ennem sellist pöörete nii alla kukkumist pole küll esinenud

Postitatud: P Aug 27, 2006 11:05 pm
Postitas erik
Tühikäigu sammmootor asub sebusiibiri kõrval. Lase viga kindlasti diagnoosida, sest sarnast jama võib ka segusiibri enda andur põhjustada.
tühikäik
Postitatud: P Aug 27, 2006 11:25 pm
Postitas paks
Sammmootor saab juhtimpulsi ajust,kui oxygen sensor või kat on pees,
siis tekivad jamad.Soovitan uurida sensori töövõimet.
Postitatud: P Aug 27, 2006 11:29 pm
Postitas jr
Võid proovida pesta segusiibrit ja ümbrust ning tühikäigu kanaleid, mis viivad sammootori juurde sellise asjaga nagu Karburaatori puhastaja. Ehk on nõgine ja "poob" miskit kinni kusagilt. Oma Bronco puhul aitas.
Postitatud: P Aug 27, 2006 11:36 pm
Postitas paks
jr soovitus hea.Endal WR YJ -l jebis ka tühikäik pikalt.Lõpuk selgus et
et lihtsalt sodi sees.
Postitatud: E Aug 28, 2006 2:51 pm
Postitas Reix
Nii mingi keemiaga ma seal nüüd natukene puhastasin. Aga ei midagi

Ega kellegil juhuslikult toimivat sammmootorit korra peale panna proovimise mõttes laenata ei ole? Niisama lambist varuosasid kokku ostma ka hästi ei tahaks hakata.
Postitatud: E Aug 28, 2006 4:53 pm
Postitas erik
Mõne D-light`i eest saad kesklinnas minu oma proovida. Aga mootorites võib olla erinevusi, nii et ära parimat kohe looda.
Erik
5068700
Postitatud: E Aug 28, 2006 4:57 pm
Postitas erik
To: paks Minu kogemused näitavad, et lamda ei tekita tühikäigupöörete väga madalale laskumist, pigem pöörete kõikumist ja väljasuremist täisgaasilt mahajoostes.
Postitatud: E Aug 28, 2006 9:40 pm
Postitas Reix
Nii, tundub, et viga on selles sammmootoris. Tänud abistajatele

Postitatud: K Aug 30, 2006 1:37 am
Postitas paks
to:erik-sul õigus,lamda ei tohiks seda põhjustada.Pigem vac-solenoidi
tõrked (vaakumi probleemid) või ka sodi karbussis.Minul aitas (YJ 1990)
reguleeritavate kütusedüüside kruttimine.Asuvad karpa jalas allpool
seguklappe radikapoolses küljes (2tk).Keerasin põhajni kinni,siis
lahti tagasi 2,5...3 tiiru ja sai tühikaigu paika regullida.Ilmselt oli
vaiku-sodi vahel.Neid võib ka päris välja keerata (vedrud vahel!)ja suruõhuga puhuda.
Postitatud: K Aug 30, 2006 8:54 am
Postitas erik
Karbuss? sellest siin teemas ju juttu polnud. Ja kas üldse eksisteerib sihuke vigur nagu lamda ja karbuss koos (see oleks juba tõsiselt haige)?

.
Ma vihkan karbusse.
Postitatud: K Aug 30, 2006 12:09 pm
Postitas Reix
Siin teemas räägiti vaid karbussipuhastuskeemiast , karburaatoritega ei tohiks siin jah midagi pistmist olla.
Kusjuures pull on see, et peale töötava tühikäigumootoriga proovimist otsustas järgmisel päeval ka mu enda tühikäiku timmiv mootor enamvähem kooralikult tööle hakata. Samas tellisin uue jupi ära juba ja kui uuesti jeblama hakkab, viskan ringi.
---
Postitatud: T Sept 05, 2006 9:49 am
Postitas paks
Hea et hakkama saite.Muide WR-YJ-1990 karbussikal ka tuhikäigu sammmootor,O2 sensor (ainlt väljalaskes) ja veel hulk jubinaid.Tegu
nendega palju,aga mul käib kui kell.Teema algus oli ima selgé viiteta millega tegu,seetõttu sry et tekitasin segadust.