1. leht 1-st

Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: E Okt 15, 2012 9:53 am
Postitas reimo
Paistab, et mu kasutuses oleval Navaral (2007a) on kandevõime suht olematu - on see siis põhjustatud vedrude väsimisest või juba sünnist saati.
Praegu on kastis hinnanguliselt paarsada kilo ja tagumine ots on üsna maas (vedrud "tagurpidi").
Kuidas D40 tagavedrud tühja kastiga peaksid olema - kumerad, nagu nt. Hiluxil või sirged? Minu omal on nad sirged.
Kuna mul plaanis pidevalt kaasas vedada raskemat koormat, kui praegu peal on, siis on vaja midagi vedrudega ette võtta. Targemad soovitage, kas saab panna mingi lisalehe, tuleks panna tõstevedrud, või lihtsalt uued vedrud (eeldades, et vanad on eelmise peremehe raskeid koormaid vedades ära väsinud)?

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: N Nov 01, 2012 11:05 am
Postitas sirr
Mul on täpselt sama teema - vedrud on sirged. Imelik on aga see, et kui koorem on peal, on nad samamoodi sirged.

On soovitatud, et esialgu võiks proovida seda toodet:
http://www.maasturid.ee/index.php?page= ... t&Itemid=6
Tellin ilmselt ise selle ära ja proovin alla. Annan siis teada, kuidas mõjus.

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: N Nov 01, 2012 11:47 am
Postitas Andrus Michelis
Kas see toode nüüd surnud vedrusid uueks teeb aga ... Väga levinud lahendus kastikatel: eest torsoone natuke peale keerata, taha max loadid vahele ja saabk auto parasjagu kõrgemaks ja jäigemaks, et suurem rehv alla mahuks ja kõht igal konarlusel vastu maad ei käiks.

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: N Nov 01, 2012 4:11 pm
Postitas reimo
Eks ootan Gerdi tulemused ära ja siis otsustan, kas panna uued vedrupakid või piirduda lisalehtedega.
Mul esiotsa tõsta vaja pole, tegu siiski töövahendi, mitte metsamasinaga. Probleem ainult pidevalt kaasa sõitvas koormas, mis saba maha vajutab.
Vaatasin millalgi, kui uusi velgi alla pandi, Faktos uut Navarat ja tagavedrud on tegelikult üsna sirged juba sellel.

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: R Nov 16, 2012 8:25 pm
Postitas caspar2009
Minul 2008 Navaral oli sama teema nende lehtedega. Ilma koormata täitsa sirged. Hiljuti soetasin Maxi Load Plus lisalehed. Sai need külge kruvitud ning asi toimib - ca 4cm tõste tagasillal olemas. Soovitan soojalt antud toodet.

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: R Nov 16, 2012 10:21 pm
Postitas Wolts
Originaalvedrustus on D40-l pehmevõitu jah, eriti kui veel autot sihtotstarbeliselt kasutada. Kuna mul kippus samuti 2008a. eksemplaril metsas koormaga sõites tegumine ots rööbaste vahel vastu maad ja kände käima, siis sai vahetatud kogu vedrustus OME vedrude/amortide vastu. Sai päris hea ja mõned aastad on see komplekt mind korralikult probleemideta teeninud.

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: L Nov 17, 2012 6:38 pm
Postitas 4x4cruiser
navara korraliku vedrustuse saab siit http://www.4x4cruiser.eu
laoseis on piisav

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: T Nov 20, 2012 4:00 pm
Postitas sirr
Keerasin siis lõpuks need Max Load Plusid alla.
Juhitavus paranes tohutult. Auto muutus oluliselmalt jäigemaks ja seega sportlikumaks. Võibolla sai isegi liiga palju peale neid keeratud. Aga nüüd on tagumised lehtvedrud juba vedru meenutava kujuga ja konks tõusis ~5 cm kõrgemale.
Kirjade järgi lubatud juhitavuse ja koormataluvuse 30% tõusu teevad nad kindlasti ära.
Ütleme nii, et see on kindla peale kõige paremini investeeritud 120€, mis seni selle auto peale on kulutatud.

edit: Sai küll veidi teleturu jutt aga esimesest kurvist peale, garaažist väljasõidust, läks nägu naerule ja ma tahan jälle selle autoga sõita. Kusjuures naine just helistas ja küsis, et mis ma hommikul autoga tegin? Et ta ei julgenud enne juhitavuse pärast üle 80-90 maanteel sõita aga nüüd läks iseenesest 120 peale... :roll:

Re: Navara D40 lisalehed/tõstevedrud

Postitatud: L Juun 01, 2013 8:22 pm
Postitas p2rlirax
sirr kirjutas:Kusjuures naine just helistas ja küsis, et mis ma hommikul autoga tegin? Et ta ei julgenud enne juhitavuse pärast üle 80-90 maanteel sõita aga nüüd läks iseenesest 120 peale... :roll:
Huvitav, mu D40 on 140k km sõitnud, tehasevedrustusega ja nii hea juhitavusega, et 2mm rooliotsa kausi lõtku avastasin ka hiljuti alles profülaktika mõttes ratast loksutades.