1. leht 2-st
Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks vedada
Postitatud: R Okt 12, 2012 7:42 pm
Postitas FogOfWar
Pöörduks siinse kommuuni poole küsimusega.
Nimelt nagu ikka soovitakse sealiha, mis oleks kala maitsega ja rasvasisaldus kana oma. Nii ka minul.
Vaja järgmistele tingimustele vastavat aparaati, kuid pärast pikki otsinguid on ikka ja jälle tulemuseks vaid friikartul.
* Täismass väiksem või võrdne 2250kg
* Piduritega haagis suurem või võrdne 2000kg
* diisel
* tomaat
* nelivedu
* 5 ust
Miks?, nimelt on mul vaja sellega liigelda kogu aeg, nii 2000km kuus, ehk kütusekulu on oluline. Teid eriti ei lükata, ning on ka eelarveaukudega kruusateed igapäevasel marsruudil. Samas alla 10 korra aastas tuleb käia kinnises haagises oleva võistlusautoga 200-400km kaugusel võistlustel. Viimatinimetatu ei pea olema mugav, vaid peab olema legaalne.
E-kat'i ei ole ega tule, on uue liiklusseadusege tulnud "lisaeksam" ehk eritingimus 96 lubadel, mis suurendas lubatud koosluse täismasside summa 3500kg->4250kg ning haage on 2000kg täismassiga, mis reaalselt ka suht 101% täis on.
Praegu täidab seda ülesannet cherokee, mis täidab oma ülesannet 100% olles 2230kg täismassiga, ning 3300kg käru massiga, kuid igapäevaselt tanklat külastades on asi natukene käest ära läinud. Eriti tänu 80/20 linn/maantee suhtega, kus cherokee jänu kipub 15 liitri kanti jääma.
Ahjaa, gaasiseadme lisamine olemasolevale pole option teatud põhjustel.
Kas keegi teab veel mõnda masinat, mis antud kriteeriumitele vastaks? Hinnanumber polegi väga oluline, võib 10K-se liisida või 4K-se välja osta.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 7:52 pm
Postitas Landy
Freelanderit EI tohi haagise vedmamise eesmärgil hankida. See tapab selle õnnetuse, mis niigi pidevalt laguneb veel kiiremini ära.
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... 4502#24502
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 8:00 pm
Postitas FogOfWar
Landy kirjutas:Freelanderit EI tohi haagise vedmamise eesmärgil hankida. See tapab selle õnnetuse, mis niigi pidevalt laguneb veel kiiremini ära.
On ta käiguosa tõepoolest ka "ainuvõimalikul kooslusel" ehk TD4+aut variandil nii nõrk? Selle kasti vedamine käib niigi "tasa ja targu".
LR90 vist mahub kah numbritesse, kuid 3 ust ja 2 last ei käi kokku igapäevaselt.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 8:14 pm
Postitas Landy
Palun loe läbi seletuskiri, mis lingina eelmisele postile lisatud. TD4+automaat on neist halivatest valikutest parim.
LR 90/Defender 90 puhul sõltub auto mass mootorist, varustusastmest, keremudleist ja eelmise omaniku/ARK suvast.
Mul on passis 2400, kuid kõigub see ca 200kg piires eri modifikatsioonisel. Sõltub laste vanuset. Koolielised on seal taga rõõmsad, et nende lärm vanemaid ei sega või nad eesolijate manitsiusi läbi mootori ja rehvimüra ei kuule.
FogOfWar kirjutas:Landy kirjutas:Freelanderit EI tohi haagise vedmamise eesmärgil hankida. See tapab selle õnnetuse, mis niigi pidevalt laguneb veel kiiremini ära.
On ta käiguosa tõepoolest ka "ainuvõimalikul kooslusel" ehk TD4+aut variandil nii nõrk? Selle kasti vedamine käib niigi "tasa ja targu".
LR90 vist mahub kah numbritesse, kuid 3 ust ja 2 last ei käi kokku igapäevaselt.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 9:39 pm
Postitas FogOfWar
Landy kirjutas:Palun loe läbi seletuskiri, mis lingina eelmisele postile lisatud. TD4+automaat on neist halivatest valikutest parim.
LR 90/Defender 90 puhul sõltub auto mass mootorist, varustusastmest, keremudleist ja eelmise omaniku/ARK suvast.
Mul on passis 2400, kuid kõigub see ca 200kg piires eri modifikatsioonisel. Sõltub laste vanuset. Koolielised on seal taga rõõmsad, et nende lärm vanemaid ei sega või nad eesolijate manitsiusi läbi mootori ja rehvimüra ei kuule.
Lapsed on koolieelikud jah, seega ruumipuudus pole probleemiks, titetooli tagaistmele kinni saamine läbi allalastud esiistme pole aga kõige mugavam.
Ehk siis tuleb hakata jeebikule diislit istutama? Kahjuks pole AW4 kastile ühtegi hea diisliga sobivat sidurikoda saadaval, kui just toyota 4.2d variandiks pole, samas selle öko olemine pole just eriti pädev.
Huvitav on see, et igasugused RAV4, Sportaged, grand vitarad jmt ei kvalifitseeru. Kõigil on miski kilogramm kuskilt puudu või üle.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 9:50 pm
Postitas Alari
Kas Jeep Grand Cherokee WJ 2,7 CRD ei vasta mitte nendele tingimustele ?
Täismassi ma küll peast ei tea, kuid muudele kriteeriumitele peaks vastama.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 9:54 pm
Postitas FogOfWar
Alari kirjutas:Kas Jeep Grand Cherokee WJ 2,7 CRD ei vasta mitte nendele tingimustele ?
Täismassi ma küll peast ei tea, kuid muudele kriteeriumitele peaks vastama.
2506kg täismass kahjuks, muidu oleks mycke bro.
Vana liiklusseaduse järgi oli piirangud registrimassi järgi, nüüd täismassi järgi, ehk vana järgi oleks kasvõi transiti saanud piiridesse, nüüd enam mitte.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 10:10 pm
Postitas Kalamees
Nissan X-Trail 2,2 dCi 2040kg ja haagis 2000kg
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 10:14 pm
Postitas FogOfWar
Kalamees kirjutas:Nissan X-Trail 2,2 dCi 2040kg ja haagis 2000kg
Minu andmete järgi 2.2-le tomaati ei pakutud kahjuks, muidu väga õige suund:)
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 10:43 pm
Postitas Kalamees
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 10:49 pm
Postitas Landy
Kas Huyundai SanatFE või Kia Sorento automaat diislid ei mahu piiridesse?
Kõik ülejäänud linnakad peaks olema, kas ise raskemad või väiksema veovõimega.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 10:54 pm
Postitas honkomees
FogOfWar kirjutas:Kalamees kirjutas:Nissan X-Trail 2,2 dCi 2040kg ja haagis 2000kg
Minu andmete järgi 2.2-le tomaati ei pakutud kahjuks, muidu väga õige suund:)
täieline OT:
No kui igapäeva liikluseks, suure kilometraažiga ja kütusekulu eesmärgiks siis võtaks igal juhul selle "tomaat"i tingimustest maha, see ju vaid üks üleliigne murekoht ja lisaks hoiad manuaaliga kütuse pealt kokku oma o,2-o,4 l/sajale. Selle "tomaat"i ainuke koht on linnaliiklus ja sedagi vaid jalgade-käte puude korral. Niipalju, kui ma olen sunnitud olnud selle seadmega masinaid kasutama, olen end alati tundnud ahistatult ja tugevalt.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 11:01 pm
Postitas Kalamees
X-Trail küll natuke kallim aga 150 hobest, see peaks küll suht nobedalt seda kooslust liigutama. Kallimad Santa Fe-d ka võimsama mootoriga.
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: R Okt 12, 2012 11:02 pm
Postitas tarmo
Miks oma elu nii keeruliseks ajada ja välistada E-kat? Palju see kulu siis ikka on - mõnedsajad eurod. Auto hinna kõrval suht tühine summa.
Isiklikust huvist küsin, et mis need teatud põhjused on mille tõttu gaasiseadme välistad?
Re: Parketimaasturit, mis vajadusel suurt haagist suudaks ve
Postitatud: L Okt 13, 2012 10:29 am
Postitas karu
Uuri Kia Sorentot, just seda vanemat versiooni, see talasildadel, vahekasti luku ja tagasillas lsd -ga, päris mugav, üpriski töökindel ja kui õieti mäletan siis haagise mass 2800 kg.
My bad, Sorentol täismass 2,5T ehk see ei sobi siis.