1. leht 1-st

palju võtab jm küsimused

Postitatud: P Aug 20, 2006 5:30 pm
Postitas urria
Tere!

Kõigepealt - olen täielik võhik, kellel pole kunagi üldse oma autot olnud, aga nüüd on plaan üks soetada ja palun abi.
Vaagides erinevaid tavalisi sõiduautosid, eksles mõte maastikuautodele ja jäi pidama Mitsubishi Pajerol. Siin ringi uurides ja puurides, jäid mu võhikuküsimused siiski õhku.
Ütlen kohe, et offroadi plaane mul ei ole (või no mine tea - seda foorumit lugedes võib nakkuse külge saada... :wink:) - auto sõidaks põhiliselt lausa asfaldil.
Siiski leian, et ka Eesti/talvistel teedel on sellel autol mõningaid eeliseid tavalise sõiduauto ees. No ja mulle lihtsalt meeldib :inct .

Kahjuks või õnneks olen ma siiski suhteliselt praktiline. Siit küsimused:
- kui palju diislit võtab nt 70kw/2,5l maanteel linnas? Suvel sõidaksin ilmselt ainult tagaveoga ja talvel libedaga neliveoga. (ca 1990. aasta Pajerod on ju ümber lülitatavad?)
Diislit eelistaksin just väiksema kütusekulu pärast.
- millised on tänaval sõitva Pajero jooksvad kulud võrreldes umbes sama vana tavalise (diisel)sõiduautoga? (a la golf) St et kui palju laguneb?
Varuosi iseenesest saaksin arvatavasti soodsalt.
- mis on nõrgad kohad, millele peaks ostes eriti tähelepanu pöörama?

Hinnapiir jookseb umbes 3000 euro juures ja auto tooksin ise Saksamaalt, sellega Eestisse sõites (ilmselt küll laevaga).

Netiavarustest leidsin näiteks järmised versioonid:
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 211600869&
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 213190291&
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 220894246&

Kaalungi ainult kaheukselist varianti - neljaukselist pean enda jaoks liiga suureks.

Kõik materdamised ja takkakiitmised, soovitused ja hurjutused, kas või miks peaks/ei peaks omale sellise auto selliseks vajaduseks soetama, on väga teretulnud!
Aitäh ette! :D

Postitatud: E Aug 21, 2006 8:20 am
Postitas jazz777
Eelkõige veendu käigukasti ja vahekasti korrasolekus. Kui vahekasti kett veninud, siis väljaminek uue keti näol ca 8Keequ. Testimiseks nina tõusule, järsult gaasi ja kui kuuled tugevaid praksuvaid helisid, siis paha-paha. Vaata üle esisilla puksid/hoovad/sharniirid (neid seal päris mitu). Kontrolli rummulukkude (suure tõenäosusega auto-hubid) toimivust, et lülitaks normaalselt nii sisse, kui välja. Muidu on auto nagu auto ikka.
Diisli eripäradest ei jaga mina matsugi, kasutan bensiiniga maiustavaid isendeid.
Libedasõit lühikese Pajeroga (üleüldse lühikese maasturiga) on kogemus omaette. Ilma esisilla abita kiilasjääl läheb sinna enesetaputerroristide klassi...

Postitatud: E Aug 21, 2006 10:11 am
Postitas Pajer
Väga hea masin on,kütust kuskil 10l/100km.Mootorid kestavad hästi,hea minekuga. ma muidu igati rahul,aga lühikese kerega pajero on kits.
Osta mu pika kerega pajero ära

Postitatud: E Aug 21, 2006 5:16 pm
Postitas erik
See pajero 70 - 77 kw diisel on vanapõlve mootor ja minu jaoks täiesti jõuetu, kiirendus on kaugelt üle 25 sekunid sajani. Ja selle aja maasturi sõduomadused ei kannata mitte ühegi võrdlust sõiduautoga seda mugavuse, müra ja eksplutatsiooni suhtes. :lol:

Postitatud: E Aug 21, 2006 8:54 pm
Postitas aymur
no minul on 2,5TD ja kyttekulu 10-11L.
lagunemise kohta ei oska midagi öelda olen 30000 sõitnud ja peale õlivahetuse ja plokisoojenduse paigaldamise ple midagi teinud,eelmise talve -32ga käivitus täitsa omal jõul :D
ag kui tahad rohkem asfaltit pidi liigelda sis pead vaatama ikka pika kerega mudelit,olen mõlemaga sõitnud ja pikk kere tunduvalt stabiilsem

Postitatud: N Aug 24, 2006 10:27 am
Postitas slauri
Tööautona 5-ukseline 2800:
- maanteel stabiilne
- metsa jaoks natuke pikk, aga ronib hästi
- läbisõit =300 000km,kuigi saanud kõvasti "vatti" pole veel mingit tõsisemat remonti tahtnud
- jaksab paremini käru vedada
Ütlen ainult kiidusõnu!

Postitatud: N Aug 24, 2006 10:32 am
Postitas slauri
Sorry!
Ja kütte kulu on 10-11 l/100km(keskmine)

aitäh

Postitatud: R Aug 25, 2006 9:30 pm
Postitas urria
Aitäh kõigile selgituste eest! :D
Sain targemaks ja mõtlen edasi.

Pajer: aitäh pakkumast, aga kuna ma olen Saksmaal ja vajan autot ühtlasi selleks, et see mind siit koos mu kolaga koju sõidutaks, siis ostan siit - milline see siis lõpuks ka olema ei saa :)