1. leht 1-st
al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: R Okt 05, 2012 7:02 pm
Postitas cali
Oskab keegi ehk anda nõu, lähen vaatama 75kw versiooni doublecab'ist. Mida panna eriti tähele auto käitumises ja mida jälgida eriti selle auto puhul. Muidu peaks Toyota igati vatsupidav olema. Kuid siiski.
Tänud, kes oskavad mingeid juhtnööre/nõuandeid anda!
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: L Okt 06, 2012 12:24 am
Postitas tyyp07
Mina sinu asemel vaataks 88kw mudeli poole. Liigutab masinat vähe paremini kui 75kw. Endal kogemus 88kw masinaga ja ei kurtnud. Liikus talutavalt ja mulle isiklikult meeldis. Tühjalt muidugi tagumine ots tahtis vähe neere lahti kloppida. 1,5a sõitsin läbi 75k kilomeetrit ja selle perioodi jooksul sai tehtud ainult korralisi hooldusi.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: L Okt 06, 2012 9:06 am
Postitas jaanberg
Krt ega ei oskagi midagi öelda, mida kuskilt vaadata, enda omal 245 tuhhi ees ja mingeid anomaaliaid nagu täheldanud ei ole.
75kw on lahja aga pole hullu midagi, vähe uimane on, aga siiamaani veel lõhkuma pole hakanud, et raibe ei liigu.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: E Okt 15, 2012 1:27 pm
Postitas jusspb
Kas antud mudelil enam gardaani ristidega pole probleemi?
Me peame aastas vähemalt korra kõik ristid välja vahetama, sest lihtsalt sööb neid.
1 rist on nüüdseks juba ära kaotatud, kuid terve hunnik veel alles..
Muidu hea auto, kuid kütuse osas on väga tundlik, sitta saab, siis pihusti eestis maksab 500eurot tk. Austraalias nendega enamasti ei sõidetagi, seal küttekvaliteet nii halb, et pumppihusteid ainult vahetamas käiaksegi.
Taguosale tasuks panna ka jäigemad amordid/vedrud, maastikul on hea, kuid tee peal hakkab pikapeale häirima..
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: E Okt 15, 2012 7:11 pm
Postitas jaanberg
gardaani ristidega probleemi küll minu masinal pole nagu täheldanud, siiani enamus korralised hooldused, mõned üksikud jupid esisillas länud ka vahetusse.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: E Okt 15, 2012 7:38 pm
Postitas tyyp07
Jutt ikka
Kardaaniristidest.
jusspb kirjutas:Kas antud mudelil enam gardaani ristidega pole probleemi?
jaanberg kirjutas:gardaaniristi probleemi küll minu masinal pole nagu täheldanud, siiani enamus korralised hooldused, mõned üksikud jupid esisillas länud ka vahetusse.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: E Okt 15, 2012 10:03 pm
Postitas helar
Ristide kiirel suremisel on 2 varianti. Kas on ebakvaliteetne tootja- aitab kvaliteetsem bränd.
Haamriga vahetaja- aitab töövõtete muutmine.
Muidu tegemist igati hea tööloomaga.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: E Okt 15, 2012 10:15 pm
Postitas jusspb
helar kirjutas:Ristide kiirel suremisel on 2 varianti. Kas on ebakvaliteetne tootja- aitab kvaliteetsem bränd.
Haamriga vahetaja- aitab töövõtete muutmine.
Muidu tegemist igati hea tööloomaga.
Jama on see, et originaalis riste vahetada ei saagi ning kardaan eraldi oli vanas rahas 30k ja 20k vastavalt taga ja esi.
Siis sai lastud süsteem ümber teha.
Ning vanadele ristidele sarnanevaid riste on kahjuks vaid ühe tootja omasid. Hinnaks 12-16 euri tükk.
Eks nad arvatavasti parajad sossid ole, pole uurinud isiklikult, mis süsteemiga see rist ümber tehti, kuid jah, täiesti võimalik, et seal on midagi peesse keeratud..
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: E Okt 15, 2012 10:37 pm
Postitas helar
jusspb kirjutas:helar kirjutas:Ristide kiirel suremisel on 2 varianti. Kas on ebakvaliteetne tootja- aitab kvaliteetsem bränd.
Haamriga vahetaja- aitab töövõtete muutmine.
Muidu tegemist igati hea tööloomaga.
Jama on see, et originaalis riste vahetada ei saagi ning kardaan eraldi oli vanas rahas 30k ja 20k vastavalt taga ja esi.
Siis sai lastud süsteem ümber teha.
Ning vanadele ristidele sarnanevaid riste on kahjuks vaid ühe tootja omasid. Hinnaks 12-16 euri tükk.
Eks nad arvatavasti parajad sossid ole, pole uurinud isiklikult, mis süsteemiga see rist ümber tehti, kuid jah, täiesti võimalik, et seal on midagi peesse keeratud..
ot:
eem, siis on sulle vist kott pähe tiritud. Ilma täpse vin koodita , kuid pilt 06 ja edasi siin:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2007_T ... 701.5.html
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: K Okt 17, 2012 9:55 am
Postitas jusspb
helar kirjutas:jusspb kirjutas:helar kirjutas:Ristide kiirel suremisel on 2 varianti. Kas on ebakvaliteetne tootja- aitab kvaliteetsem bränd.
Haamriga vahetaja- aitab töövõtete muutmine.
Muidu tegemist igati hea tööloomaga.
Jama on see, et originaalis riste vahetada ei saagi ning kardaan eraldi oli vanas rahas 30k ja 20k vastavalt taga ja esi.
Siis sai lastud süsteem ümber teha.
Ning vanadele ristidele sarnanevaid riste on kahjuks vaid ühe tootja omasid. Hinnaks 12-16 euri tükk.
Eks nad arvatavasti parajad sossid ole, pole uurinud isiklikult, mis süsteemiga see rist ümber tehti, kuid jah, täiesti võimalik, et seal on midagi peesse keeratud..
ot:
eem, siis on sulle vist kott pähe tiritud. Ilma täpse vin koodita , kuid pilt 06 ja edasi siin:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2007_T ... 701.5.html
Kahjuks mul aasta noorem. Ning see vanem tüübiga mudel. Polnud asjaga kursis, et uutel Hiluxitel mõeldi juba vahetatava ristiga kardaan välja.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: K Okt 17, 2012 8:58 pm
Postitas Thir13en
Niipalju kui mina kuulnud olen siis kuni 100 000 km läbisõiduni on vahetatud korra kardaani vahepukki mõnel juhul ka mõni sillaosa.
Kuid seda 2008+ masinatel.
Aga varasematega on asjad niimoodi, et kuna Toyota sisepoliitika oli sedamoodi, et otsese vajaduse puudumisel, garantiitingimustel vahetusse minevatest osadest
kuni 2010´nda aastani klienti nende vahetusest ei teavitatud, sest seadus lubas. Seega võivad laguneda asjad mis ei ole teada-tuntud lagunejad.
Kuna praegu ei ole ilma kliendi teadmata enam osade vahetamine lubatud, siis hakkame nägema kuidas legendaarse vastupidavusega autod tegelikult vastu peavad.
(Loomulikult ei muutu midagi konkreetselt autode vastupidavuses vaid kliendi teadlikkuses!)
Hilux peaks olema muidugi vastupidavuselt Toyota lipulaev kuna tegu on eeskätt töömasinaga!
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: K Okt 17, 2012 10:20 pm
Postitas daloc
Vähe teemast välja, kuid selle Toyota sisepoliitika jutt tundub küll rohkem huumorinurga teemana.
Kuidas neid garantiiremonte siis enne 2010 aastat tehti? Auto hoolduses ja lihtsalt laos uued jubinad külge? Ja igal diileril erinevad asjad laost kohe saadaval?
Kuidas selgitati siis kliendile vajadust peale hooldust tagasi tulla, et midagi vahetada, mida laos sellel hetkel polnud?
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: K Okt 17, 2012 10:39 pm
Postitas Thir13en
daloc kirjutas:Vähe teemast välja, kuid selle Toyota sisepoliitika jutt tundub küll rohkem huumorinurga teemana.
Kuidas neid garantiiremonte siis enne 2010 aastat tehti? Auto hoolduses ja lihtsalt laos uued jubinad külge? Ja igal diileril erinevad asjad laost kohe saadaval?
Kuidas selgitati siis kliendile vajadust peale hooldust tagasi tulla, et midagi vahetada, mida laos sellel hetkel polnud?
Kui mul oleks kirjutada midagi huumorinurka siis ma selle ka sinna kirjutaks.
Muutsin enda eelmist postitust veidi selgemasõnaliseks, et vältida liigseid küsimusi. Mõte jäi samaks.
Re: al 2006. Toyota Hilux
Postitatud: L Okt 20, 2012 5:40 pm
Postitas kaalikas
toyota d4d diislil ei oleeee pumppihusteid,see on tavaline commonrail diisel,elektroonika(solenoid)avab pihusti ja sulgeb selle vedru,peeti lähevad sita määrimisomadusega kütte pärast just idaplokis,tähendab,et nõela pind muutub piisavalt karvaseks ja ei sulgu enam vedru survel ja pihusti jääb läbi jooksma!