1. leht 1-st
66´le uus karpa
Postitatud: T Aug 21, 2012 8:01 pm
Postitas Külahull
Nii, olen sisimas sügavalt veendunud, et uus karpa teeks teeks kütusesegu paremaks ja mineku lõbusamaks. Vene asjadel oli see koostekvaliteet selline nagu välja kukkus ja sellepärast ehk ka jääks igatsugused pidevad seadistamised ära, mis on üsna tüütud. Vanal karpal on kütusekulu täisgaasiga astronoomiline ja muidu ma ei viriseks, kui vaid see jaksaks ka edasi minna kui ma seda vajan, mitte hinge kinni tõmmata. (Mootor on sõitnud 4000km ja uue tüübi mootor). Netis kolades jäi silma midagi sellist
http://www.summitracing.com/search/Bran ... toview=SKU ja nüüd tahaks targemate arvamust, et kas see toimiks ja kui ei, siis miks.
Tänud kaasamõtlemise eest!!!
Re: 66´le uus karpa
Postitatud: T Aug 21, 2012 9:37 pm
Postitas uputaja
Pmst sobib, aga 650 cfm veic liiga suur. See rohkem 5l ja üles töömahuga mootoritele lisaks 4barrel carbi jaoks oleks vaja sisselaset kõvasti hakkida.
Veeretasin just eila näpuvahel sisselaset ja Rochester Q-jeti 470cfm karbakat, see veic väiksema jalaga alt ja idee poolest lihtsam panna, kuna siis keevitaks-freesiks-puuriks aint jagaja poolsesse külge uued avad.
Lisaks veel kodukootud väljalaske torukolded jne.
Re: 66´le uus karpa
Postitatud: K Aug 22, 2012 9:56 am
Postitas Külahull
Hakkasin ka ise mõtlema, et 4 lõõri on nagu liiast ja see mootor ei tarbi seda iialgi ära. Eks vaatab edasi. Väljalaske torukollektorid oleksid toredad küll, kuid pole raami/koopa/kabiini/mootori vahel nii palju ruumi, et see sinna installida. Olen eraldanud mõlemad väljalaske kontuurid ja nüüd kaks sumpsi. Venelaste loogika on imeline, numbrites avalduks see 1+1=1,25, ehk kaks väljalaske toru lähevad kokku ja jätkavad ainult pisut jämedamana. Lisaks oli sumpsis gaaside peegeldamine, sest kokkuminevad torud olid erineva pikkusega, T-kujuline liitmik jne. Sai eraldamisega palju paremaks.
Karpaga on see kala, et kõik muu on viimase peal, kuid lõpust kaob jõud ära ja kaob väga äkki. Mootor ehk käib umbes 4500 pööret ja siis on kõik. Kindlasti saaks karpa vahetusega asja paremaks, ainult, et milline see parim oleks....
Re: 66´le uus karpa
Postitatud: K Aug 22, 2012 10:24 pm
Postitas uputaja
Eeeeei küsimus ongi õhu puuduses. Sest originaal kõrtest ei mahu nii kõrgel pöördel tuul liikuma.
Re: 66´le uus karpa
Postitatud: L Aug 25, 2012 6:27 pm
Postitas Külahull
Osade inimeste kindlal veendumusel, et karpa, kui ta töötab, siis on see väga hea asi iseenesest. Puudulik pidi olema kütuse kättesaadavus, ehk pump vehib küll elu eest, kuid sellest ei piisa, et mootorit toita. Pidi olema selline Volga mootorile sobiv pump. Igatahes otsustasin (veelkord) tegeleda enda arust nekrofiiliaga ja kiskuda karpa laiali ning puhastada korralikult ära. Lisaks uued küünlad, süüde paika ja loomulikult elektriline kütusepump, mille läbilaskevõime on 120l/h. Lisaks peaks kaduma närvesööv soojalt käivitamise probleem, mis ilmneb selles, et kuum mootor on seismajättes keetnud karpa tühjaks ja tuleb mingi 5seki käiata, enne, kui bens karpasse jõuab.
Re: 66´le uus karpa
Postitatud: E Aug 27, 2012 9:58 pm
Postitas t6nu
Külahull kirjutas:Lisaks peaks kaduma närvesööv soojalt käivitamise probleem, mis ilmneb selles, et kuum mootor on seismajättes keetnud karpa tühjaks ja tuleb mingi 5seki käiata, enne, kui bens karpasse jõuab.
Uazil lahenes see tühjakskeetmise mure karpa alla umbes 5mm paksuse eboniidist vaheplaadi panemisel. Aga mõned on vene gazi mootoritele ka sissepritse ja multicoili peale pannud ning pidi käima nagu kellavärk.