1. leht 1-st

Tagumiste amortide kinnituskoha muutmine.

Postitatud: T Aug 21, 2012 2:58 pm
Postitas atdoom
Minul on tõste 2,5" selle võrra on pikemad ka amordid...
Amordi alumised kinnitused on allapoole silla tala... ja oleks mõte keevitada nad tõste jagu kõrgemale ning kasutada originaal pikkusega amorti.
Pikema ja originaal amordi reaalne liikuva käigu vahe on ainult 10mm... pealegi pole päris kindel, kas pikema amordiga kogu (täpsemalt maks kokkusurutud) vahemik reaalselt kasutust leiab...). Selle selgitan lähimal võimalusel välja.
Uurisin interneti avarustest, aga ei sattunud kellegi peale, kes oleks nii teinud...tekkis kahtlus, äkki seal on mingi põhjus?!?
Oskab keegi kogenum komenteerida minu ideed ja pajatada jamadest, mis selle tulemusena võivad juhtuda?!?

Re: Tagumiste amortide kinnituskoha muutmine.

Postitatud: T Aug 21, 2012 3:28 pm
Postitas helar
Tee läbilöögi puks samapalju pikemaks kuivõrd kinnitust ülespoole viid, või sillatalale sama pikk vastus vastu. Muidu hakkab amort põhja käima ja seda lõhkuma. tehtud nähtud.

Re: Tagumiste amortide kinnituskoha muutmine.

Postitatud: K Aug 22, 2012 12:09 pm
Postitas atdoom
Kui kinnitus nihkub kõrgemale ja tegelikult rohkem küljele (või siis auto suhtes ettepoole)...., kas see silla kinnitusi murdma ei hakka?!? Kas see asukoht pole kuidagi välja kalkuleeritud?

Re: Tagumiste amortide kinnituskoha muutmine.

Postitatud: K Aug 22, 2012 2:12 pm
Postitas totu
Mida suurema nurga all amort vertikaalsihist on, seda pehmem ta on. Alumise kinnituse viimine sillatala alla tuleneb salongi/veokasti ruumi säästmisest. Sai pandud sillatala peale ja ca. 45 kraadise nurga alla, hakkas saba viskama. Ja häda on veel nurga muutumises, mida sügavamal vedrustus, seda vähem amort hoiab.