1. leht 2-st

MongolRally - soovitage autot.

Postitatud: E Juul 31, 2006 11:25 am
Postitas volts
Tervitus,
sai nädalavahetusel kokku juhtutud seltskonnaga, kes sõitis Mongol Rally, mis kujutab endast heategevuslik-seiklusliku võidusõitu Londonist, Hyde Parkist Mongooliasse Ulan Batorisse.

Osalistega juttu puhudes hakkas asi huvitama ning nüüd ralli veebilehte uurides( www.mongolrally.com ) tekkis lausa soov osaleda. Seega kuna uus ralli juba aasta pärast, siis viimane aeg tegutsema hakata. Ning siia pöördukski küsimusega, et kas keegi oskab soovitada autot, millega see ralli ette võtta. Hetkel mõte just nelikveoliste poole käimas. Ning et keegi midagit suurt ja uhket ei soovitaks nüüd, siis lisan siia ka mõned tingimused mis on autole seatud:

The One Litre rule
The Mongol Rally isn't about comfort, neither does it have much to do with style, what we seek is adventure. So the one litre rule was born.
What is the point of setting out on an adventure if the end result is a foregone conclusion? In this light what would the point of the Mongol Rally be if you could do it in a Land Rover? The only hurdle you would face would be remembering to fill the petrol tank. Enter the crap car. Any car that has more than 1000cc of go is strictly forbidden as over-powered, and considered a risk to your ability to have fun.


Vehicles of Significant Comedy Value
In a further bid to up the silly stakes we make full exemption from the rules for vehicles of significant comedy or unlikelyness value. Good examples would be a cherry picker or an electric milk float.

Preparing your car
If you want to make modifications to your steed of choice, by all means feel free, just remember not to make things too easy for yourself. If we decide you have made too serious a set of modifications to your car, we may impose an extra fine that will go to the charity


Ehk siis otsin ODAVAT, vastupidavat ja ALLA ÜHE liitrise mootoriga nelikveolist isendit, mida oleks LIHTNE ja ARUSAADAV

Kas sellist on olemas???


Lõppu üks tore märkus korraldajate poolt:

If you want a full support crew you're in the wrong place. If nothing goes wrong, then everything has gone wrong.

Postitatud: E Juul 31, 2006 11:37 am
Postitas tuff
sukimuki?

Postitatud: E Juul 31, 2006 11:51 am
Postitas volts
tuff kirjutas:sukimuki?
Uurisin A24'st Samuraisid, aga seal 1,3L mootoriga, aga ise nagu oleks kuulnud, et on ka 0,9L mudeleid olemas. On see kuuldus õige?

Postitatud: E Juul 31, 2006 11:58 am
Postitas inseneer
Muidugi on ka väiksema mootoriga isendeid. Kui ma ei eksi siis kuni aastani 86 vist. Pane julgelt siia foorumisse ostusoov ülesse ja näed kuis pakkumisi voolab :)

Postitatud: E Juul 31, 2006 12:55 pm
Postitas Veiko
Suki 410 oleks paras sinna.1L mootor ja 4x4.Muideks ma just nägin reedel mingit Fiati Unot 4x4 millel olid ka mingi ralli kleepsud peal.
Veiko

Postitatud: E Juul 31, 2006 1:00 pm
Postitas Valge Hiir
Subaru Justy 1.0.
Soovi korral võin anda ka kontakti kellel selline lahtivõetult hoovi peal seismas ( komplekteerida saad juba ise ).

Postitatud: E Juul 31, 2006 1:03 pm
Postitas Veiko
Seda ma ei teadnudki,et neid ka 1.0L tehti.See on igati kõva putukas!
Veiko

Postitatud: E Juul 31, 2006 1:55 pm
Postitas Stupiduser
Suzuki SJ410

Postitatud: E Juul 31, 2006 3:12 pm
Postitas Landy
Kui mootori piirangut poleks, siis kindlati oleks soovitanud UAZ'i (endal oli paar aastat tagasi sama retk plaanis). Ilmselt tuleb valdav enamus neist osalejatest suki-sukidega, seega unifitreerimise ja juppide saadavuse huvides on 410 hea idee. Samas võib ju proovida ka LUAZ'iga :roll:

Postitatud: E Juul 31, 2006 3:42 pm
Postitas rommi
vaatan et isegi nivaga sõidavad seal... kas seda siis ka <1000cc?
a muidu soovitaks ka igati samuraid :bg

Edit: hehe, pildiallkirja kohe ei lugenudki - That red ones is a bit over the limit! (they broke down before leaving London, rough justice!) :D
http://www.mongolrally.com/modules.php? ... ge&pid=123

Postitatud: E Juul 31, 2006 4:41 pm
Postitas volts
Landy kirjutas:Ilmselt tuleb valdav enamus neist osalejatest suki-sukidega,
Landy, eksid, enamik sõidab selliste asjadega nagu vanad Fiat Unod ja teised sarnased ning ka Ford Fiesta on väga popp...
rommi kirjutas:vaatan et isegi nivaga sõidavad seal... kas seda siis ka <1000cc?
Kuskilt lugesin, aga enam ei leia. Üle 1000cc mootorid saavad trahvi, mis kantakse samuti heategevuseks. Seega võib minna tegelt ka suure V8 ameeriklasega, aga siis arvesta õige kopsaka trahviga... :D

Postitatud: E Juul 31, 2006 4:48 pm
Postitas Landy
Olles tutvunud veidi kodulehega ja teeoludega arvan, et kui plaan kindel, siis Sukisuki on kõige mõtekam.
Auto otsingutel soovitan vaadata Leedu või Saksa turgude poole!
Samas oleks vast mõtekas hankida kõrgendatud katusega mudel ja sinna aiskade vahle 0,9L mootor pista. Masin hulga mahukam ja praktilisem matkvarustuse veoks. (Ermo ehk paneb siia mõnepildi tagaosa lae aluse ümberehitustest)
Kui Sukisuki käes, siis tee uus teema Suzukide alla ja loodetavasti on Eesti "Zuki community" hea meelega nõus sulle masina ettevalmitamiseks hüva nõu jagama.
Edu ettevamistusteks!

Postitatud: E Juul 31, 2006 5:57 pm
Postitas Stupiduser
Mis pildid, laeriiulile kasuliku mudeli tunnistus parajasti tegemisel (nagu ka "Sillaehitajate-tüüpi nelikanttorust katuseraamile" jm, irw).
Tegelikult mul ei ole sellest ühtegi pilti.
Aga kui väga vaja siis võin muidugi teha.

Piltide järgi tundub, et maastikusuutlikus ja vastupidavus ei tule sugugi kahjuks
Selle 0.9 mootori SJ413-le aiste vahele toppimisega on see jama, et siis peaks ka vahekasti ära vahetama (ülekanded!) ja võib-olla ka käimaka.
Ja lisaks tuleb veel hulk paberimajandust (kuna paberite järgi peab masin olema üheliitrine).

Aga normaalse (välismaa kõnepruugis "naeruväärse") hinnaga on täitsa saadaval vist:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3065


Vints ninale ja tuld!!!
Soovitaks vedrud Old Man Emude vastu vahetada (hind suurusjärgus 8000 eeku).
Siduri vahetamine tuleb kah selgeks õppida ja kettaid-korve piisavalt kaasa võtta.
Kui mootor kahtlane siis võiks selle kah muidugi enne ära kappida.
Jne, jne...

PS väga lahe üritus tundub olevat, oleks rohkem raha ja aega...niuks...
Btw, mingi sarnane säästuralli on piki Aafrika Läänerannikut kah. Mingid lätlased sõitsid Volgaga (seal polnud töömaht piiratud vaid auto hind, midagi 1000 või 1500 euri tohtis masin kokku maksta)

Postitatud: E Juul 31, 2006 10:24 pm
Postitas volts
No loodan ca. kuuga vastu võtta enda poolt lõpliku otsuse, et kas teha asi kaasa või mitte. Kui teha, kaasa siis läheb kõvaks tööks.

Ses suhtes, mingeid mootorivahetuste ja värkidega jamama ei plaani hakata. Sest idee ei ole mitte murevabalt rada läbi kihutada vaid esimene eesmärk on puhkus ja suure tähega Seiklus ning alles teine eesmärk on finishisse jõudmine. Aga eks esmaste kohendamiste ja asjadega oleks abi tarvis küll, kuigi oleks mõte ka sponsoreid asjasse kaasata.

Postitatud: E Juul 31, 2006 10:30 pm
Postitas Landy
Kas ma sain õigesti aru, et trassi valik on igaühe enda teha?
Kui nii, siis on Venemaa trass vast kõige mõtekam, set vähem viisasid ja kütus ka odavam.