1. leht 1-st

UAZi sillad

Postitatud: K Juul 26, 2006 8:39 pm
Postitas aislin
lugu siis selline et ostsin uazi (469) kuid all ei ole sellised sillad nagu teistel uazidel.
silla reduktori osa väiksem, lehtvedrude kinnitused teistsugused ja amordid üldse mingi x kujuga.
kas tegemist võib olla nn sõjaväeliste sildadega ja kui on siis mida need endast üldse kujutavad (mis vahe neil ja tava sildadel)

tänud kõigile vastajatele :)

Postitatud: K Juul 26, 2006 8:47 pm
Postitas hulkur
UAZ nn. sõjaväe sillad on reduktorsillad s.t. sillal on kliirensi suurendamiseks ka otstes reduktorid. Väliselt tunneb erinevuse ära:

1. kolhoosi sillal on taga on rummu keskel lame katteplaat, sõjaväe sillal on pooltelje otsast "mumpel"

2. sõjaväesillal on silla tala ratta keskpunkti suhtes kõrgemal, mitte keskel nagu tavasillal

3. sõjaväe silla reduktor on väiksem kui kolhoosisillal - kuna osa ülekandest on otsareduktorites on silla reduktori ülekande arv väiksem, seega võimalus kasutada väiksemat tigu-taldrikut.

pildid:

sõjaväesild:
Pilt


kolhoosisild:
Pilt

Kui vene keelt oskad loe:

http://uazbuka.ru/most.htm

andres

Postitatud: N Juul 27, 2006 12:44 am
Postitas Landy

Postitatud: N Juul 27, 2006 10:30 pm
Postitas aislin
Aitäh vastuste eest!
Alljärgnevalt veel paar küsimust teadiamatele meestele :

1. Kas nn. sõjaväe sillad on aeglasemad ja kui palju?

2. Kas neile diffrilukke müüakse ja palju need maksta võivad?

Postitatud: N Juul 27, 2006 11:43 pm
Postitas Landy

Postitatud: R Juul 28, 2006 10:00 am
Postitas hulkur
Sõjaväesildade ülekanne on 2,77 X 1,94 = 5,38, kus 2,77 on sillareduktor ja 1,94 on pardareduktor

Kolhoosisildade ülekanne: kuni juuli 1989 5,125 sealt edasi 4,625.

Ja nüüd ole hea ja loe KOGU ülejäänud UAZ sildadesse puutuv info:

http://uazbuka.ru/most.htm

Postitatud: R Juul 28, 2006 2:47 pm
Postitas aislin
oky!
suured tänud vastajatel!

Postitatud: E Sept 25, 2006 6:30 pm
Postitas napster8
Kas keegi oskaks aidata Uaziku sõjaväesildade osas, et kas keegi teab palju korralikud sillad maksta võivad ja kas on mõtet osta, või äkki saab sama raha eest mingid paremad sillad. Ise ma Uazikuga tee peal ei sõida, Uaz ainult offroad otstarbeks, niiet aretada võib kõikke.

Postitatud: E Sept 25, 2006 8:40 pm
Postitas usajansa
napster8 kirjutas:Kas keegi oskaks aidata Uaziku sõjaväesildade osas, et kas keegi teab palju korralikud sillad maksta võivad ja kas on mõtet osta, või äkki saab sama raha eest mingid paremad sillad. Ise ma Uazikuga tee peal ei sõida, Uaz ainult offroad otstarbeks, niiet aretada võib kõikke.
korralikud maksavad a la 10 kilo raha .lukud sisse veel a la 15, 16 kilo
juurde.sama raha eest paremaid vast ei saa.oma vastupidavuse ja kvaliteedi poolest väga head.ka ilma lukuta annavad läbivusel juurde.kannatab kindlasti.kaalu pooest ka kergemad ,kui unimogi või volvo reduktorid.maitse asi yldiselt

Postitatud: E Sept 25, 2006 9:02 pm
Postitas jr
See on siis 26K raha koos lukkudega.
Meie boxist saaksid praegu Volvo portaalid lukkudega 30K raha eest. Saab ju küll sama raha eest paremaid 8)

Postitatud: T Sept 26, 2006 9:05 pm
Postitas napster8
usajansa kirjutas:
napster8 kirjutas:Kas keegi oskaks aidata Uaziku sõjaväesildade osas, et kas keegi teab palju korralikud sillad maksta võivad ja kas on mõtet osta, või äkki saab sama raha eest mingid paremad sillad. Ise ma Uazikuga tee peal ei sõida, Uaz ainult offroad otstarbeks, niiet aretada võib kõikke.
korralikud maksavad a la 10 kilo raha .lukud sisse veel a la 15, 16 kilo
juurde.sama raha eest paremaid vast ei saa.oma vastupidavuse ja kvaliteedi poolest väga head.ka ilma lukuta annavad läbivusel juurde.kannatab kindlasti.kaalu pooest ka kergemad ,kui unimogi või volvo reduktorid.maitse asi yldiselt
Aitähh vastuse eest, praegu üks pakkuski sama raha eest sildasi, lukke alguses ei jõua osta sisse, hea kui silladki kätte saab.