1. leht 1-st
vedrulehed
Postitatud: N Juul 20, 2006 12:14 am
Postitas silmaonu
teemat ilmselt nämmutatud küll ja küll, kuid küsin sellegipoolest. soov väike stock teha, suurendada sillakäiku ja sobitada alla 35'' rehvid. palju ma üldse peaksin tõstet selliste rehvide puhul tegema. paistab, et lehed nagu liiga sirgu vajunud. kas tasub vanu lehti lasta kikitada või osta üldse uued. küsin ka amortide kohta. millist tootjat eelistada. rahanumbrit väga näpuga taga ei aja, pigem sooviks maksimeerida tulemust.
sass 5080071
meelis@newcomer.ee
Postitatud: N Juul 20, 2006 1:20 am
Postitas jr
Allkirjast mõisatn, et tegemist 160 Patroliga?
Enda vanal Patrullil tegin 33" alla mahutamiseks nii:
1. Vedrulehed läbi koolutuspingi Tartus OÜ Vedruleht (3000eek 4tk)
2. Vedrulehekiiged tegin pikemaks 50mm (omaenda töö ja vaev koos äiaga)
3. Amortidele pikendused otsa, kuna vedrulehed jäid vanad, siis käik ei muutunud (jällegi omaenda töö ja vaev koos äiaga)
Ja oligi kõik...
Et aga 35" alla panna ja seda mõistliku rahasumma eest....
1. Vedrulehed sillapeale tõsta
2. Vajadusel koolutada lehed ja panna 2 lisalehte, et hoida pakki kikkis.
3. Amordi kinnitused ümber teha, kuna vedrulehed jäävad vanad ja nende pikkus ei muutu. Loomulikult võid ju ka uued amordid hankida pikema käiguga, kui raha rohkem. A'la KONI Heavy Track.
Ja peakski kõik olema. Kui ise teha ei viitsi ja rahakotis üleliigne 20K raha, siis tasub vaadata firmade nagu Rancho, Megalift, Old Man Emu ja teiste selliste poole.

Postitatud: N Juul 20, 2006 6:02 am
Postitas silmaonu
aitähh info eest, kuid siit veel mõned küsimused.
internetist sellist firmat nagu oü vedruleht leida pole. võibolla on nad nüüdseks miskit teise nime all toimetamas.
amordid tuleks kindlasti välja vahetada, kuna tagumistel kinnitused küljest murdunud. jr, kindlasti oskad sa soovitada hea hinnaga head amorti või siis kohta kust seda tellida saaks.
Postitatud: N Juul 20, 2006 9:02 am
Postitas erik
Ei nori aga... "stock" all sa vist mõtled "lift"ja vedrulehtede "kikkitamine" on maakeeli "pinnimine". Ma juba kujutan ette kuidas reageerib vend OÜ`s Lehtvedru kui ta telefonil su küsimuseles vastab: "kas te ajaksite mul kikki, need vedrulehed noh?".

Postitatud: N Juul 20, 2006 9:33 am
Postitas silmaonu
mina mõrapea otsisin firmat nimega vedruleht. otse loomulikult sellist firmat ei eksisteeri. deem ai damb.
Postitatud: N Juul 20, 2006 9:49 am
Postitas silmaonu
kontakt loodud. minu poolest teema lukku.
Postitatud: N Juul 20, 2006 9:54 am
Postitas erik
Ärme nüüd lukku ka pane, see et sa vedrulehed pinnitud saad ei ole su tõstmis saaga läbi. Amordid? Pidurivoolikud ja veel 100 pisiasja. Muidu kui jälle küsida vaja, teed uue teema või?
Jõudu
Postitatud: N Juul 20, 2006 10:24 am
Postitas Landy
Postitatud: N Juul 20, 2006 11:30 am
Postitas jr
Kui nad Tartus "pinnivad" siis lase raudselt 2 lisalehte pakkidesse juurde panna. Muidu vajub pinnitud leht suht kiirelt alla tagasi. Lisalehed aitavad ilusti pakki nö. "kikkis" hoida. Toona neil oli vähemalt häid suure parabooliga lehti, mida sai kasutada.
Postitatud: N Juul 20, 2006 11:32 am
Postitas Valge Hiir
jr kirjutas:Kui nad Tartus "pinnivad" siis lase raudselt 2 lisalehte pakkidesse juurde panna. Muidu vajub pinnitud leht suht kiirelt alla tagasi. Lisalehed aitavad ilusti pakki nö. "kikkis" hoida. Toona neil oli vähemalt häid suure parabooliga lehti, mida sai kasutada.
Ja kui Tartus lisalehti ei ole, pane vahele paar Volvo 300 seeria parabooli.