Odavama otsa maasturi ostingutel...
Postitatud: T Juul 03, 2012 5:51 pm
Pikemat aega piilunud endale odavama otsa maasturit. Eeltööd on tehtud omajagu, kuid vaja veel "isiklike soovitusi ja hinnanguid" kaasfoorumlastelt.
Kasutus:
Peamiselt linnasõit, vahel ka maantee otsad. Nädalavahetused mööduvad metsapool, mitte sihipäraselt lõhkudes.
Aastas läbisõit ca 15k km ehk üldse mitte palju.
Auto alghind võiks jääda ca 2k eur kanti. Kuni 3k pingutab välja, kui tõesti hea pakkumine näppude vahele satub.
Käed on küljes ning auto alla ei karda ronida. Kaevikut koduõuel ei ole, kuid ruumi ja leidlikust on. Keevitust ei ole ning ilutöödele meister samuti ei ole.
Nõuded ja eelistused:
Odav (auto alghind + jooksvad kulud ja remondiarved)
Mugav (automaatkast oleks eelistus)
Vastupidavus
Metsa suutlikus
Mõtted siiamaani:
Jeep Cherokee XJ või Grand Cherokee aastates 90-ndate lõpp (96-99 ntks?) 4.0l bensukaga, millel gaasiseade peal.
Palju varuosi, pommikindel mootor, automaatkast, madal alghind. Gaasiseadmega variant peaks jääma peaaegu mõistliku küttekulu piiridesse. Cherokee XJ ilmselt veidi robustsem, kuid lollikindlam. Grand Chero mugavam, kuid rohkem võimalusi millegi puruks minekuks. Ei sümpatiseeri Quadratrack süsteem, vana 242 kast meeldib rohkem, ehk siis XJ poole.
Cherod sümpatiseerivad enamjaolt, samas olen mõelnud ka teistele variantidele, mis rohkem ökomad.
Opel Frontera on Opel, kuid sealgi leidub hästi hoitud mudeleid. Kas mitte 2.8TDI hea loom?
Nissan Terrano - vist oli 2.7l diisel meh. pumbaga, mis pidi hää variant olema vanemast aastakäigust? Ei põlga, kuid ei ole ka tuttav heade külgedega.
Pajero - olen kunagi omanud ning ei olnud meeldiv kogemus, jätaks esimese hooga välja või põhjendage vastupidist.
Land Roverid jätaks kõrvale eelneva tausta põhjal.
Patrol - kardan et uuemad jäävad hinnaklassist välja ja vanu on vähe saada ning nendegi eest küsitakse hingehinda. Muidu tundub igati väärt ost vastupidavuse poolest.
Ideid või mõtteid?
Kasutus:
Peamiselt linnasõit, vahel ka maantee otsad. Nädalavahetused mööduvad metsapool, mitte sihipäraselt lõhkudes.
Aastas läbisõit ca 15k km ehk üldse mitte palju.
Auto alghind võiks jääda ca 2k eur kanti. Kuni 3k pingutab välja, kui tõesti hea pakkumine näppude vahele satub.
Käed on küljes ning auto alla ei karda ronida. Kaevikut koduõuel ei ole, kuid ruumi ja leidlikust on. Keevitust ei ole ning ilutöödele meister samuti ei ole.
Nõuded ja eelistused:
Odav (auto alghind + jooksvad kulud ja remondiarved)
Mugav (automaatkast oleks eelistus)
Vastupidavus
Metsa suutlikus
Mõtted siiamaani:
Jeep Cherokee XJ või Grand Cherokee aastates 90-ndate lõpp (96-99 ntks?) 4.0l bensukaga, millel gaasiseade peal.
Palju varuosi, pommikindel mootor, automaatkast, madal alghind. Gaasiseadmega variant peaks jääma peaaegu mõistliku küttekulu piiridesse. Cherokee XJ ilmselt veidi robustsem, kuid lollikindlam. Grand Chero mugavam, kuid rohkem võimalusi millegi puruks minekuks. Ei sümpatiseeri Quadratrack süsteem, vana 242 kast meeldib rohkem, ehk siis XJ poole.
Cherod sümpatiseerivad enamjaolt, samas olen mõelnud ka teistele variantidele, mis rohkem ökomad.
Opel Frontera on Opel, kuid sealgi leidub hästi hoitud mudeleid. Kas mitte 2.8TDI hea loom?
Nissan Terrano - vist oli 2.7l diisel meh. pumbaga, mis pidi hää variant olema vanemast aastakäigust? Ei põlga, kuid ei ole ka tuttav heade külgedega.
Pajero - olen kunagi omanud ning ei olnud meeldiv kogemus, jätaks esimese hooga välja või põhjendage vastupidist.
Land Roverid jätaks kõrvale eelneva tausta põhjal.
Patrol - kardan et uuemad jäävad hinnaklassist välja ja vanu on vähe saada ning nendegi eest küsitakse hingehinda. Muidu tundub igati väärt ost vastupidavuse poolest.
Ideid või mõtteid?