1. leht 1-st

Patrol Y61 kreen

Postitatud: P Juun 10, 2012 12:15 pm
Postitas hummel
Selline mure, et Y61 kere paistab paar cm paremal sildade suhtes. Rattaid-koopaid küljelt tähelepaneikumalt võrreldes näha. Kusjuures mõlemad sillad vähemalt pealtnäha samapalju ja muidu tundub kõik ok. See peakski tekitama pisukese kreeni paremale.
Otseselt sõitu ei mõjuta, kuid on tunne, et varatalvel/varakevadel libedal asfaltteel teatud tuulesuunaga kisub vahepeal vibamisi. Üks auto pool peab ju raskem ka olema.

Esindus tegi ka minu soovi peale vastava ülevaatamise ja sillastendi ning väitis, et... kõik on korras :o

2 inimest on mulle väitnud, et see on selliste autode puhul kui mitte normaalne, siis suhteliselt tavapärane. Kas see on nii ja mida kannatab auto otse saamiseks ette võtta?

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: P Juun 10, 2012 1:58 pm
Postitas LR90
Kas on tõste tehtud, sellisel juhul pead põikkivardad pikemad
panema, kõigeparem kui on reguleeritava pikkusega vardad.
http://www.nature4x4.fr/mon-nissan-patr ... -3870.html
seal on juttu tõstmisest ja näha uus-vana varras, vahe 3,5 sm.

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: P Juun 10, 2012 2:22 pm
Postitas hummel
Ei, antud Y61 ei ole tõstetud. Minu Y60 on näiteks pisut tõstetud, kuid kõik ok.
Samas idee andsid hea.
Kas poleks võimalik, et masin on näiteks saanud teadmata põhjusel alla valed põikivardad, mis on äkki lühemad ja hoiavad sillad vasakul ?

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: P Juun 10, 2012 2:53 pm
Postitas LR90
Lase põikivarrastel üks ots lahti ja vaata mis kere teeb,
mõõda kere asend rataste suhtes, siis näed kui pikad
vardad peavad olema.

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: E Juun 11, 2012 10:30 pm
Postitas Kodutu
Ei muutu silla asend mitte ainult tõstest vaid ka vanadest ja lääpa vajunud vedrudest, mõõda ära palju on vasakul ratta ja raami vahel ruumi ja sama tee ka paremal. Kui vedrud tõstetud siis esisild peaks olema paremale ja tagasild vasakule poole tsentrist väljas. Enda masinal sai tagasilla varrast 3 ja esisilla varrast 2 cm pikemaks venitatud, tõste 2,5" või 3" täpselt ei mäleta enam.

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: T Juun 12, 2012 10:40 am
Postitas hummel
Vahepeal pole olnud aega päris põikivarraste lammutamisega tegeleda, kuid masin käis rehvivahetuses ja seal tõsteti raamist üles. Vaatasin ja mõtlesin kohapeal asja üle. Tagatelje küljes on põikivarras vasakul kinni, esiteleje küljes paremal kinni.
Seega, kui panen uued vedrud (mis võiks ka teemaks olla tegelikult), siis taga peaks asi paremale jonksu liikuma, aga eespool veelgi vasakule kiiva. Eesmine varras on kõvera kujuga... äkki mingi põhjusel ka "kängu jäänd" ja annaks lihtsalt venitada-painutada pisut kuidagi? :P

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: T Juun 12, 2012 11:39 am
Postitas Kodutu
Esimene varras on suht konkreetne vend ja täismaterjalst, seda Saa nii lihtsalt ei painuta.

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: K Okt 16, 2013 12:30 am
Postitas Leedu
Sai yks isend upitatud 2" jagu kõrgemale Terrain Tammeritega. Juhipoolne kylg siledal maal mõõdetuna 2cm madalamal ja auto kreenis. Vedrud said alla keeratud nii nagu siltidel kirjas- parem paremale vasak vasakule. Kas sirgeks saamiseks oleks vaja vardaid modida? Milline on parim lahendus varraste modimiseks?

Re: Patrol Y61 kreen

Postitatud: N Okt 17, 2013 7:38 pm
Postitas helar
Leedu kirjutas:Sai yks isend upitatud 2" jagu kõrgemale Terrain Tammeritega. Juhipoolne kylg siledal maal mõõdetuna 2cm madalamal ja auto kreenis. Vedrud said alla keeratud nii nagu siltidel kirjas- parem paremale vasak vasakule. Kas sirgeks saamiseks oleks vaja vardaid modida? Milline on parim lahendus varraste modimiseks?
Y60 tõstsin suts üle 3". Esimese varda tegin 14 mm pikemaks . Siis sai hea.
Lase varda ots lahti ja vaata kuidas siis jääb. Vajadusel mõõda palju 2 " puhul vaja pikendada on.
Nagu kodanik kodutu eelpool mainis siis tegemist on täisrauast tükiga.