1. leht 2-st
Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 10:03 am
Postitas tphnd
Mis mudel ( Insa vms ) oleks kõige mõistlikum aastaringseks kasutamiseks. Ei taha mitut setti rehve hoida ja länkkar on mul ekstreemoludeks a´la meeter lund etc ning igapäev ei sõida, pigem mõnikord poisiga metsa või kui on vaja midagi suuremat vedada mis Focusesse ei mahu.
Päris klots on vist juba kinnisõidetud lume peal ka jube libe?
Re: Mudakumm ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 10:10 am
Postitas Praks1
Selle kummi jutuga saad sa kohe ilmselt väga ägedaid ja asjakohaseid vastuseid

Paranda parem pealkiri ära,REHV!!!!
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 10:11 am
Postitas tphnd
sorri, kummi kasutame siis mujal

Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 2:35 pm
Postitas Juhtme-Jaan
Kummi kasutame naise peal:P:P:P
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 6:57 pm
Postitas --kala--
Juhtme-Jaan kirjutas:Kummi kasutame naise peal:P:P:P
mis sest sinna naise peale paned?
Aga teemasse.
Üllatavalt hea pidamien on Yokogama Geolanderil.
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 7:09 pm
Postitas MahviaDeTyrk
--kala-- kirjutas:Üllatavalt hea pidamien on Yokogama Geolanderil.
Geolandaril
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 7:34 pm
Postitas MaxL
Eesti keeles on eluaeg auto ja ka jalgratta all käinud kumm ja käib ka edaspidi.
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: R Juun 08, 2012 10:28 pm
Postitas helar
Mudarehv imeb lumes, eriti sulalumes täiega. Jääl tuleb samuti ettevaatlikult toimetada.
Olin hiljuti sarnase probleemiga silmitsi. Lõpuks valisin. Bfg at rehvid ja olen rahul.
Lumes toimetab väga edukalt ning ka libedal pinnasel on mõistlikult kulgedes võimalik kontroll säilitada. Mudas tahab see rehv edukaks tööks põhjagaasi saada.
Endalegi üllatuseks liikusin nende rehvidega kuljepeegliteni rabas sees olles iseseisvalt mõned meetrid vintsitrossi ootavale ankrule lahemale.
Ja maanteel head vaiksed ka.
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: L Juun 09, 2012 3:27 pm
Postitas tphnd
Insa Turbo Ranger siis näiteks?

Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: L Juun 09, 2012 5:38 pm
Postitas TiitR
Insa Turbo ju taastatud rehv ja kõik protikad tunduvad palju kõvema klotsiga kui tehasest tulnud rehv ehk talvel ka libedad kui kuradid

Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: L Juun 09, 2012 8:08 pm
Postitas KKKKKK
Olen sõit nii insa rangeri kui BFG AT- ga. Ei tähelda et insal talvel kehvem pidamine.
Hind on see mille maaletoojad persse keerand ehk proti mõte on kadunud.
Muidugi on BFG AT kummil küljed tugevamad. Prott krt teab mille peale lastud.
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: L Juun 09, 2012 8:45 pm
Postitas tyyp07
Aastaringsel kasutamise oli insa esimesel talvel täitsa talutav. Järgmisel talvel juba oluliselt libedam.
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: L Juun 09, 2012 9:09 pm
Postitas tphnd
No ma olen sõitnud kunagi Niva ja originaalkummidega läbi talve, viimased 10+ aastat aga sõiduautosi omanud ning ellu jäänud ka erinevate naelutamata talverehvidega ( mitte modernsete lamellidega ) ning 99% juhtudest on ikka juht see kes üritab füüsikaseadusi eirata.
Länkkari alla tahaks aga midagi sellist mis mind rahulikult metsa seenele viiks ja talvel läbi hange kaevaks

Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: P Juun 10, 2012 12:31 pm
Postitas crex
palju sa üldse LC-ga aastal sõidad?
Mul on endal nädalavahetuse nn. seene-apparaat ja peal on insa turbo Special Track (
http://www.google.ee/imgres?hl=ru&newwi ... ,s:0,i:135).
Kuna ma sellega nii tihti ei sõida (tööpäevadel kasutan Accordi), siis NIVA all on 100% muuda rehv.
paari aasta pärast viskad vanad minema - ostad uued juurde...
Re: Mudarehv ja talv
Postitatud: P Juun 10, 2012 3:07 pm
Postitas tphnd
ma tõenäoliselt sõidan väga vähe, igapäevaauto on Focus, lihtsalt olukorrad kus Focusega lumevalli ründamine on mõeldamatu ajaks LC käima või siis kui tuleb isu minna suurema poisiga metsa, tähtis ju lastele tehnikat ja loodust tutvustada
