1. leht 2-st

Summuti enne ratast välja

Postitatud: T Juun 05, 2012 10:58 pm
Postitas tphnd
Kuidas politsei ja ülevaatus sellesse suhtuvad kui toru on toodud enne tagaratast külje peale välja?

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: T Juun 05, 2012 11:55 pm
Postitas ibra
Aga paljudel veokatel see nii ongi.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: T Juun 05, 2012 11:59 pm
Postitas tphnd
olen vene veokal näinud ka päris ninas enne esiratast.........aga see ilmselt tehasest tulnud eripära

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: K Juun 06, 2012 7:38 am
Postitas veikos
Pakuks, et suhtuvad kui väljalaskesüsteemi ümberehitusse ja ülevaatus jääb tegemata.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: K Juun 06, 2012 7:50 am
Postitas Mell
tphnd kirjutas:olen vene veokal näinud ka päris ninas enne esiratast.........aga see ilmselt tehasest tulnud eripära
Vedelkütuse veokitel kasutati sellist varianti.
Ja näiteks GAZ 69 summuti väljubki enne tagumist ratast.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: K Juun 06, 2012 8:16 am
Postitas Kjen
Minu meelest ka lühike MB G tossutab tagaratta "koopasse".

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: K Juun 06, 2012 9:02 am
Postitas tphnd
nojah, ma olen ka paljudel masinatel seda näinud, AMG G-l tuleb ka ju tehasest kaks toru enne tagaratast välja....aga jällegi, kui see on tehasest siis pole härradel võimalust kobiseda aga kui ma ise väänan ühe kõvera külje pealt välja siis on see ümberehitus ja isetegevus

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: K Juun 06, 2012 10:13 pm
Postitas ibra
tphnd kirjutas:nojah, ma olen ka paljudel masinatel seda näinud, AMG G-l tuleb ka ju tehasest kaks toru enne tagaratast välja....aga jällegi, kui see on tehasest siis pole härradel võimalust kobiseda aga kui ma ise väänan ühe kõvera külje pealt välja siis on see ümberehitus ja isetegevus
Kui sa hakkad näpuga nii järge ajama, siis ei või sa sumpat ka keevitada, ega mädanenud toru välja vahetada.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: N Juun 07, 2012 9:31 pm
Postitas sitikass
tere
viimase aja teh vaatusega pole kursis . kuid aastat neli tagasi oli vana ja väike usa savivann. sellele lasin küljetorudesse summari sisse . nata pusimist oli aga ülevaatuse vend bussipargis otsis taga küll kust see bessiin välja tuleb nii rikkalikult. loodan et saavad aru kui oled korralikult ehitanud . muidugi ei maksa ju midagi kui lähed ja küsid mis mehed arvavad asjast.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: N Juun 07, 2012 9:51 pm
Postitas uputaja
Tegelt oli selline konks selle asja juures, et summuti võib väljuda auto vasakult küljelt, et jalakäijaid tahmaseks ei viskaks.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: N Juun 07, 2012 10:26 pm
Postitas tanel
ibra kirjutas:
tphnd kirjutas:nojah, ma olen ka paljudel masinatel seda näinud, AMG G-l tuleb ka ju tehasest kaks toru enne tagaratast välja....aga jällegi, kui see on tehasest siis pole härradel võimalust kobiseda aga kui ma ise väänan ühe kõvera külje pealt välja siis on see ümberehitus ja isetegevus
Kui sa hakkad näpuga nii järge ajama, siis ei või sa sumpat ka keevitada, ega mädanenud toru välja vahetada.
Sa ümber ehitamist/modifitseerimist ja remontimist ikka eristada suudad?

Teema algatajale - minu pakkumine on et jääd ÜV punkti suvast sõltuma. Iseenesest ei ole just teab mis selline tegevus, koman***ija otsa komistades aga võid nätaka ära saada... De iure peaks ümberehituseks liigituma ikkagi. :?

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: R Juun 08, 2012 9:19 am
Postitas tphnd
emmi ülevaataja peale sattumine on alati võimalus, pidasingi silmas et 4x4 härrad on sellega kindlasti ise kokku puutunud

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: E Juun 18, 2012 1:04 am
Postitas tuningman
Huvitav aga boxeri, dukato ja jumperil tuleb ka summuti ots küljelt välja. Jah ja juba tehasest nii ja õige, vasakult küljelt. Sellest lähtudes ja oma laiskusest ei hakanud oma transitil ka summutit tagant välja tooma, vaid just külje pealt ja enne paremat taga ratast. Ülevaatuse läbis ilma igasuguse nurinatta.

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: L Nov 17, 2012 6:33 pm
Postitas kolks
Asjale lehendus ma arvan: Kindlam on kasutada kodustatud ülevaatajat.
Väljalaske süsteemi võid remontida aga mitte ümber ehitada :(

Re: Summuti enne ratast välja

Postitatud: L Nov 17, 2012 9:38 pm
Postitas kuunor
Kood 604. Kerest väljaulatuv osa (eksterjöör)
13) N kategooria sõiduki heitgaasitoru ei tohi kere välispinna puutuja tasandist ulatuda väljapoole rohkem kui 10 mm, kusjuures toru serva ümardusraadius peab olema vähemalt 2,5 mm;

M kategooria sõidukil sellist väljaulatust olla ei tohi. Ja veel:

Kood 706. Üldnõuded heitgaaside väljalaskesüsteemile
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja E-reegli nr 59 või direktiivi 70/157/EMÜ nõuetele. L kategooria sõidukite heitgaaside väljalaskesüsteem peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja alates 17. juunist 1999. a esmaregistreeritud sõidukil E-reegli nr 92 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele. Erandina võib mootorsõidukile paigaldada valmistaja poolt ettenähtust erineva heitgaaside toru otsa, kui see on paigaldatud peale valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside toksilisuse vähendamise seadmeid ning sellega ei muutu valmistaja poolt ettenähtud heitgaaside väljalaskesüsteemi omadused;
2) heitgaaside väljalaskesüsteem peab olema ohutus kauguses kütusepaagist ja kütuse torudest nii, et torude või paagi lekkimisel ei satuks kütus heitgaaside torudele;