1. leht 1-st
Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 10:36 am
Postitas tphnd
Oleks vaja teha originaalist tunduvalt pikemad vedrukammitsad, kui kõva materjal peab olema?
Re: Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 10:42 am
Postitas TiitR
tphnd kirjutas:Oleks vaja teha originaalist tunduvalt pikemad vedrukammitsad, kui kõva materjal peab olema?
Vähemalt veokatele müüakse juba otstest keermestatud spets kammitsamaterjali...vaja vaid õige kuju väänata.
Re: Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 11:02 am
Postitas tphnd
ja kus neid müüakse?
Re: Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 11:04 am
Postitas TiitR
tphnd kirjutas:ja kus neid müüakse?
Paljudes veoautojuppide kauplevatest kauplustest

...mina sain omal-ajal (kui veel vedrudega veokaid omasin) Tartust Veoautoring, kuid kindlasti ka Skuba Eesti, vms...oleneb kus kandis elad ja ligem tuleb

Re: Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 11:30 am
Postitas tphnd
Tallinn oleks hea option.
Re: Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 11:31 am
Postitas isakene
Vene ajal tehti kammitsaid kalibrovkast ehk kalibreeritud terasest (Калиброванная сталь). Kvalifitseeriti minuteada tööriistateraste alla ja markeeriti A(automaatteras)-12 või suurem number. Küsi metallimüüjate käest, need seletavad täpsemalt, praeguse aja markeeringutega on mul kokkupuutumist vähe olnud. Igavene sitke materjal oli, keermelõikur võttis seda vaevu-vaevu.
Re: Vedrukammitsate tegemine
Postitatud: R Mai 18, 2012 11:38 am
Postitas Genka
Skuba Eestis kammitsamaterjali sa ei leia

Aga siinsamas Betooni tänaval on selline ettevõte nagu VTO - sealt saad
